וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיצוץ של קלאסה ואיכות": אנסו פאטי גורם לקטלאנים לפנטז

הכוכב שעשה את ההבדל ב-1:4 על סוסיאדד הצית תקוות "לשאוף לכל התארים". לבנדובסקי הקדיש שער לאביו, צ'אבי שלח מסר להנהלה

לא מעט שחקני חיזוק בעלי שיעור קומה החתימה ברצלונה בפגרה, אבל כדי לרשום את ניצחון הבכורה שלה בליגה בעונת 2022/23 היא הייתה זקוקה לנער הפלא שגדל אצלה וכל כך היה חסר במשך התקופה הארוכה בה הפציעות הרחיקו אותו מהמגרשים: אנסו פאטי רשם אמש (ראשון) שער ושני בישולים תוך רבע שעה אחרי שעלה מהספסל, וכך הבלאוגרנה הפכו משחק קשה מול יריבה עיקשת ל-1:4 מוחץ על ריאל סוסיאדד.

"זה היה פיצוץ של קלאסה ואיכות", התמוגגו בתקשורת הקטלאנית מהחלוץ בן ה-19, שסידר לעוסמאן דמבלה את השער השני כבר אחרי שתי דקות על המגרש, הוסיף בישול לרוברט לבנדובסקי כמה דקות אחר כך, וחתם בעצמו את תוצאת הסיום. "אנסו הטוב ביותר חזר. אין ספק שיש סיבות לפנטז ולצפות ממנו לחזור להציג את הרמה שהותירה את כולם פעורי פה כשהוא פרץ כנער. אם פאטי יעמוד בציפיות שיצר אמש, אין ספק שבארסה יכולה לשאוף לכל התארים", התלהבו ב"ספורט".

שחקן ברצלונה אנסו פאטי חוגג. ANDER GILLENEA/AFP, GettyImages
קטלוניה מפנטזת בזכותו. אנסו פאטי חוגג/GettyImages, ANDER GILLENEA/AFP

הבשורה הנהדרת השנייה מניצחונה של ברצלונה הגיעה כמובן מלבנדובסקי, שחגג יום הולדת 34 עם צמד שערי הבכורה שלו בליגה הספרדית והוסיף בישול, כאשר שיתוף הפעולה בינו לבין פאטי במחצית השנייה כבר מצית את הדמיון של הקטלאנים. הפולני, שהעלה את קבוצתו ליתרון תוך 46 שניות מהפתיחה, כבש את שער הליגה הכי מהיר של בארסה מאז 2009, את שער החוץ המהיר ביותר בליגה כולה מאז 2004, ואת השער הכי מהיר שלו מאז החל לשחק בגרמניה.

"את השער הראשון שאני מבקיע בקבוצה חדשה, אני תמיד מקדיש לאבא שלי שצופה בי מהשמיים. אני מאושר וגאה בקבוצה כי במחצית השנייה נראינו טוב", סיכם לבנדובסקי. החלוץ התייחס ל-0:0 נגד ראיו וייקאנו במחזור הראשון: "זה לא היה משחק טוב. אנחנו צריכים להכיר אחד את השני ונשתפר ממשחק למשחק, עם הרבה צעירים כאן יש לי הבנה מהירה על המגרש".

רוברט לבנדובסקי שחקן ברצלונה חוגג שער. Ander GILLENEA / AFP, GettyImages
יום הולדת שמח. רוברט לבנדובסקי/GettyImages, Ander GILLENEA / AFP

כאמור, עד כניסתו של פאטי לברצלונה היו חיים קשים באנואטה, וחוליית ההגנה שלה לא נראיתה ממש מחוברת. מי שלא עמד לרשותו של צ'אבי היה ז'ול קונדה, שרישומו לא התאפשר בשל עניינים פיננסיים, והמאמן ניצל את הבמה בסיום המשחק כדי לשלוח מסר להנהלה: "מפריע לי שאין לי אותו".

על הניצחון מול סוסיאדד הוסיף: "הוא מתגמל אותנו על העבודה. בשבוע שעבר חטפנו מכה, אבל הסוד הוא להתעקש, להאמין, היום שיחקנו יותר טוב. היה קריטי לשלוט בכדור ולהיות מסודרים. אנחנו צריכים להיות חכמים, יש פה שחקנים צעירים ולפעמים אנחנו פזיזים. במחצית השנייה הייתה לנו סבלנות. אני מאושר, אלה שלוש נקודות שמראות לנו שאנחנו בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully