וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא מקלה ראש בבני ריינה: "יכולה להעניש אותנו"

21.8.2022 / 10:22

הצהובים מצפים לתמיכתם של כ-20 אלף צופים בבלומפילד (20:15) מול העולה החדשה. דן גלזר וסטיפה פריצה יפתחו כחלק מהשינויים שיבצע איביץ' לפני הגומלין בניס?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.8/ספורט1

מכבי תל אביב תפתח הערב (ראשון, 20:15) את משחקיה בליגת העל כשתארח את העולה החדשה, מכבי בני ריינה באצטדיון בלומפילד. הצהובים גברו לפני שלושה ימים 0:1 על ניס ובעוד יומיים ימריאו לגומלין בצרפת, אולם בצוות המקצועי העדיפו שלא לדחות בסופו של דבר את המשחק הערב גם מתוך כוונה לתת דקות משחק לשחקנים ששיחקו פחות במשחקים האחרונים וגם כדי לא לייצר עומס משחקים בשלב מאוחר יותר.

המאמן ולאדן איביץ' צפוי לעשות מספר שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו מול ניס בחמישי, כאשר מספר שחקנים דוגמת דן גלזר, סטיפה פריצה, מאור קנדיל ואופיר דוידזאדה עשויים לפתוח כחלק מחלוקת העומסים והרצון לתת מנוחה למספר שחקנים לקראת הגומלין בצרפת בחמישי. גם דור פרץ שהצטרף לקבוצה בשבוע שעבר, אך לא נכלל בסגל נגד הצרפתים, עשוי לקבל הערב דקות ראשונות.

שחקן מכבי תל אביב סטיפה פריצה, כובש מול שוער ניס, קספר שמייכל. דני מרון
צפוי לפתוח אחרי שהקפיץ מעל שמייכל. פריצה/דני מרון

"חשוב מאוד שנתחיל את הליגה ברגל ימין, בעיקר אחרי שבשנתיים האחרונות זה פחות הצליח לנו. זה מסוג המשחקים שבהם אם לא נהיה מרוכזים, היריבה תעניש אותנו", אמרו בקבוצה לקראת המשחק.

אחרי מפגן התמיכה המרשים שהיה בבלומפילד ביום חמישי, הערב האצטדיון לא יהיה מלא זכר לעונש סגירת יציעים 10-11 שספג המועדון בעונה שעברה בבית הדין. מרבית בעלי המנויים ליציעים אלה, נאלצו לרכוש כרטיסים ומרביתם יתקימו בחלק העליון של שער 8. בכל מקרה מצפים במכבי תל אביב שכ-20 אלף צופים יתייצבו בבלומפילד.

הרכב משוער: דניאל פרץ, מאור קנדיל, ניר ביטון, עידן נחמיאס, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, גבי קניקובסקי, ברנדלי קובאס, ערן זהבי, סטיפה פריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully