וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשני: מנצ'סטר יונייטד וליברפול יחפשו ניצחון בכורה בפרמיירליג

עודכן לאחרונה: 21.8.2022 / 18:21

אחרי שהושפלו בשני מחזורי הפתיחה, השדים האדומים ינסו להתאושש דווקא על חשבון סגנית האלופה (22:00, ספורט1). קאסמירו יערוך את הבכורה רק במשחק הבא, נונייס המורחק ייעדר מנגד

תקציר: ליברפול - קריסטל פאלאס 1:1/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד לא יכלה לחלום על פתיחת עונה יותר רעה. אחרי שהפסידה בביתה לברייטון, הגיעה ההשפלה הגדולה מול ברנטפורד וביום שני (22:00, ספורט1) השדים האדומים ינסו להתאושש דווקא על חשבון ליברפול הגדולה, שמצידה גם היא פתחה את העונה רע עם שתי תוצאות תיקו. במשחק מחר הקבוצה של יורגן קלופ תחסר גם את דרווין נונייס, החלוץ האורוגוואי שנרכש בכסף גדול בקיץ, אך ירצה תקופת השעיה ארוכה בעקבות הנגיחה והאדום נגד קריסטל פאלאס. מי שצפוי לתפוס את מקומו של נונייס יהיה רוברטו פירמינו, כאשר לצידו בחוליית ההתקפה ישחקו לואיס דיאס שהציל את ליברפול מהפסד במחזור החולף וכמובן מוחמד סלאח.

אנדי רוברטסון מול מרקוס רשפורד, ליברפול מול מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
צמד שלו סידר ליונייטד את ניצחון הבית האחרון בליגה על ליברפול. רשפורד/רויטרס

מנגד, אריק טן האח יהנה מסגל די מלא, אך זה לא כולל את קאסמירו, קשר הרכש הברזילאי שהצטרף מריאל מדריד ואמור להוסיף את המימד ההגנתי שכל כך חסר לשדים האדומים, שספגו 6 שערים בשני מחזורי הפתיחה. כריסטיאנו רונאלדו ימשיך לחפש שער בכורה העונה, כאשר מאחוריו אמורים לסייע ברונו פרננדש וכריסטיאן אריקסן.

ליברפול הבקיעה רביעייה וחמישייה בשני הביקורים הקודמים שלה באולד טראפורד בליגה, אך בגביע הייתה זו יונייטד שהדיחה את סגנית האלופה עם 2:3 דרמטי. הפעם האחרונה שיונייטד ניצחה את יריבתה הגדולה בליגה בבית הייתה אי שם במרץ 2018, אז מרקוס רשפורד כיכב עם צמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully