וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צ'לסי בכאוס מוחלט, חלק מהשחקנים לא יודעים מה לעשות"

ביקורת באנגליה אחרי ה-3:0 ללידס: "יש זמן להתחזק, אך בינתיים נקודות יקרות מתבזבזות". הנתונים מוכיחים: הקדנציה של טוכל בדעיכה מתמשכת

תקציר ניצחונה של לידס 0:3 על צ'לסי/ספורט1

אחרי מנצ'סטר יונייטד וליברפול, גם צ'לסי בצרות. הבלוז רשמו 0:1 דחוק על אברטון במחזור הפתיחה וסיימו ב-2:2 דרמטי מול טוטנהאם בשבוע שעבר, אך היום (ראשון) הגיעה המכה לה אף אחד לא ציפה בצד הכחול של לונדון. הבלוז הובסו 3:0 על ידי לידס ונשארו תקועים במרכז הטבלה.

גולת הכותרת הגיעה בדקה ה-33, כאשר טעות קשה של השוער אדואר מנדי אפשרה לברנדן ארונסון לקבוע 0:1. לאחר מכן, רודריגו מורנו וג'ק האריסון בישלו אחד לשני בדרך לניצחון הראשון של לידס על צ'לסי מאז דצמבר 2002, והגדול ביותר על הבלוז מאז ה-0:3 במרץ 1995.

מהמשחק הזה אמנם יזכרו בעיקר את השגיאה של מנדי, אך הצרות של תומאס טוכל לא נעצרות אצל האיש בין הקורות. אנגולו קאנטה ומתאו קובאצ'יץ' נעדרו, קונור גלאגר שעלה לראשונה בהרכב לא הצליח להרשים, כמו גם רובן לופטוס צ'יק שקיבל הזדמנות די חריגה ב-11.

אדואר מנדי, שחקן צ'לסי מאוכזב. רויטרס
יזכרו את הטעות של השוער, אך הצרות לא מסתיימות אצלו. מנדי/רויטרס

"כאוס מוחלט", נכתב ב"דיילי מייל" על הבלוז, "בשלב מסוים היו חמישה שחקני התקפה על המגרש, לעתים נראה כי חלקם לא יודעים איפה להיות". ב"דיילי מייל" עסקו גם במטרות הרכש של הבלוז, פייר אמריק אובמיאנג להתקפה ו-ווסלי פופאנה להגנה, הסכימו כי הקבוצה צריכה חיזוק בעמדות הללו אך תהו האם חלוץ ברצלונה ובלם לסטר הם הפתרון לבעיה - בטח במחיר אותו דורשות הקבוצות שלהם.

"עדיין יש זמן כדי להעמיק את הסגל בחלון ההעברות, אך בינתיים נקודות יקרות מתבזבזות", נאמר ב"סקיי", "לצ'לסי יש צרות הרבה יותר גדולות מהתוצאה הזו. גלאגר לא הצליח להותיר את החלל שהותיר קאנטה, הקבוצה לא הצליחה לעמוד באינטנסיביות של לידס".

טוכל המאוכזב אמר לאחר המשחק: "הפסדנו את המשחק ב-20 הדקות הראשונות, כשבפירוש היינו יותר טובים וכשהיו לנו מצבים מעולים. אם רוצים לנצח, צריך לנצל את ההזדמנויות הללו. אולי לא תאמינו לי, אבל אני לא חושב שיש לנו בעיה גדולה במנטליות אור בהכנה".

המאמן אף נשאל על הטעות של מנדי והשיב: "הוא מכיר את עצמו, לא צריך לדבר הרבה אחרי שגיאות כאלה. זו טעות ענקית ברגע קריטי של המשחק, זה לא עזר לנו, אבל מנדי הוא זה שהכי מאוכזב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טיאגו סילבה, שחקן צ'לסי מאוכזב. Michael Regan, GettyImages
בעיות בהגנה. טיאגו סילבה/GettyImages, Michael Regan

בהפסד הזה השתקפו כמה נתונים מדאיגים במיוחד באשר ליכולת של צ'לסי בחודשים האחרונים, עוד מהעונה שעברה - הקבוצה צברה רק 19 נקודות (מתוך 39 אפשריות) ב-13 משחקי הליגה האחרונים.

עבור טוכל המשחק בלידס היה ה-60 בליגה כמאמן צ'לסי, ובעוד ב-30 המשחקים הראשונים תחתיו הבלוז ספגו רק 17 שערים, ב-30 האחרונים הכחולים ספגו 34 שערים - בדיוק כפול. עוד נתון שמספר את סיפור הדעיכה ביכולת ההגנתית מראה שהבלוז הגיעו כבר במחזור השלישי לחמש ספיגות, זאת אחרי שבעונה שעברה הספיגה החמישית הגיעה רק במחזור ה-13.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully