וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אברמוב: "איל ברקוביץ' מתהפך כמו סטייק, אני לא סופר אותו"

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 19:53

הבעלים של בית"ר ירושלים התייחס לסכסוך עם שחקן העבר: "הביקורת שלו אישית והוא רצה לסגור חשבון. אם יבדקו אותו - לא בטוח שייצא נקי"

ברק אברמוב במסיבת עיתונאים ראשונה כבעלים של בית"ר ירושלים/צילום: שלומי גבאי; עריכת וידאו: אביעד בלילי

אחרי שהשלים את רכישת המועדון ואף הספיק לראות את קבוצתו מפסידה בגביע הטוטו להפועל תל אביב ובמחזור הפתיחה של ליגת העל למכבי נתניה, ברק אברמוב הוצג היום (שני) באופן רשמי כבעלים החדש של בית"ר ירושלים. לצד השאלות על עתיד המועדון, אברמוב מצא זמן גם לסגור חשבון עם איל ברקוביץ', שהסתכסך איתו והשמיע ביקורת כנגדו במספר הזדמנויות.

תחילה, אברמוב ציטט את דבריה של ח"כ מירי רגב, שאמרה בעבר לברקוביץ' כי הוא "מתהפך כמו סטייק, תלוי איפה נוח לו ללכת".

ברק אברמוב, בעלים בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מתקפה חריפה. אברמוב/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

אני שומע את הדברים הנבזיים והמגעילים שיש לו להגיד, תבין כמה מורכבת העסקה ואז תבוא לדבר בטלוויזיה. הוא בא מראש עם אג'נדה לבוא לברק אברמוב על הראש, כי החתמתי את אורי גוטמן כמאמן בני יהודה יומיים לפני הוא ואני ישבנו לאכול צהריים. בגלל הריב שלו עם אלי גוטמן זה לא התאים לו. ברקוביץ' ביקר אותי מקצועית בשנתיים האחרונות ואין לי בעיה עם זה, אמרתי לו שהוא צודק בכל מילה כי עשיתי טעויות. הביקורת פה הייתה אישית, הוא רצה לסגור איתי חשבון כי הוא רצה שהבנים שלו ישחקו בבני יהודה. אמרתי לו שאשמח לקבל את הבן הגדול, שהוא שחקן נהדר, אבל שזה יהיה בהתאם לאישור המאמן".

"כשברקוביץ' הבין את המצב, הוא החליט לקחת אותי פרויקט. אני לא סופר אותו, הוא לא מעניין אותי והוא יכול להגיד מה שהוא רוצה. אני רוצה שהמאזינים יבינו שזה הכל אישי, הוא גם לא עיתונאי מספיק טוב כדי לבדוק ולהבין את הדברים. הוא לא הבין את מורכבות העסקה, רק רצה לעשות קומבינה. איל ברקוביץ', ההבדל ביני לבינך הוא שאני נחקרתי ויצאתי צח כשלג. אותך לא בדקו, ואם זה יקרה - לא בטוח שתצא נקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully