וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:4 על בית"ר? בני לם: "היה משחק בינוני שלנו, אני מצפה להרבה יותר"

עודכן לאחרונה: 20.8.2022 / 22:51

מאמן מכבי נתניה חושב שקבוצתו יכולה לשחק עוד הרבה יותר טוב. זלאטנוביץ': "כל כך שמח וגאה בקבוצה שלי, השלושער בזכותם"

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:4 על בית"ר ירושלים/ספורט1
מאמן מכבי נתניה בני לם עם אלמוג כהן. ברני ארדוב
הצגה. בני לם חוגג/ברני ארדוב

בדיוק כך קיוותה מכבי נתניה לפתוח את עונת 2022/23. לאחר שמתחה את בשאקשהיר באירופה וגברה על מכבי תל אביב ב"מפגש האירופאיות", הוכיחה הערב (שבת) הקבוצה של בני לם שכדאי לקחת אותה בחשבון גם העונה - גם אחרי עזיבתו של עדן קארצב. 12 שנה חלפו מאז הניצחון האחרון של הנתנייתים במשחק פתיחה בליגת העל - אז, לפני 12 שנה, זה קרה עם 1:4 על בית"ר ירושלים, ממש כמו היום. היהלומים סיפקו הצגה התקפית מהפנטת, כשמעל כולם כיכב איגור זלאטנוביץ' עם שלושער ראשון בקריירה (36, 45, 69). גיל יצחק פתח בחגיגה (28), ובשבוע הבא מצפה לבני לם ושחקניו אתגר גדול עוד יותר - בחוץ מול מכבי חיפה. לא כדאי להספיד אותם.

"מבחינתי היה משחק בינוני שלנו, אם כבשנו ארבעה שערים זה אומר שמצבנו טוב", סיכם בני לם. "אני מצפה מהקבוצה להרבה יותר. בשביל משחק ראשון, ואחרי שאמרו לי כל שבוע שלא ניצחנו הרבה שנים משחק פתיחה, אז עברנו את המשחק בצורה יפה. אם רואים את כל הישראליות באירופה מבינים אילו קבוצות חזקות יש פה, אנחנו במצב טוב ולא מסתכלים על אף אחד. החכמה שלנו היא רק להשתדרג לעומת העונה שעברה".

על כוכב המשחק איגור זלאטנוביץ' אמר המאמן: "החכמה היא לא עכשיו, החכמה היא כשהוא לא כבש וכולם אמרו למה הוא משחק. אני האמנתי בו, הוא חלוץ ברמה גבוהה מאוד. תענוג לראות אותו כשהוא משחק ככה".

לקראת המפגש עם מכבי חיפה בשבוע הבא אמר לם: "בשבוע הבא זו אופרה אחרת. נרצה לשחק כמו שאנחנו רוצים. למכבי חיפה יש שני הרכבים שיכולים לקחת אליפות. אני מאחל להם שיעלו לליגת האלופות. נבנית פה קבוצה טובה, ואני צריך להיות מרוצה".

איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה עם הכדור אחרי השלושער. ברני ארדוב
מאושר. זלטאנוביץ'/ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
מכבי נתניה חוגגת/ברני ארדוב

זלאטנוביץ' בן ה-24 עלה לכר הדשא אחרי שהספיק לכבוש 49 שערים בקבוצות בהן שיחק ו-8 נוספים בנבחרות הצעירות של סרביה. צמדים הוא כבש לא פעם ולא פעמיים, אבל שלושער עדיין לא היה לו. עד היום. "זה שלושער ראשון שלי", אמר, "אני כל כך שמח וגאה בקבוצה שלי. בלעדיהם לא יכולתי לכבוש. אנחנו רוצים להמשיך ככה. רציתי לכבוש גם את השער הרביעי שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully