וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: אובמיאנג יימכר לצ'לסי עבור 22 מיליון יורו

החלוץ בדרך ללונדון אחרי שנרשמה התקדמות משמעותית במו"מ עם ברצלונה. יונייטד תציע לאייאקס 94 מיליון יורו על אנתוני, קבוצה חדשה לאקס הפועל באר שבע

תקציר ה-3:3 המרתק בין ניוקאסל למנצ'סטר סיטי/ספורט1

העברות

* חוסה אנחל קאריו, אקס הפועל באר שבע, עובר להואסקה מליגת המשנה בספרד. החלוץ בן ה-28 חתם לשנתיים בשורות הקבוצה, אחרי שעזב בקיץ את לוגו.

* אספניול הודיעה על צירופו של חלוץ לבנטה, דני גומס.

* פנאתינייקוס צירפה את שחקנה של נבחרת ברזיל, שחטאר דונייצק ואברטון לשעבר, ברנרד. נציגים מהנהלת הירוקים נסעו לאיחוד האמירויות כדי להחתים את שחקנה של אל שארג'ה המקומית על החוזה, והכרוז בישר את ההודעה לאוהדים שנכחו במגרש במשחקה של הקבוצה

* פריז סן ז'רמן האריכה את חוזהו של אריק ג'וניור דינה אבימבה עד 2024 והעבירה אותו בהשאלה לאיינטרכט פרנקפורט. מחזיקת הליגה האירופית מחזיקה באופציית רכישה בסיום העונה.

* קורטני האוס, בלם אסטון וילה, הושאל לווטפורד.

שמועות

* לפי דיווחים בספרד, בשעות האחרונות נרשמה התקדמות משמעותית במגעים בין ברצלונה לצ'לסי על מעברו של פייק אמריק אובמיאנג. הבלוז צפויים לשלם כ-22 מיליון יורו לא כולל בונוסים תמורת החלוץ.

* "פריז סן ז'רמן הודיעה לסרחיו ראמוס כי בלם נוסף יוחתם עד לסיום חלון ההעברות", כך טוענים בצרפת. מטרת ההחתמה היא להגביר את התחרות בעמדה ולצרף שחקן שפחות מועד לפציעות מראמוס. השם הכי בולט שהוזכר בשבועות האחרונים כמועמד להגיע לאלופת צרפת הוא בלמה של אינטר, מילאן שקריניאר.

* אינטר כבר נמצאת בחיפושים אחר יורש פוטנציאלי לשקריניאר, וג'אנלוקה די מארציו דיווח כי הנראזורי קרובים לסיכום עם לאציו על העברת פרנצ'סקו אצ'רבי.

* מאמן אייאקס, אלפרד סחרודר, התייחס לשמועות המקשרות את אנתוני למנצ'סטר יונייטד: "יש לי תחושה חיובית שהוא יישאר. אני מבין אותו, אבל כאן אתה משחק עבור אייאקס, בליגת האלופות. ביונייטד אתה לא משחק בליגת האלופות". כזכור, ההולנדים סירבו להצעה בסך 80 מיליון יורו ובינתיים מסרבים למכור את הברזילאי בפחות מ-100 מיליון. בברזיל פורסם שיונייטד כבר סיכמה עם אנתוני את כל תנאיו ושהיא תציע עבורו 94 מיליון יורו, בתקווה שאייאקס תשתכנע ותשחררו.

* חקים זייש המריא לאמסטרדם וערך "פגישה חיובית" עם האקסית אייאקס, אך המעבר שלו מצ'לסי תלוי בעתידו של אנתוני. המרוקאי של הבלוז מעוניין לחזור לקבוצתו לשעבר.

* ב"לה רפובליקה" האיטלקי מדווחים כי צ'לסי נכנסה למירוץ אחר שחקנה של רומא, ניקולו זאניולו, ותנסה להתחרות על שירותיו מול טוטנהאם ויובנטוס.

* נוטינגהאם פורסט בשיחות עם טוטנהאם בנוגע לסרחיו רגילון, שלא נמצא בתכניות של אנטוניו קונטה ועשוי להגיע בהשאלה לעולה החדשה.

* ב"גאזטה" האיטלקי דווח כי מילאן מעוניינת בקשר בן ה-19 של וולפסבורג, אסטר וראנקס.

* האם ברצלונה סוף סוף מצאה את הקבוצה שתקלוט את מרטין ברייתווייט? במאיורקה מדווחים כי מאמן הקבוצה המקומית שגם שיתף פעולה עם הדני בלגאנס, חבייר אגירה, נמצא בקשר עם החלוץ בנוגע לעסקת השאלה שתאפשר לשחקן לקבל יותר דקות לקראת המונדיאל שייצא לדרך בנובמבר.

* הנס ונאקן בדרך לפרמיירליג? הקשר בן ה-29 של קלאב ברוז' ונבחרת בלגיה התייחס להתעניינות של ווסטהאם ואמר: "זו עשויה להיות ההזדמנות האחרונה שלי ואני רוצה לנסות אותה". הפטישים הציעו בעבר 10 מיליון יורו, אך נתקלו בסירוב מצד אלופת בלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully