וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק טן האח: "מקווה שהניצחון הזה יעניק לנו אמונה, אבל צריך להיות צנועים"

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 9:22

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אהב מה שראה ב-1:2 על ליברפול: "אם נתנהג כמו קבוצה, נוכל להשיג הרבה". אליסון: "היתה חסרה לנו קצת איכות"

אריק טן האח ואליסון מדברים לאחר ה-1:2 של מנצ'סטר יונייטד על ליברפול/ספורט1

אחרי פתיחת עונה מסויטת, השיגה אמש (שני) מנצ'סטר יונייטד 1:2 מתוק על ליברפול, במשחק שאולי יוציא אותה סוף סוף לדרך חדשה. ג'יידון סאנצ'ו ומרכוס רשפורד סידרו ניצחון ראשון מאז 2018 על המייטי רדז, שטרם ניצחו בעונת 2022/23 בפרמיירליג.

"אני שמח, אני שמח בעיקר עבור כל האוהדים ועבור השחקנים שלי, שהאמינו שאפשר לנצח משחק נגד קבוצה חזקה מאוד", אמר מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח לניב דברת. "הכל מתחיל עם רוח לחימה וסדר, אני לא מדבר רק על ההגנה. יש לנו שחקנים טובים מאוד, אז שחקו כדורגל, תיהנו. את הגישה שלנו מול ברנטפורד לא אהבתי, ואמרתי את זה לשחקנים. אני מקווה שהניצחון הזה יעניק לנו אמונה, אבל צריך להיות צנועים כי יש לנו דרך ארוכה. זה תהליך ארוך, ועוד יהיו מפלות, אבל אם נתנהג כמו קבוצה, נוכל להשיג הרבה. היתה אווירה נהדרת, אני מקווה שזה ימשיך ככה".

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 1:2/ספורט1

מנגד, שוער ליברפול אליסון סיכם: "אני חושב שהיינו צריכים להיות יותר עקביים, אנחנו צריכים לעבוד טוב יותר במצבים מסוימים, התקפות מתפרצות. אנחנו לוקחים הרבה סיכונים אז צריך להיות מושלמים, זה בסדר, זו הדרך שלנו, אנחנו רוצים לשחק עם אינטנסיביות. יכולנו להבקיע את השער השני במתפרצת. תמיד קשה לשחק פה, הקהל שלהם עזר להם מאוד. נלחמנו, אבל היתה חסרה לנו קצת איכות. יכולנו לשחק טוב יותר, לקבל החלטות נכונות יותר. זה עדיין שלב מוקדם בעונה, אי אפשר להתחיל לדבר על מירוץ האליפות. צרך להתמקד בעצמנו, להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully