וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונסה בריאנט חושפת את הסיוט מהטרגדיה: "אני חיה תחת אימה"

עודכן לאחרונה: 20.8.2022 / 19:24

אלמנתו של קובי בריאנט העידה במשך שלוש שעות במשפט על התמונות מאתר ההתרסקות הטראגית, וחשפה: הבשורה הקשה והשמועות, הלילות בלי השינה והרצון "לברח מהגוף"

קובי בריאנט נהרג בתאונת מסוק בגיל 41/עריכה: שאול אדם

ונסה בריאנט חשפה את הסיוט האישי ו"האימה" שעברה אחרי מותם הטראגי של בן זוגה קובי בריאנט ובתם ג'יני. ונסה העידה אתמול (שישי) וחשפה שהיא רק התחילה להתאבל על אובדן בעלה ובתם בת ה-13, כאשר לפתע נאלצה להתמודד עם הבשורה המחרידה כאשר נודע לה שסגני השריף וכבאים תיעדו את האסון ושיתפו תמונות של הגופות ממקום התרסקות המסוק שהרגה אותם.

"הרגשתי שאני רוצה לרוץ, לרוץ במורד הרחוב ופשוט לצרוח", אמרה בדמעות בבית המשפט, "זה היה כמו התחושה של לרצות לרוץ במזח ולקפוץ למים. הבעיה היא שאני לא יכול לברוח. אני לא יכול לברוח מהגוף שלי".

במהלך שלוש השעות שלה על דוכן העדים בבית משפט בלוס אנג'לס, שם היא תובעת את מחוז לוס אנג'לס על פגיעה בפרטיות בשל התמונות, בריאנט סיפרה על הקשיים שלה בהתמודדות הפומבית עם הטרגדיה, ואמרה שהיא נדרשה להיאבק עם עצמה כדי לעבור את כל הטקסים והאזכרות הציבוריות, הפומביות והפרטיות על האסון שבו נהרגו שבעה אנשים נוספים שנהרגו באסון ב-26 בינואר 2020.

לדבריה, היא כבר חשבה שהיא מוכנה להתחיל באמת בתהליך האבל כחודש לאחר מכן. אבל יום אחד, בזמן שהיא הייתה עם חברים ובנותיה שנותרו בחיים ו"החזיקה בידיה" את בתה בת השבעה חודשים, היא קיבלה עדכון על פרסום של "לוס אנג'לס טיימס" על תמונות של אתר ההתרסקות. "יצאתי מהבית בריצה, וברחתי הצידה כדי שהבנות שלי לא יראו אותי", אמרה. "הייתי שוב גמורה, הרוסה, פגועה. בטחתי בהם. סמכתי עליהם שלא יעשו את הדברים האלה".

הראיות שהוצגו במשפט הראו שסגנו של השריף הראה תמונה של גופתו של בריאנט לברמן בזמן שהוא שתה בבר מקומי, מה שגרם לאדם אחר ששתה בקרבת מקום להגיש תלונה רשמית. כמו כן התברר שמספר כבאים שהיו שיתפו את התמונות זה עם זה במספר מקרים, ואחרים שיתפו אותם עם בני זוג.

עורך הדין מטעם המחוז אמר שהתמונות צולמו רק משום שהן חיוניות לשימוש מקצועי עבור ניתוח אתר הזירה רגעים לאחר ההתרסקות, וטען שכאשר נודע לשריף המחוז של לוס אנג'לס, אלכס וילנויבה, שהן משותפות, הוא דרש ככולן יימחקו. אף תמונה לא פורסמה בפומבי, אבל ונסה בריאנט אמרה שהיא סובלת מדאגה בלתי פוסקת שחלקן עדיין עלולות להתפרסם בציבור. "אני חיה בפחד כל יום מלהיות ברשתות החברתיות והן פתאום יצוצו", היא העידה. "אני חיה בפחד שהבנות שלי יהיו ברשתות החברתיות ופתאום התמונות האלה יצוצו".

לדבריה, המחשבה פוגעת בה, ומפריעה לה לישון בלילות. היא העידה שהיא שוכבת ליד בנותיה בנות ה-3 וה-5, ולעתים סובלת מהתקפי חרדה שבגללם היא לא יכולה לנשום.

אלמנתו של קובי בריאנט, ונסה בריאנט. Kevork Djansezian, GettyImages
התקפי חרדה, לא יכולה לנשום. בריאנט/GettyImages, Kevork Djansezian
ונסה בריאנט, קובי בריאנט, ובנותיהם. GettyImages
חיה את האסון כל יום. בריאנט/GettyImages

בחקירה הנגדית בריאנט העידה שהיא לא קיבלה שום אבחנה רפואית של בעיה של התקפי חרדה, או הפרעה כלשהי בבריאות הנפש, וגם לא קיבלה מרשם או נטלה תרופות בגללם. נציגת ההגנה אף הראתה את רשימת הדברים שוונסה בריאנט עושה בחייה - לרבות תפקיד נשיאה של חברת המולטימדיה של בעלה, ופיקוח על פרסום של שני ספרים שונים - וטענה שהיכולת של בריאנט לעשות את כל אלה אומר שהיא מתפקדת היטב והתגברה על פחד וחרדה.

ונסה בכתה וצחקה לסירוגין במהלך העדות, בחלק שבו סיפרה על חייה עם בעלה, "האבא הגאה בבנותיו". "הוא היה פשוט אבא כל כך יפה וכל כך מסור", אמרה. היא תיארה את יום ההתרסקות, הייסורים שלה והתסכול שלה בניסיון להבין אם בעלה ובתה עדיין בחיים לאחר ששמעה בהתחלה שמועות שישנם חמישה ניצולים.

היא תיארה את הרגע שבו השריף המקומי אישר לה שבעלה ובתה נהרגו. הוא שאל אם יש משהו שהוא יכול לעשות בשבילה. "אמרתי לו, אם אתה לא יכול להחזיר את התינוקות שלי, אז בבקשה תאבטח את האזור", אמר בראיינט. "אני מודאגת מפפראצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully