וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוה כהן סיימה 8 בגמר 3,000 מכשולים, מונדו דופלנטיס שוב אלוף אירופה

עודכן לאחרונה: 20.8.2022 / 23:52

עוד הישג מרשים לאתלטיקה הישראלית באליפות אירופה באתלטיקה. דופלנטיס הוסיף עוד תואר לארון, ו"הסתפק" בשבירת שיא אליפות

עוד הישג יפה לאתלטיקה הישראלית הערב (שבת) באליפות אירופה במינכן. הרצה הישראלית אדווה כהן סיימה במקום השמיני בגמר ריצת 3,000 מטר מכשולים, כשקבעה זמן של 9:38.84 דקות. מי שסיימה ראשונה הייתה לואיסה גגה, שזכתה במדליית זהב ראשונה אי פעם לאלבניה עם זמן של 9:11.31 דקות.

ההישג של אדוה כהן (שבעבר כבר סיימה חמישית באליפות אירופה, בברלין 2018) מצטרף למדליית הארד שזכתה אתמול חנה מיננקו בקפיצה משולשת, לונה צ'מטאי סלפטר שזכתה במדליית ארד בריצת 10,000 מטר - ונבחרת המרתון הקבוצתית שזכתה במדליית הזהב, כולל מארו טפרי שסיים כסגן אלוף אירופה ושגשאו איילה משלים את הפודיום וזוכה במדליית הארד.

הקופץ במוט השבדי מונדו דופלנטיס. רויטרס
והוא רק בן 22. דופלנטיס/רויטרס
הרצה הישראלית אדווה כהן. איגוד האתלטיקה, אתר רשמי
תחרות טובה לישראל. כהן/אתר רשמי, איגוד האתלטיקה
לואיסה גגה, אחרי שזכתה במדללית זהב לאלבניה באליפות אירופה. רויטרס
לואיסה גגה, אחרי שזכתה במדללית זהב לאלבניה באליפות אירופה/רויטרס

עוד בתחרות: עוד תואר למונדו דופלנטיס. הכוכב השבדי בן ה-22 זכה הערב (שבת) במדליית הזהב באליפות אירופה באתלטיקה, אחרי שעבר גובה של 5.95 מטר, כשהוא נזקק לארבע קפיצות בלבד. בהמשך, אחרי שכבר הוכתר רשמית, הוא עבר גובה של 6.06 מטרים, וקבע שיא אליפות חדש.

לפני כחודש, באליפות העולם, דופלנטיס קבע שיא עולם חדש בפעם החמישית בקריירה הקצרה אחרי שקפץ לגובה של 6.21 מטר - שיפור של סנטימטר מהשיא הקודם שלו, וסיפק את ההייליט של המשחקים כששיפר את השיא שהוא עצמו קובע בכל פעם מחדש. הערב הקהל במינכן ציפה שוב לעוד שיא, אבל הוא הסתפק בשיא אירופאי. כעת השבדי הוא אלוף אירופה, אלוף העולם והאלוף האולימפי, ומחזיק בשיא העולמי גם באולם וגם באוויר הפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully