וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייטום: "שיחקתי בפלייאוף עם שבר ביד, אחרי הגמר הייתי אומלל"

כוכב בוסטון חשף: "העצם החלימה אבל עדיין היו כאבים. בתום הגמר לא רציתי לדבר עם אף אחד". על סערת דוראנט: "כששחקן כזה רוצה להתאמן איתך, אתה לא מסרב"

קווין דוראנט מתאמן לקראת פתיחת העונה/מתוך טוויטר

עבור ג'ייסון טייטום, החודשים האחרונים של עונת 2021/22 שינו רבות את המעמד שלו בליגה. משחקן שמצליח להעציד את בוסטון סלטיקס פעמיים לגמר המזרח, אך לא מעבר, הוא הפך לאיש שסוף סוף הצליח לנפץ תקרת זכוכית ולהוביל את הירוקים לגמר ראשון מאז 2010. עם זאת, בגמר תשו כוחותיו, ודווקא אחרי שהסלטיקס עלו ליתרון 1:2 בסדרה על גולדן סטייט, הווריירס ניצחו שלושה משחקים רצופים בדרך לטבעת רביעית בבשמונה העונות האחרונות.

בראיון מיוחד שהעניק ל"בליצ'ר ריפורט", טייטום שם סוף לסימני השאלה שצצו סביב מצבו הבריאותי במהלך הפלייאוף האחרון: "היה לי שבר קטן בשורש כף היד, העצם החלימה אבל עדיין כאב לי כי פגעו באזור הזה או כי נפלתי עליו. שיחקתי ככה במשך חודשיים, בסדרה נגד מילווקי היה מהלך בו הטבעתי על יאניס אנטטוקומפו והוא ביצע עליי עבירה. נפלתי לקהל ואז חשתי את הכאב הכי גדול בתקופה הזאת. בקבוצה ידעו מהפציעה שלי, אבל בראשי שלי - אם אני עולה לשחק, שום דבר לא משנה".

שחקן בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום מול שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. Ezra Shaw, GettyImages
בגמר נגמרו לו הכוחות. טייטום מול קרי/GettyImages, Ezra Shaw

טייטום אף התייחס לתחושות הקשות שליוו אותו אחרי גמר ה-NBA הראשון בקריירה, אותו כאמור סיים בצד המנוצח: "הייתי אומלל, לקח לי זמן לצאת מזה. לא חושב שאנשים מבינים כמה אני משקיע במשחק, כמה אכפת לי וכמה אני עובד קשה, כי אני לא בן אדם שמדבר הרבה. נתתי את הכל, אחרי שהרגשתי שלא יכולתי לתת יותר כלום ושהיינו כל כך קרובים לא היה לי חשק לדבר עם אף אחד. נשארתי שלושה - ארבעה ימים רצופים בבית".

במהלך הראיון גם עלתה הסוגייה הבוערת של הקיץ - עתידו של קווין דוראנט. הכוכב שביקש לעזוב את ברוקלין הוזכר כמועמד להגיע לסלטיקס בטרייד שיכלול את ג'יילן בראון, והשמועות רק התגברו כאשר דוראנט וטייטום צילמו את עצמם מתאמנים ביחד.

"הוויתור בלהיות ג'ייסון טייטום הוא שמגזימים בכל דבר שאני עושה", סיפר כוכב הסלטיקס, "אני מכיר את דוראנט מאז שהייתי בתיכון. היינו ביחד בנבחרת ארצות הברית, בילינו בשנה שעברה חמישה שבועות ביחד, אז יש בינינו קשר. כשאחד השחקנים הגדולים אי פעם רוצה להתאמן איתך, אתה תגיד לא? אם דואגים יותר מדי לגבי מה אומרים אנשים אחרים אתה משגע את עצמך. זה משוגע שאני לא יכול פשוט להתאמן עם מי שאני רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully