וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר סגר חשבון: "כנראה שאנחנו לא כאלה מטומטמים"

מאמן הפועל חיפה עקץ אחרי הניצחון על הפועל תל אביב: "לא תראו חיוך היום, אני טעון. זה ילמד את כולם לקח". רפואה: "יש לי דקירות בלב על האוהדים שהלכו מאוכזבים הביתה"

תקציר ניצחונה של הפועל חיפה 0:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

בגביע הטוטו הפועל חיפה צברה בקושי נקודה והבקיעה רק פעמיים בארבעה משחקים, בעוד הפועל תל אביב רשמה שלושה ניצחונות בארבעה מחזורים. אלא שהערב (שבת) יצא לדרך הדבר האמיתי, והמפגש בין השתיים במסגרת המחזור הראשון בליגת העל לעונת 2022/23, הסתיים דווקא בניצחון 0:2 לחבורה של ניר קלינגר על הקבוצה שפיטרה את המאמן במהלך העונה שעברה. דודי טויטו כבש ראשון לזכות החיפאים בתום מהלך שככל הנראה החל בעבירה, ושובל גוזלן חתם את תוצאת הסיום כשהבקיע רגע לפני השריקה.

"זו רק ההתחלה, טובה וחיובית שתלמד את כולם לקח, גם אותנו", אמר קלינגר ששמע קיתונות של ביקורת בעקבות התוצאות של קבוצתו בגביע הטוטו. "בחיי המקצועיים עברתי כל כך הרבה דברים, שממש לא מעניין אותי איך קטלו אותנו בגביע הטוטו. בעוד אני חושב מה להגיד, אני שומר את הזכות להיות צנוע ולכעוס בלב על מי שצריך - על עצמי ועל אחרים. נישאר עם רגליים על הקרקע, ניצחנו קבוצה טובה בצורה יפה. לא תקבלו היום את ניר קלינגר 'הרגיל'".

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר, עם קונסטנטינוס סוטיריו. קובי אליהו
סגר חשבון. קלינגר עם סוטיריו/קובי אליהו

מאמן הפועל חיפה סיפק גם התייחסות למי שקטל את בחירותיו בגזרת החיזוק: "הפועל תל אביב יקרה ללבי, רוב הזמן שלי שם היה מוצלח, אבל אדבר על הקבוצה שלי. עשינו הכנה טקטית יוצאת מהכלל, המשחק נגד קרית שמונה ביום רביעי גמר אותנו בגלל הנסיעה והשעה. לאנדריי מירון מגיע קרדיט, הוא שיחק היום 90 דקות עם חצי מפשעה. אומר בזהירות, כנראה שאנחנו לא כאלה מטומטמים".

קלינגר הוסיף: "זה שהשחקנים מוכשרים לא אומר שהם לא צריכים להיות מחויבים, ועלינו היום עם הרבה כישרון. עלינו בהרכב לכאורה נסוג, נתנו להפועל לשלוט, אבל היה לי ברור שהיא משחקת התקפי מאוד - לטעמי יותר מדי. חבל שלא הבקענו את השני לפני, היה מוריד מאיתנו לחץ. לצערי לא תראו חיוך היום, אני די טעון. כמו שלא נסחפתי קודם, לא אסחף עכשיו. לא נתחפש למה שאנחנו לא. יש לנו יכולת שלא כל כך הלכה בגביע הטוטו, אבל אני מקווה שתתבטא במשחק הבא".

אלון תורג'מן אמר: "נתנו את הדם על המגרש, גם בדקות שהסתגרנו. ניצלנו את המצבים שהיו לנו. ביום חמישי הבטחתי לכולם שהיום זה ייראה אחרת מגביע הטוטו, אני שמח שהוכחנו את זה. הכסף הוא בליגה. אני מרגיש שעשינו שינוי, זה משחק ראשון והוא מאוד חשוב, אני בטוח שזה ייתן לנו פוש לשבוע הבא. כל מי ששיחק היום רצה שהפועל חיפה תנצח וככה אנחנו צריכים להיראות. ניר עשה המון שיחות אישיות והבהיר שכל מה שקרה במשחקים האחרונים בסך הכל היה בגביע הטוטו. שמח שהאוהדים באו בהמוניהם ונתנו תצוגה. אנחנו צריכים להמשיך ככה ואתם תראו הפועל חיפה שרוקדת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. קובי אליהו
לא הפתיחה שהוא ציפה לה. קובי רפואה/קובי אליהו

בצד המפסיד, קובי רפואה סיכם: "ידעתי שזה יהיה ככה. לא היינו חכמים במשחק שלנו, גם כששלטנו. במחצית השנייה לא ייצרנו מצבים וזו התוצאה. כשקבוצה שומרת על ה-16 כל המשחק כמעט, אתה צריך לשחק מהר ודרך האגפים, וגם כשעשינו זה את זה, זה היה לאט והיה להם קל לעמוד מאחורה. אנחנו צריכים למצוא לזה פיתרונות והיום לא עשינו את זה. יהיו הרבה משחקים כאלה".

מאמן הפועל תל אביב שלח מסר לאוהדים: "כל אוהד שהלך הביתה מאוכזב, יש לי דקירות בלב על זה. אמרתי לשחקנים שהגיעו לפה 4-5 אלף צופים, זה כואב לי יותר מכל דבר אחר. אני מאוד מאוכזב מכל השחקנים, בלי יוצא מן הכלל. אמרתי שגביע הטוטו זה לא הליגה. כל הזמן נבוא לשחק כדורגל התקפי, אבל יש משחקים מסוג כזה. אין לי טענות ליריבה, הם עשו מה שהיו צריכים".

בן ביטון: "כולנו מאוד מאוד מאוכזבים, ידענו שכולם ידברו על גביע טוטו, הזהרנו ודיברנו לפני, ידענו שזה לא ייתן לנו שום יתרון על הקבוצה היריבה. היינו מאוד שקופים ושבלוניים, לא נתנו מספיק. הדבר הטוב הוא שזה רק המחזור הראשון ויש זמן לתקן ולשפר. הם באו ועמדו מאחורי הכדור, כולם, בונקר לא בונקר אבל זו זכותם, זה חלק מהמשחק. אנחנו צריכים לייצר את הפתרונות שלנו ולא עשינו את זה. חייבים לעבוד יותר קשה ולשפר דברים. הקהל בא ותמך בנו, לא רצינו לחזור כך הביתה, אנחנו צריכים לשפר המון דברים בפן המקצועי ואני מקווה שנעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully