וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולגופיאט: "שמח על תרגיל טוב בתחרות הראשונה אחרי האולימפיאדה"

אלוף אירופה הטרי הודה למאמניו, לקבוצתו מכבי תל אביב והוסיף: "כיף שיש מאחוריי הרבה אנשים, המטרה העיקרית - אליפות העולם". דולגופיאט שמר גם מילים חמות לפיזיותרפיסט: "שיקם אותי אחרי הפציעה ברגל"

המתעמל ארטיום דולגופיאט לאחר הזכייה באליפות אירופה/דוברות איגוד ההתעמלות

שמחה רבה בקרב המשלחת הישראלית לאחר שארטיום דולוגופיאט גרף היום (ראשון) את מדליית הזהב באליפות אירופה בתרגיל הקרקע. האלוף האולימפי סיים בתרגיל הקרקע עם ציון 14.966 מרשים - אותו ציון שזיכה אותו במקום הראשון גם בטוקיו.

"אני מאוד שמח לחזור לתחרות גדולה ראשונה שלי אחרי האולימפיאדה ושמח שעשיתי היום תרגיל טוב", אמר דולוגופיאט לאחר הזכייה. "אני רוצה להודות למועדון האהוב שלי מכבי תל אביב, איגוד ההתעמלות, הוועד האולימפי, היחידה לספורט הישגי, המאמנים ולאדם הפיזיותרפיסט ששיקם אותי אחרי הפציעה ברגל. תודה לכולם".

ארטיום דולגופיאט, מתעמל ישראלי. Matthias Hangst, GettyImages
"עשיתי תרגיל טוב". דולגופיאט/GettyImages, Matthias Hangst

לאחר הזכייה התראיין אלוף אירופה הטרי לתכנית הספורט של 103FM: "תודה רבה, זה לא היה הכי קל אבל בסוף עשינו זאת. כיף גדול", שיתף. "ההכנה לא הייתה במאה אחוז, התכוננתי רק שבועיים וחצי. אני שמח שנכנסתי לגמר, כיף שיש מאחורי גבי כל כך הרבה אנשים".

"שמח שהרבה הורים שולחים את ילדיהם להתעמלות והענף מתפתח", הוסיף. "יש לא מעט ילדים שיכולים להיכנס לנבחרת ולעזור לה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג ברך: "ארטיום, אתה מביא לנו נחת כל כמה חודשים, אל תפסיק! זה פשוט מדהים. מאחל לך מזל טוב ושולח חיבוק ענק. צפיתי בך וזה יוצא מן הכלל, אתה בכושר מצוין וזה מרגש לראות את זה. תמשיך ככה, עלה והצלח, בהצלחה רבה".

דולגופיאט הודה לנשיא והשיב: "כיף לשמוע, אני שמח מאד לייצג את המדינה שלנו בכבוד. נמשיך לעבוד, עוד חודשיים יש אליפות עולם ואני מקווה גם שם להביא כבוד למדינה".

שר הספורט חילי טרופר בירך את אלוף אירופה הטרי בעקבות ההישג: "ברכות לארטיום דולגופיאט שזכה במדליית הזהב באליפות אירופה. ארטיום ממשיך להביא הישגים ולהוכיח איזה מתעמל וספורטאי אדיר ולאורך כל הדרך שומר על נחישות, ריכוז וצניעות. ארטיום, גאים בך כל כך! אלוף אמיתי".

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בירכה: "אלה הרגעים שעבורם כל ספורטאי וספורטאית מוכנים לעבוד כל כך קשה. כל יום, כל השבוע, כל השנה. יום התחרויות האחרון של אליפויות אירופה במינכן סיפק לנו גאווה ישראלית ענקית עם זהב של ארטיום על הקרקע, זהב של דימה על המתח בנוער ומקום 4 של מתן רודיטי במים פתוחים. הצלחות ומדליות שמצטרפות לחגיגת הספורט ההישגית הישראלית במינכן.
משכול לתקומה - כל ההצלחות במינכן הן אנדרטה של ניצחון לכבוד מורשתם של 11 גיבורי מינכן 1972 שנרצחו באכזריות וכולנו גדלנו על זכרם. יש עוד שנתיים ארוכות עד פריז והקיץ הזה נותן מוטיבציה לספורט הישראלי כולו לעבוד קשה לקראת קיץ 2024".

גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי: "עקבתי מקרוב והצלחות משלחות ישראל במינכן מעידות על עומק מקצועי בענפים השונים. ספורטאים ישראלים היום באים לנצח בכל זירה. החיבור בין ספורטאים מאומנים מלאי מוטיבציה ואמונה לבין צוותים מקצועיים במעטפת מאוד רחבה ממשיך לתת את התוצאות. יש לנו בהמשך השנה אליפויות עולם בכמה וכמה ענפים ועוד הרבה מאוד אתגרים למשחקים האולימפיים בפריז. כמנכ"ל הוועד האולימפי בישראל לצפות במאמנים שלנו, המנהלים המקצועיים, מנכליות ומנכלים האיגודים והיו"רים לצד האגודות קוצרים הצלחות על אדמת מינכן 50 שנה אחרי טבח יקירינו, זו הרגשה מצמררת ומרגשת כאחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully