וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנקוביץ' אופטימי: "הכוכב האדום מועדון גדול יותר ממכבי חיפה"

המאמן התכונן לגומלין: "נקווה שהאצטדיון ישווה את התוצאה ואנחנו נדאג לנצח, חיפה גרמה לנו הרבה בעיות". בוקארי כשיר, סאנוגו אמור להחליף את קאנגווה וגם פשיץ' יפתח

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 22.8/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד ממשיכה בהכנות לגומלין פלייאוף העלייה לליגת האלופות, בו תנסה מחר (שלישי, 22:00) למחוק פיגור 3:2 מהמשחק הראשון נגד מכבי חיפה ולעלות לשלב הבתים על חשבונה של אלופת ישראל. הקשר עוסמאן בוקארי, שבישל את השער השני לזכות הסרבים לפני שנפצע במשחק בחיפה, חזר לאימונים מלאים ויהיה כשיר למפגש בבלגרד.

ב"ז'ורנל" הסרבי נכתב כי דיאן סטנקוביץ' בוחן שני שינויים בהרכב: סקו סאנוגו במקום קינגס קאנגווה בקישור ומרקו גובליץ' במקום סטרהיניה אראקוביץ' בעמדת המגן הימני. ב"מונדו" הוסיפו כי המאמן צפוי לבצע שינוי אחד בלבד ב-11 - סאנוגו על קאנגווה. בסרביה טענו כי הקישור של הכוכב האדום לא היה יציב בחיפה, ולשם כך יכניס את סאנוגו שימלא את החלל בין קו ההגנה לקישור, משהו שלקבוצה לא היה בשעה הראשונה בחיפה עם קאנגה וקאנגווה, שלא רדפו אחרי השחקנים הירוקים שחלפו על פניהם.

אלכסנדר פשיץ' יפתח שוב בהתקפה ויועדף על פני מילאן פאבקוב שצפוי לעזוב לערב הסעודית ואוהי אומויואנפו שאמור לעבור לברונדבי הדנית. לאחר המפגש מול הירוקים, הכוכב האדום צפויה להחתים חלוץ חדש.

סקו סאנוגו, הכוכב האדום בלגרד. ANDY BUCHANAN/AFP, GettyImages
השינוי בהרכב של סטנקוביץ' סאנוגו/GettyImages, ANDY BUCHANAN/AFP

המאמן דיאן סטנקוביץ' דיבר לקראת המשחק: "אנחנו מכירים את מכבי חיפה יותר טוב עכשיו. זו קבוצה טובה ומהירה, אך גם מנוסה, שיצרה לנו הרבה בעיות ודברים לחשוב עליהם בששת הימים האחרונים. זה יהיה משחק שונה מהראשון, אני ריאלי ואופטימי".

"כל אצטדיון הוא מיוחד, אבל אנחנו אוהבים לשחק במרקאנה. אולי היריבה לא תפחד, זה תלוי בשחקן ובקבוצה, אבל בטוח שהבחורים שלנו ייצאו חזקים יותר מאשר מכבי חיפה כשהיא שיחקה בבית. נקווה שהאווירה במרקאנה תשווה את התוצאה ואנחנו נדאג לנצח. הראינו את הפגמים שלנו במשחק הראשון, אך נראה את המעלות שלנו מחר".

"הכוכב האדום זה מועדון גדול יותר ממכבי חיפה. אני רגוע, מתעסק בכדורגל ובהכנה למשחק כדי שניראה הכי טוב שאפשר על המגרש. כבר הבטחנו מקום בבתים של הליגה האירופית, האם זה אסון אם לא נגיע לליגת האלופות? המועדון והאוהדים צריכים להחליט. אני שמח שאחרי יותר מ-20 שנה אני שוב מגיע למעמד הזה עם הכוכב האדום אחרי שחוויתי את זה כשחקן. לא חשבתי שזה משהו שיקרה לי שוב".

השחקן אלכסנדר קטאי הוסיף: "האצטדיון הוא תמיד היתרון שלנו. מצפים למגרש מלא ותמיכה מקסימלית, השאר תלוי בנו. היינו יכולים וצריכים לעשות יותר בחיפה, לא הגבנו לאגרסיביות, לא היינו זהירים ואני בטוח שמחר נהיה יותר טובים לכוכב האדום יש מקום באליטה ונעשה את המיטב כדי לשמח את האוהדים".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
אוהדי הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
אווירה יוצאת דופן. אוהדי הכוכב האדום/רויטרס

בהמשך לאהזרת השחקנים והתקשורת כי מכבי חיפה "תגיע לגיהנום", בכוכב האדום קראו אתמול לאוהדי הקבוצה להגיע בטירוף למרקאנה: "מחכה לנו מחזה חסר תקדים - מרקאנה שכולו אדום ולבן. מול הקבוצה של דיאן סטנקוביץ' עומד המכשול האחרון בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות, וכדי להשיג את המטרה, חייבים את התמיכה שלכם", מסרו במועדון לאוהדים, כולל הוראות למופע ביציעים: "מערב ומזרח בחולצות אדומות, צפון ודרום בלבן. בואו ניצור מחזה אדום-לבן חדש שיסתובב בעולם!".

הרכב משוער: מילאן בוריאן, סטרהיניה אראקוביץ', נמניה מילונוביץ', אלכסנדר דראגוביץ', מילאן רודיץ', סקו סאנוגו, גלור קאנגה, עוסמאן בוקארי, מירקו איבניץ', אלכסנדר קטאי, אלכסנדר פשיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully