וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינה "חטפה סטירה מצלצלת", אך יודעת: "מכבי ת"א זו ליגה אחרת"

22.8.2022 / 11:03

העולה החדשה בטוחה שתיראה אחרת במשך העונה אחרי ה-5:0 במשחק הפתיחה. במועדון הולכים בכל הכוח על אוסמה חלאיילה, שפנדלהופר: "הפתיחה הכי גרועה שיכולנו לחשוב עליה, בליגה הזו ניענש על כל טעות"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:5 על מכבי בני ריינה/ספורט1

גם בחלומות הכי שחורים שלהם לא חשבו במכבי בני ריינה על תבוסה של 5:0 במשחק הפתיחה נגד מכבי תל אביב. אנשי העולה החדשה הגיעו נרגשים ודרוכים לבלומפילד ובמועדון קיוו להראות אחרת לגמרי במשחק הראשון אי פעם של הקבוצה בליגת העל.

"קיבלנו סטירה מצלצלת, אבל ניראה אחרת בהמשך העונה", אמר גורם במועדון בסיום. "עשינו הכנה טובה, אבל צריך לזכור שאין לנו סגל עמוק ורחב כמו של מכבי תל אביב. שני הזרים שלנו הצטרפו בשלב די מאוחר וגם שלומי אזולאי רק חזר מפציעה. נפיק את הלקחים שלנו מהמשחק הזה ונעשה הכל כדי להיראות טוב יותר כבר במשחק הקרוב נגד הפועל חיפה", הוסיף הגורם.

שחקני בני ריינה עם השופט יגאל פריד. אריאל שלום
בכורה קשה. שחקני בני ריינה/אריאל שלום

בריינה יעשו כעת מאמצים גדולים לחזק בעיקר את החלק הקדמי ואחרי שנבדקו אופציות של חלוצים זרים, הוחלט בסופו של דבר ללכת בכל הכוח על צירופו של אוסמה חאליילה, החלוץ ששייך למכבי תל אביב ועדיין לא מצא קבוצה. "אנחנו מעדיפים לצרף שחקן שכבר מכיר את הליגה ולא לקחת הימורים או סיכונים עם שחקן חדש שיגיע מחו"ל וייקח לו זמן להתאקלם במדינה חדשה ובמועדון חדש", הסבירו בריינה את ההחלטה בנוגע לחלוץ.

"מבחינתנו, זאת הפתיחה הכי גרועה שיכולנו לחשוב עליה", סיפר בסיום הבלם האוסטרי לוקאס שפנדלהופר בשיחה לוואלה! ספורט. "נכון שעמדה מולנו יריבה חזקה מאוד, אבל המשחק הזה מראה לנו שבליגה הזאת, מול כל קבוצה, אנחנו ניענש על כל טעות שנעשה ונספוג שערים. זה רק המחזור הראשון של הליגה ונצטרך להישאר חיוביים, ללמוד מהטעויות שלנו ולהמשיך הלאה למשחקים הבאים. נצטרך כמובן להשתפר ממשחק למשחק ולהיות טובים יותר בעתיד".

על המפגש של חוליית ההגנה מול צמד החלוצים ג'ורג'ה יובאנוביץ' וסטיפה פריצה הוסיף הבלם: "כמובן שזה היה משחק קשה מאוד, הם עשו עבודה טובה מאוד ומכבי גרמה לנו לעשות טעויות שאסור לנו לעשות וכפי שאמרתי, נצטרך ללמוד מזה. אנחנו כמובן קבוצה יותר קטנה ממכבי, אסור שטעויות כאלה יקרו, אבל זה יכול לקרות ומה שחשוב זה ללמוד מזה, להרים את הראש ולעשות את הדברים טוב יותר במשחק הבא. גם אם זה לא פשוט אחרי תבוסה כזאת, צריכים להישאר חיוביים, כי מכבי זו רמה אחרת לגמרי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לוקאס שפנדלהופר, שחקן בני ריינה. אריאל שלום
שומר על אופטימיות. שפנדלהופר/אריאל שלום

שפנדלהופר, שכבר שיחק בליגת העל במדי בני סכנין, נשאל לגבי המשך הדרך והשיב: "נצטרך קודם כל לנתח את המשחק הזה ואת כל מה שקרה בו, לראות מה היו הטעויות שלנו ולהבין איך אפשר לעשות את הדברים אחרת, בעיקר מבחינה קבוצתית. גם אם הטעויות הן פרסונליות, העבודה בסופו של דבר היא קבוצתית. עשינו הרבה טעויות טקטיות כבר בפתיחת המשחק ועד כמה שזה קשה אחרי תבוסה כזאת, נצטרך גם לקחת את הדברים החיוביים שהיו, גם אם הם מעטים. בחצי השני מכבי האטה את הקצב, כנראה כי יש לה משחק באירופה ביום חמישי, ועדין בחצי השני עשינו דברים בצורה טובה יותר וככה אנחנו צריכים להתקדם גם הלאה. אין ספק ש-0:5 זו תוצאה קשה מאוד עבורנו".

על המטרות להמשך העונה: "ברור שזאת תהיה עונה מאוד קשה עבורנו, אנחנו חדשים בליגה הזאת וברור לכולם שהמטרה שלנו היא להישאר בליגה. עם טעויות כמו שעשינו הערב, המשימה תהיה קשה, אבל אני משוכנע בכך שכולם כאן ישתפרו וייראו טוב יותר, כל אחד באופן אישי וכולנו יחד כקבוצה, והלוואי שהעתיד יהיה ורוד יותר. אני משוכנע בזה שריינה תיראה טוב יותר בהמשך. אני כאן במשך 8-9 שבועות עם הקבוצה והשחקנים וגם בגביע הטוטו, מול קבוצות ברמה שלנו, נראינו הרבה יותר טוב וגם כשהפסדנו היינו שווים ליריבים. דברים ייקחו זמן אבל אני אופטימי מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully