וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: מרוץ של 550 ק"מ לזכר רצח הספורטאים במינכן

מרוץ לזכרם של 11 הספורטאים הישראלים ישתתפו שני האתלטים אסף סטולרז ופיטר הדג'ו, ובמשך 11 יום ירוצו כ-550 ק"מ מבודפשט לפארק האולימפי במינכן

מכבי תנועה עולמית. מכבי תנועה עולמית,
אסף סטולרז ופיטר הדג'ו/מכבי תנועה עולמית

"מכבי תנועה עולמית" "מכבי ישראל" והוועד האולימפי מארגנים באירופה מרוץ של 550 ק"מ לזכרם של 11 הספורטאים שנרצחו באולימפיאדת מינכן לפני 50 שנה, מרוץ "Run to remember". במרוץ לזכרם של 11 הספורטאים הישראלים ישתתפו שני האתלטים אסף סטולרז ופיטר הדג'ו, ובמשך 11 יום ירוצו כ-550 ק"מ מבודפשט לפארק האולימפי במינכן. המרוץ יחל ב-21 אוגוסט בבירת הונגריה ויסתיים ב-2 בספטמבר בפארק האולימפי במינכן, ליד האנדרטה לזכרם של י"א הספורטאים. הטקס יאורגן ע"י מכבי גרמניה והקהילה המקומית ליד האנדרטה לזכרם של הי"א ספורטאים.

הזנקת המרוץ שתתקיים ב-21 לאוגוסט תתבצע ע"י ראש עיריית בודפשט קאטה טוטו ושגריר ישראל בהונגריה מורן בירמן. בכל יום ירוצו אסף ופיטר כ-50 ק"מ בממוצע ליום על פני 3 מדינות: הונגריה, אוסטריה וגרמניה. הצפי הוא שמדי יום שיצטרפו לאסף ופיטר בקטעי ריצה שונים קבוצות של יהודים, ישראלים ותושבים אזורים שמזדהים עם מטרות המרוץ.

אסף סטולרז: "מטרת המרוץ "Run to remember" היא להשמיע קול (בקול רם) נגד השנאה, הגזענות, האנטישמיות, האלימות והאפליה בכל מקום בעולם וכמובן לזכרם של הי"א ספורטאים ישראלים שנרצחו באולימפיאדת מינכן".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully