וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "זהבי ישחק נגד ניס, לא נעצור את ההתקדמות של גלוך"

מאמן מכבי תל אביב התייחס לוויתור על דחיית המשחק אחרי ה-0:5 על ריינה: "הרבה שחקנים רוצים להראות את האיכות שלהם. מכבי חיפה? חושב רק על הכנת הקבוצה שלי"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:5 על מכבי בני ריינה/ספורט1

שביעות רצון במכבי תל אביב לאחר ה-0:5 הקליל הערב (ראשון) על בני ריינה במחזור הפתיחה של ליגת העל לעונת 2022/23. החבורה של ולאדן איביץ' לא ספרה את העולה החדשה והוליכה 0:4 כבר במחצית. ג'ורג'ה יובאנוביץ' כבש צמד (5 ו-37) והוסיף בישול לאבי ריקן (45). גם סטיפה פריצה כבש פעמיים (17 ו-80) והצהובים יכולים להתרכז עכשיו בגומלין פלייאוף העלייה לשלב הבתים בקונפרנס ליג מול ניס ביום חמישי הקרוב.

אשרף רבאח שנכנס כמחליף הורחק אצל החבורה של אדהם האדיה, שחטפה סטירה מצלצלת במשחק הבכורה שלה בליגת העל ותקווה לתקן את הרושם במחזור הבא.

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הפנים לניס. איביץ'/אריאל שלום

ולאדן איביץ' אמר בסיום המשחק: "היינו הקבוצה הטובה יותר מתחילת המשחק. הבקענו בהתקפה הראשונה שלנו וזה נתן לנו יותר ביטחון. עשינו עבודה טובה, אבל זה משחק ראשון. פתחנו כמו שרצינו ועכשיו צריך להתכונן לאירופה".

"מכבי חיפה? אני חושב על הקבוצה שלי. אני מאמין מכבי תל אביב ומכבד את כולם, אבל התפקיד שלי הוא להכין את הקבוצה שלי".

על ההחלטה לא לדחות את המשחק אמר איביץ': "אני מאמין שיש לי סגל גדול, הרבה שחקנים שרוצים לשחק ולהראות את האיכות שלהם. והיום הם עשו את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
ישחק נגד ניס. זהבי/אריאל שלום

על דור פרץ: "אנחנו מכירים אותו, כולם רצו שהוא יהיה איתנו. הוא שחקן טוב, אנחנו יודעים מה הוא יכול לתת לנו. צריך להכניס אותו לעניינים לאט לאט. הוא עובד עם מאמן כושר ויהיה בכושר אופטימלי בקרוב".

על ערן זהבי: "הוא אמר שהוא לא מרגיש טוב. לא רצינו לקחת סיכון איתו. אנחנו מאמינים שמחר הוא ירגיש יותר טוב. אין סכנה שהוא לא ישחק נגד ניס. מאמין שמחר הוא יהיה בסדר".

על אוסקר גלוך: "אנחנו יודעים שהוא שחקן איכותי ומה הוא יכול לתת לנו. מה קורה איתו בחלון ההעברות אני לא יודע. יש הרבה עניין סביבו ואנחנו רוצים שהוא יהיה איתנו, אבל אם תגיע הצעה טובה אז זו החלטה של הקבוצה. התפקיד שלנו הוא להכין אותו למשחק הבא. אנחנו לא רוצים לעצור את ההתקדמות של אף אחד".

ג'ורג'ה יובאנוביץ' הוסיף: "זה המחזור הראשון ונתנו את המקסימום. אנחנו רוצים להחזיר את התואר אלינו. זה תמיד טוב לכבוש מוקדם, הופך את המשחק לקל יותר. היה לנו מזל לכבוש בדקות הראשונות".

אדהם האדיה, מאמן בני ריינה. אריאל שלום
בכורה לא פשוטה. האדיה/אריאל שלום

מאמן בני ריינה, אדהם האדיה, אמר בסיום: "זה לא נעים להתחיל ככה. ברור שמכבי תל אביב זו לא הליגה שלנו. מבחינתי אפשר לצאת טיפה מעודד מהמחצית השנייה. הקצב והקהל וכל האווירה פה, השחקנים לא הצליחו להיות מרוכזים בפעולות שלהם. אנחנו צריכים לעודד את השחקנים. יש לנו חדר הלבשה חזק מאוד, זה כבר היסטוריה".

"הקבוצה צריכה לדעת לקחת את הנקודות איפה שהיא צריכה לקחת. בלי רגשי נחיתות, אבל מכבי זו מכבי. צריך ללמוד מהמשחק הזה. לא נבכה ולא נוריד את הראש. השנה עדיין בתחילתה. התכוננו למשחק כמו לכל משחק. היינו צריכים לבוא יותר מוכנים ובלי כל ההתרגשות הזו בהתחלה. לקבל שני גולים בהתחלה, זה הלחיץ את הקבוצה. נתנו כנראה יותר מדי כבוד למכבי תל אביב. פה נפלנו ואחרי 0:2 לשחקנים היה קשה להתרומם".

אחמד עאבד הוסיף: "נתנו כבוד למכבי תל אביב. לא זוכר פאול אחד במחצית הראשונה ושילמנו על זה במזומן. לצערי זה מה שקרה. עכשיו דיברנו ביחד כולם שאנחנו מנצחים ביחד ומפסידים ביחד. אין לנו יותר מדי זמן לבכות, זאת הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully