וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבר לטורקיה: דיא סבע חתם לעונה בסיבאספור

אחרי ששיחק בגוואנגז'ו RF הסינית ובאל נאסר מהסיכות, החלוץ עבר למועדון הטורקי שבעבר כיכב בו פיני בלילי

תקציר: בוכום - באיירן מינכן 7:0/ספורט1

בית חדש לדיא סבע. החלוץ נחת הבוקר (שני) בטורקיה, עבר בהצלחה בדיקות רפואיות וחתם לעונה הבאה בסיבאספור. סבע גם הוצג הערב על כר הדשא לפני שהקבוצה פגשה את אלניאספור. עד כה, בשני המחזורים הראשונים בליגה סיימה בתיקו והפסד וגם בפלייאוף הליגה האירופית נמצאת סיבאספור בסכנת הדחה אחרי הפסד 3:1 בשבדיה למאלמו.

סבע יצא לקריירה מעבר לים בינואר 2019 כשחתם בגוואנגז'ו RF ושיחק יחד עם ערן זהבי, ולאחר מכן עבר לאל נאסר מהנסיכות. כאמור סבע נחת היום בטורקיה והשלים את המעבר בחוזה לעונה אחת, כשעל פי הדיווחים שכרו ינוע סביב מיליון דולר.

סבע התאמן בתקופה האחרונה עם סכנין כדי לשמור על כושר וכעת מצטרף לקבוצה שבה כיכב בעבר פיני בלילי. בשנה שעברה זכתה סיבאספור בגביע הטורקי לראשונה בתולדותיה.

דיא סבע, חלוץ סיבאספור. באדיבות סיבאספור, עמוד הטוויטר, אתר רשמי
תחנה חדשה. דיא סבע/אתר רשמי, באדיבות סיבאספור, עמוד הטוויטר

סבע בן ה-29 החל את דרכו בבית"ר נס טוברוק ועבר למכבי תל אביב של מוטי איוניר, אך אחרי שתי הופעות בלבד הושאל להפועל באר שבע. סבע הספיק לשחק בסכנין ובמכבי פתח תקוה, אך את הפריצה שלו עשה במכבי נתניה שם הוא כבש 45 שערים ב-100 הופעות. ב-2018 הוא חזר לקדנציה נוספת בהפועל באר שבע, ממנה נמכר לגוואנגז'ו ובשנתיים האחרונות שיחק כאמור באל נאסר. לסבע יש גם 11 הופעות בנבחרת הבוגרת של ישראל ושלושה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully