וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 8,511 ניצחונות ו-18 תוצאות תיקו: השיא השלילי של דורטמונד

הצהובים שחורים הוליכו 0:2 על ורדר ברמן בדקה ה-89, אבל אז האורחת הבקיעה שלושה שערים ועשתה היסטוריה: "הגיע לנו להפסיד", הודה טרזיץ', "אין לי הסבר הגיוני"

תקציר: בורוסיה דורטמונד - ורדר ברמן 3:2/ספורט1

בורוסיה דורטמונד הייתה בדרכה הבטוחה לניצחון שלישי בשלושה משחקי בונדסליגה העונה. יוליאן ברנדט העלה אותה ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, רפאל גריירו קבע 0:2 בדקה ה-77 והצהובים-שחורים כבר חגגו פתיחת עונה מושלמת. בדקה ה-88 היתרון הכפול עוד עמד בעינו, אבל אז הגיעו שש דקות מטורפות לחלוטין - בהן הבקיעה ורדר ברמן שלושה שערים וניצחה 2:3 נדיר באצטדיון זיגנל אידונה פארק.

אולי כצפוי, אבל זוהי גם תוצאה היסטורית כי אף קבוצת בונדסליגה מעולם לא הפסידה בליגה אחרי שהייתה ביתרון של שני שערים בדקה ה-89. למעשה, בכל חמש הליגות הבכירות באירופה (אנגליה, גרמניה, איטליה, ספרד וצרפת) לא קרה דבר כזה ב-13 השנים האחרונות: הקבוצות שהחזיקו ביתרון כפול ניצחו 8,511 משחקים ו-18 הסתיימו בתוצאות תיקו שגם הן כמעט סנסציוניות.

זוהי גם הפעם הראשונה שקבוצת בונדסליגה מבקיעה שלושה שערים מהדקה ה-89 ועד הסיום, ולשמחתה של ורדר ברמן זה הסתיים במהפך היסטורי וניצחון בכורה שלה העונה.

שחקני ורדר ברמן חוגגים. Christof Koepsel, GettyImages
חוגגים היסטוריה. שחקני ורדר ברמן בדורטמונד/GettyImages, Christof Koepsel
ג'וד בלינגהאם, קשר דורטמונד. Christof Koepsel, GettyImages
איבוד כדור שלו הוביל למהפך היסטורי. בלינגהאם/GettyImages, Christof Koepsel

"הגיע לנו להפסיד", הודה בסיום המאמן אדין טרזיץ', "עליי להיות כן, זה הפסד מוצדק. לא שיחקנו טוב וזו הייתה הופעה גרועה, וכמובן שספגנו שערים אדיוטיים ומאוד כואבים. אם אתה מוביל בדקה ה-88 ביתרון כפול, אתה חייב לנצח - אבל נשארנו בלי כלום. לפעמים קשה להסביר דברים בצורה הגיונית".

הקפטן מרקו רויס נשאל מדוע השחקנים ויתרו על המשחק: "אם הייתי יודע, כנראה שהייתי מונע את זה. לא שלטנו במשחק במחצית השנייה ובעדיין הובלנו 0:2, זה לא ייאמן שהפסדנו - דיי מטורף".

אם לא די בכך, עוד לפני המשחק אוהדי דורטמונד מחו על מחירי הכרטיסים והמנויים, מה שלא מוסיף לאווירה השוררת במועדון לאחר הפסד היסטורי כזה: "כולם יודעים שבבונדסליגה אוהדי דורטמונד משלמים את המחירים היקרים ביותר. אהבה אמיתית? מחירים כמו בבית בושת", נכתב באחד השלטים שהונפו ביציע מאחורי השער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully