וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל מתמוגגת מאלן סן מקסימן, פפ: "הוא שחקן מאוד מסוכן"

הצרפתי בישל פעמיים ונבחר לאיש המשחק ב-3:3 מול מנצ'סטר סיטי. טריפייר: "כשהוא מקבל את הכדור, כולם נמתחים על הכסא". גווארדיולה פרגן: "ניוקאסל הפכה להיות יריבה מאוד קשה"

תקציר ה-3:3 המרתק בין ניוקאסל למנצ'סטר סיטי/ספורט1

אחרי שלא ספגה בשני מחזורי הפתיחה, מנצ'סטר סיטי הייתה מעורבת הערב (ראשון) בדרמה אדירה ונחלצה מהפסד ב-3:3 נגד ניוקאסל. האלופה פתחה עם שער בזק של גונדואן, אבל אלן סן מקסימן חגג עליה ובישל לאלמירון וקאלום ווילסון את המהפך. טריפייר כבר קבע 1:3 בבעיטה חופשית אדירה, אבל אז נכנסו לפעולה הכוכבים הגדולים של סיטי. ארלינג הולאנד צימק וברנרדו סילבה השלים קאמבק אחרי בישול ענק של דה בראונה.

אגב, זו הייתה הפעם השביעית בלבד שמנצ'סטר סיטי עולה ליתרון במשחק פרמיירליג ומפגרת בהפסקה. בחמשת מתוך ששת המשחקים הקודמים שזה קרה לה, היא גם הפסידה.

אלן סן מקסימן ניוקאסל עם אדי האו. רויטרס
אדי האו יודע מי הכוכב שלו. אלן סן מקסימן/רויטרס

פפ גווארדיולה סיכם: "זה היה משחק כדורגל נהדר. התחלנו טוב, אבל הפסדנו במאבקים הפיזיים והם רצו. ברגע שהמשחק נפתח, הם היו יותר טובים. אבל הוכחנו מי אנחנו. אלן סן מקסימן שחקן מאוד מסוכן".

"זה היה משחק מאוד אינטנסיבי. בסך הכול שיחקנו די טוב, אבל לא הצלחנו לעצור את המתפרצות שלהם", אמר לאחר המשחק ברנרדו סילבה. "ידענו כמה קשה יהיה להגיע לכאן. האווירה נהדרת. זו קבוצה מאוד פיזית. הם משחקים נהדר בחודשים האחרונים. יש להם אנרגיה מאוד חיובית. אנחנו היינו צריכים לשלוט טוב יותר במשחק ממה שעשינו היום. לא יכולנו לנצח היום. ניוקאסל הופכת להיות אחת היריבות הכי קשות שיש. לידס ניצחה את צ'לסי, הפרמיירליג קשה מאוד לכולם. זה רק מראה איזו עבודה טובה עשינו בחמש השנים האחרונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי מאוכזב. רויטרס
היה קרוב מאוד להפסד. גווארדיולה/רויטרס

אלן סן מקסימן, שבישל פעמיים ונבחר לאיש המשחק הזה, לא התנחם בכך ונשמע מאוכזב: "אנחנו מאוכזבים בגלל שממש רצינו לנצח את המשחק והראינו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה. יש לניוקאסל עתיד ורוד אם נשמור על הרמה הזו".

קירן טריפייר כובש השלישי שיבח את סן מקסימן ואמר: "אנשים מתמתחים בכסא כשהוא מקבל את הכדור. הוא שחקן בטופ העולמי והיום הוא הוכיח את זה. הוא רק צריך להיות עקבי והשמיים הם הגבול עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully