וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התחלה של פאניקה" בניס לפני מכבי תל אביב: "העונה כבר נמצאת בסכנה"

אחרי פתיחת עונה חלשה בכל החזיתות, הקבוצה מהריביירה לחוצה לקראת הגומלין (חמישי, 21:00, ספורט1). פאבר סימן נקודת תורפה של הצהובים - אבל עשוי להמשיך ברוטציות

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:5 על מכבי בני ריינה/ספורט1

"72 שעות שיכולים להציל עונה שלמה". כך מגדירים בצרפת את הימים הגורליים של ניס, שתגיע למשחק הגומלין נגד מכבי תל אביב (חמישי, 21:00, ספורט1) בלחץ רב. הקבוצה של לוסיאן פאבר צברה שתי נקודות בלבד מתשע אפשריות בפתיחת העונה בליג 1, וההפסד 1:0 בבלומפילד בשבוע שעבר הגביר את החששות שלא רק בחזית המקומית העונה תתמסמס עוד לפני שהחלה - אלא גם בזירה האירופית.

בתחנת הרדיו של רשת "RMC" טענו אתמול ש"יש התחלה של פאניקה" בניס, שיודעת ששני המשחקים הקרובים נגד מכבי תל אביב במוקדמות הקונפרנס ליג ונגד מארסיי בליגה כעבור שלושה ימים, "יכולים להציל את העונה".

לוסיאן פאבר, מאמן ניס. דני מרון
ימים גורליים. לוסיאן פאבר לצד ולאדן איביץ'/דני מרון

כדי לתמרן בין שני המשחקים בצורה הטובה ביותר, פאבר צפוי להמשיך לעשות רוטציה בהרכב גם במשחק ביום חמישי. בהפסד שלשום לקלרמון המאמן עשה שינויים בעיקר בחוליה האחורית, והעניק מנוחה ליוסף אטאל. המגן הימני שעורר לאחרונה את עניין בברצלונה, צפוי לפתוח בחמישי ולפי התקשורת הצרפתית סומן על ידי פאבר כשחקן המפתח, בין היתר משום שהוא רואה בצד שמאל של ההגנה של מכבי תל אביב (מתן חוזז ואופיר דוידזאדה מאיישים את עמדת המגן השמאלי במשחקים האחרונים) כנקודת תורפה.

שחקן נוסף שצפוי לפתוח הוא אמין גואירי, שעלה מהספסל בבלומפילד. סגן מלך השערים של הקבוצה בעונה שעברה, אמור לשתף פעולה עם אנדי דלור וקלווין סטנגס בהתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully