וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "לא ציפיתי לטעויות כאלה. התאכזבתי משחקנים באופן אישי"

מאמן בית"ר ירושלים לאחר התבוסה בנתניה: "שידרנו לחץ ואני לא מבין למה. אספרייה היה נקודת האור, נשתפר עם עוד 2-3 שחקנים"

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:4 על בית"ר ירושלים/ספורט1

אחרי קיץ סוער, ועם סגל חסר וקצר במיוחד, בית"ר ירושלים פתחה הערב (שבת) את עונת 2022/23 בליגת העל עם תבוסה לא נעימה 4:1 במשחק החוץ מול מכבי נתניה. יוסי אבוקסיס ראה את ההגנה המאולתרת שלו קורסת לגמרי מול איגור זלאטנוביץ' הנפלא, שהבקיע שלושער אחרי שבישל לגיל יצחק. דנילו אספרייה רק צימק בהופעת הבכורה שלו במדי בית"ר, שמשוועת לשחקני חיזוק מבעל הבית החדש ברק אברמוב. למרות התבוסה, כ-2,000 אוהדים נשארו באצטדיון ועודדו את השחקנים גם בסיום.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים מאוכזב. ברני ארדוב
מאוכזב. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

המאמן יוסי אבוקסיס הודה: "ידעתי שהולך להיות קשה - אנחנו עוד לא מוכנים לעונה הזו - אבל לא ציפיתי לטעויות כאלו, עשינו טעויות נוראיות בהגנה. על כל טעות שילמנו. נתניה קבוצה טובה, היא הקשתה עלינו ואנחנו היינו מאוד לא חכמים. שידרנו לחץ ואני לא מבין למה, אולי השחקנים נלחצו כי זה משחק ראשון. התאכזבתי היום משחקנים באופן אישי".

המאמן נשאל על העידוד של הקהל למרות התבוסה והשיב: "הקהל זה הדבר הכי טוב שיש לבית"ר, הוא מוכן לליגה, אבל אנחנו לא. לא הספקנו להביא שחקנים כי הכול קרה מאוחר ובנוסף דגני לא שיחק. מצד שני ראינו כמה דברים יפים מדנילו אספרייה שהיה נקודת האור שלנו".

על חיזוק אמר המאמן: "אני מאמין שעם 2-3 שחקנים חדשים נשתפר. ברק אברמוב אמר שיש תקציב לחיזוק ואני מאמין שהשבוע נצרף שחקנים, בעיקר בחלק האחורי. אבל מי ששיחק היום יצטרך להיות יותר טוב וזה לא קשור לחיזוק".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אופיר קריאף, דוד חוג'ה שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים. ברני ארדוב
תבוסה כואבת. שחקני בית"ר/ברני ארדוב

הבלם דוד חוג'ה אמר: "רצינו לבוא עם כל הקהל שתומך בנו ולעשות תוצאה טובה. התכוננו, המאמן הכין אותנו, אבל דברים הלכו פחות טוב. נתנו להם מתנות, אני לא חושב שזו התרגשות כי יש לנו שחקנים עם ניסיון בליגת העל. זה קורה, שחקנים טועים ועכשיו אנחנו צריכים להרים את עצמנו. יש לנו עונה מאתגרת אבל אנחנו מתאמנים מאוד חזק ואני בטוח שבמשחקים הבאים זה יראה אחרת".

ביום ראשון הבא תארח בית"ר ירושלים בפתח תקוה את מחזיקת הגביע הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully