וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה מודריץ' "מוערך בספרד" כמו ליאו מסי, אנצ'לוטי: "הוא נצחי"

עודכן לאחרונה: 21.8.2022 / 9:17

בספרד התרגשו מהמחווה המיוחדת של אוהדי סלטה ויגו לקשר ריאל מדריד אחרי ההצגה שלו ב-1:4: "רגע יפהפה". אנצ'לוטי מרוצה: הקבוצה מסתדרת היטב גם בלי קאסמירו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.8/ספורט1

ריאל מדריד פתחה עונה עם הרבה סימני שאלה, עם אוהדים שמתלוננים על רכש דל ועם מכירה בסוף השבוע של קאסמירו, מי שנחשב לאחד העוגנים של הקבוצה במרכז השדה. אבל קרלו אנצ'לוטי גילה אתמול (שבת) שוב שכל עוד לוקה מודריץ' במיטבו, זה מספיק טוב. הקשר הקרואטי, עוד מעט בן 37, הוליך את ריאל מדריד לניצחון 1:4 מרשים בחוץ על סלטה ויגו, וסחט מחיאות כפיים גם מהקהל של היריבה.

אחרי שני פנדלים של קארים בנזמה ויאגו אספאס, מודריץ' שלח כדור מדוד ומסובב מ-20 מטר והעניק לריאל יתרון 1:2. בהמשך מסר מסירה גאונית לוויניסיוס והשאיר אותו לבד מול שוער, כדי לאפשר לברזילאי לכבוש ולקבוע 1:3 שגמר את המשחק הלא פשוט.

"הוא שחקן נצחי", אמר אנצ'לוטי על מודריץ' הבלתי נגמר, "לוקה תמיד מוכן, הוא תמיד מוכן, הוא תמיד משחק טוב". אנצ'לוטי הוסיף על מודריץ': "השער שהוא כבש שינה את המשחק. עד השער המשחק היה שקול, תחרותי, סלטה לחצה אותנו טוב, היה לנו קשה להניע כדור. במחצית השנייה הם ירדו באינטנסיביות, ומשחק המעבר שלנו היו מרהיב".

לוקה מודריץ', ריאל מדריד. רויטרס
"לוקה תמיד מוכן, הוא תמיד מוכן". מודריץ'/רויטרס
אוהדי סלטה ויגו מוחאים כפיים לשחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ' אחרי שהצטיין מולם והוחלף. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
לא הותיר להם ברירה אלא להריע. אוהדי סלטה מוחאים כפים למודריץ' שמוחלף/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

מודריץ' גם ידע להעריך את הרגע שבו הוחלף, ובעודו יורד מהמגרש אוהדי סלטה נעמדו על רגליהם ומחאו לו כפיים. "זה היה רגע יפהפה, זה משמח אותי כשאוהדים מעריכים את העובדה שלך, אני יכול רק להודות להם", אמר מודריץ'. גם בספרד ידעו להעריך את הרגע. "הפעם האחרונה שזכור לנו שבה קהל הריע לשחקן יריב היא ליאו מסי במדי ברצלונה", נכתב ב"מארקה", "זה ממחיש עד כמה גדולה ההערכה למודריץ' בעולם הכדורגל".

שחקן ריאל מדריד אורליאן טשואמני. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
אנצ'לוטי החמיא: "הוא שיחק ממש טוב". טשואמני/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

הבשורה הטובה לריאל היא ההשתלבות של אורליאן טשואמני, שינסה לתפוס את מקומו של קאסמירו. מודריץ': "זה חבל שהוא עזב, עשינו איתו היסטוריהנ, והיה לו חלק מכריע. הוא יחסר לנו מאוד, גם כאדם וגם כשחקן, ועצוב היה לראות אותו עוזב. אבל זה חלק מהכדורגל, ונהיה חייבים להמשיך בלעדיו".

גם קרלו אנצ'לוטי אופטימי אחרי הניצחון הזה. "אנחנו שמחים. שיחקנו טוב", אמרמאמן ריאל מדריד, "היו לנו תצוגות אישיות טובות של שחקנים שלא שיחקו הרבה, הם חדשים. טשואמני שיחק ממש טוב, וגם קאמבינגה. הראינו הרבה אנרגיה על המגרש וההופעה הייתה טובה, אנחנו בטוחים בנוגע לעתיד. יש לנו שחקנים שיכולים לשחק בעמדות שונות, זה עוזר לקבוצה. אני חושב שהסגל שיש לנו הוא סגל ממש טוב, אין לי ספק לגבי זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully