וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה המריאה לבלגרד: "תהיה אווירה מצוינת, רוצים להשיג את המטרה"

21.8.2022 / 18:07

גולדברג לקראת הכוכב האדום: "אנחנו דרוכים ומוכנים, גם במשחק הבית שלנו האווירה הייתה מחשמלת". בקבוצה מעריכים שפיירו יהיה כשיר על אף שלא התאמן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.8/ספורט1

מכבי חיפה ערכה היום (ראשון) את האימון האחרון שלה בישראל והמריאה לבלגרד לקראת משחק הגומלין מול הכוכב האדום בפלייאוף העלייה לליגת האלופות. מי שלא נטל חלק באימון הוא פרנזי פיירו, שלא קיים פעילות מאז הניצחון במפגש הראשון עם הסרבים, אך במחנה הירוק ישנה אופטימיות רבה לגבי סיכוייו לשחק ביום שלישי.

פיירו, שהפך במהרה לאחד השחקנים החשובים בקבוצה של ברק בכר וכבש חמישה שערים עד כה במוקדמות ליגת האלופות, חש כזכור כאבים בשריר הירך האחורי ולכן הוחלף אחרי כ-70 דקות ביום רביעי האחרון, אולם לא מדובר בקרע ולכן במכבי חיפה מאמינים שהוא יעמוד לרשותו של המאמן.

שחקן מכבי חיפה פרנזי פיירו. מאור אלקסלסי
הירוקים אופטימים. פיירו/מאור אלקסלסי

לקראת ההמראה, הבלם שון גולדברג התראיין לאתר המועדון והתכונן למפגש הגומלין מול אלופת סרביה: "זו משימה קשה, אנחנו דרוכים ומוכנים. עשינו את כל ההכנות, יש לנו מטרה שאנחנו מאוד רוצים להשיג אותה".

הבלם גם נשאל על האווירה באצטדיון בבלגרד ואמר: "תהיה אווירה מצוינת, גם במשחק הבית שלנו הייתה אווירה מחשמלת. יש מטרה מאוד חשובה, נעשה הכל כדי להשיג אותה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בן שהר שחקן מכבי חיפה בחימום. דני מרון
חזר להפגין יכולת טובה באימונים. בן שהר/דני מרון

שלמה וייס על ההכנות של מכבי חיפה

מי שייצא עם הקבוצה לסרביה הוא בן שהר, שאף עשוי להיכלל בסגל להתמודדות. שהר חזר להתאמן בצורה מלאה ומפגין יכולת טובה, כאשר ברקע הדילמה האם לחפש קבוצה אחרת או להיאבק על מקום ברוטציה של אלופת המדינה.

גם אוהדי מכבי חיפה יחלו מהיום ועד שלישי להגיע לבלגרד, כאשר ההערכה היא שלפחות כ-2,000 איש יגיעו לדחוף את הירוקים במגרשה העוין של הכוכב האדום. "כולם מבינים את משמעות המשחק", אמר שחקן במכבי חיפה, "זה משחק של פעם בקריירה. הראינו לאורך כל הקמפיין שאנחנו ראויים, אבל נשאר עוד משחק אחד כדי להוכיח את זה סופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully