וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות חריג בין שחקני ליברפול, שיודעת: "חייבים לעלות הילוך"

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 16:07

צפו בג'יימס מילנר מתקרב בצורה מאיימת וגוער בווירג'יל ואן דייק אחרי השער של יונייטד, כשהבלם נותר קפוא ואיפשר לסאנצ'ו לכבוש. ההולנדי כבר הפך לבדיחה, קראגר יודע: "יום מדאיג לליברפול". קלופ: "זה נשמע מגוחך, אבל הגיע לנו לנצח". לפחות עם הספונסרית הם חוגגים

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 1:2/ספורט1

עימות לא שגרתי נרשם אמש (שני) בין שחקני ליברפול, אחרי שג'יימס מילנר הוותיק גער בבלם הקבוצה וירג'יל ואן דייק אחרי השער שהקבוצה שלהם ספגה את השער הראשון מול מנצ'סטר יונייטד. התקרית התרחשה מיד אחרי שג'יידון סאנצ'ו היתל בהגנה של ליברפול וקבע 0:1 למנצ'סטר יונייטד, כשהוא משכיב את מילנר על הדשא. ואן דייק, מנגד, נותר מעט קפוא, החזיק את ידיו מאחורי גבו ולמעשה איפשר לסאנצ'ו להתנהל ברחבה ולכבוש בקלות לרשת החשופה.

צילומי הטלוויזיה הראו את מילנר מתקרב בצורה זועמת לעבר ואן דייק, גוער בו על ההתנהלות בהגנה, וצועק עליו "אתה פאקינג צריך לצאת אליו!". כצפוי, ברשת לעגו לוואן דייק על הקיפאון בהגנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בסופו של דבר מנצ'סטר יונייטד גברה 1:2 על ליברפול, בתקרית ששיקפה מעט את מצב הרוח הירוד והלחץ בליברפול, על רקע ההתאוששות והאנרגיות של המנצחת.

הפרשנים באנגליה ביקרו את ליברפול, ואת האנרגיה הנמוכה בקבוצה. אומנם מחזיקת הגביע נאלצה להסתדר בלי טיאגו, ז'וטה, קייטה, נונייס, קונאטה, מאטיפ וצ'מברליין, אבל ג'יימי קראגר סיכם: "זה היה יום מדאיג מאוד עבור ליברפול". רוי קין בכלל טוען ש"ואן דייק נראה שהוא לגמרי איבד את זה", ודווקא גארי נוויל אמר שהנפילה סבירה לאור הנסיבות: "ליברפול הרוויחה מספיק קרדיט בשביל לא לקטול אותה כרגע. יש לה הרבה פציעות. לא הייתי מודאג מדי אם הייתי ליברפול, יש לה המון פצועים שצריכים לחזור".

ליברפול ספגה משחק שביעי ברציפות את השער הראשון במשחק ונקלעה לפיגור. "אסור לנו לספוג שערים ככה", אמר אנדי רוברטסון, "קבוצות מתחילות טוב יותר מאיתנו... 2 נקודות מתוך 9, אנחנו חייבים לשפר את הרמה ולהתחיל את העונה. אנחנו מתוסכלים כרגע, אבל חשוב שנישאר ביחד. אנחנו יחידה אחת קרובה, אבל חייבים לעלות הילוך ולהיכנס לקצב".

שחקני ליברפול, וירג'יל ואן דייק, ג'יימס מילנר. Michael Regan, GettyImages
ויכוח פומבי. ואן דייק ומילנר/GettyImages, Michael Regan
מוחמד סלאח, ליברפול. Michael Regan, GettyImages
לא פוגעים. סלאח/GettyImages, Michael Regan
טרנט אלכסנדר ארנולד מאוכזב אחרי ההפסד של ליברפול. רויטרס
גם המזל לא היה לצדם. טרנט/רויטרס

יורגן קלופ: "יונייטד היו מאוד אגרסיביים בהתחלה. הם כבשו שער מהיר, השתלטנו על המשחק ושיחקנו איך שרצינו. היה חסר לנו מזל עם המצבים, בטח מול קבוצה כמו יונייטד, היה עוזר לנו אם היינו משווים לפני ההפסקה. אחרי השער השני שלהם הגבנו ובעטנו כמות גדולה של בעיטות לשער, היינו צריכים להוציא יותר מהדקות האלה, דה חאה סיפק הצלה נהדרת. בסוף הפסדנו כי נגמר לנו הזמן, בתוספת בכלל לא שיחקו כדורגל.

"אנחנו במצב בעייתי מבחינת פציעות, היו לנו השבוע 15-14 שחקנים בוגרים כשירים, ועכשיו עלינו לוודא שגם הם לא ייפצעו. הגיע לנו לנצח את המשחק הזה. אני יודע שזה נשמע מגוחך, אבל ככה ראיתי את זה. אני מודאג מהמצב שלנו, אבל זה המצב.

"אין לי הרבה טיעונים, הפסדנו. נוכל להפוך את המצב. אנחנו מסוגלים לשחק כדורגל טוב. אבל אנחנו רוצים להילחם. יש לנו משחק ביתי טוב בשבת, ואנפילד חייב לגעוש. אנחנו חייבים לספק להט וקצב. ננסה לעשות כל מה שכל אוהד ליברפול מצפה מאיתנו: להילחם על החיים שלנו".

יוסי בניון חוגג במדי ליברפול מול ריאל מדריד. GettyImages
הרבה רגעים גדולים במשך 30 שנה. ליברפול וקרלסברג/GettyImages

לאחר 30 שנים במהלכן הפכה קרלסברג לחלק ממועדון הפאר של ליברפול כ-"בירה הרשמית" של המועדון האנגלי ולספונסר הוותיק ביותר בפרמייר ליג, השתיים חוגגות את שיתוף הפעולה עם השקה של פחיות חדשות ומעוצבות במהדורה מוגבלת ובמקביל לפתיחת עונת הפריימר ליג.

מהדורת ליברפול של פחיות קרלסברג (500 מ"ל) תושק בעיצוב מיוחד שיכלול בין היתר שמות אגדות העבר של הקבוצה האנגלית. הפחיות יצאו במהדורה מוגבלת עד גמר המלאי.

שיתוף הפעולה של מותג קרלסברג ומועדון הפאר האנגלי, נוצר לפני כ-30 שנה כאשר נוסדה הליגה האנגלית (פריימרליג). כיום קיים באצטדיון הקבוצה (אנפילד) הקרלסברג לאונג' בו מתארחים VIP מכל העולם לחוויה בלתי נשכחת. את המהדורה המוגבלת של פחיות ליברפול ניתן יהיה למצוא ברשתות שיווק וחנויות מתמחות ברחבי הארץ. *המחיר הסופי ייקבע ע"י הקמעונאי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully