וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה נרגשת, חימיד מאו צפוי להצטרף לקרית שמונה בשבוע הבא

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 11:09

העולה החדשה תארח את קרית שמונה במשחק שיחתום את מחזור הפתיחה (שני, 19:00), בן הרוש יערוך בכורה. האורחת מחכה לקשר הטנזני, קורצקי רוצה "להתחיל ברגל ימין"

תקציר: סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב 3:1/ספורט1

סקציה נס ציונה

העולה החדשה תפתח מחר (שני, 19:00) את העונה בליגת העל עם משחק ביתי מול עירוני קרית שמונה, אותו היא נאלצת לקיים באצטדיון בפתח תקוה. סקציה נס ציונה לא הבריקה בשלב הבתים של גביע הטוטו ובמאזנה ניצחון אחד ושני הפסדים עד כה.

עבור המאמן ניר ברקוביץ', זו תהיה הפעם השנייה בקריירה שהוא מדריך קבוצה בליגת העל כמאמן ראשי, אחרי שאימן ארבעה משחקים במדי בני יהודה לפני שנתיים. "שמחים להתחיל עונה חדשה, התכוננו היטב במהלך השבועות האחרונים", אמר ברקוביץ' לקראת המשחק. "כמובן שיש התרגשות שלי ושל השחקנים, אך זה דבר טבעי. אנחנו ממוקדי מטרה ומאמינים שנשיג את המטרות שלנו. באים בשביל לנצח את המשחק מחר, יש לי סגל טוב ואני מאוד מאמין בשחקנים שלי".

על פי האימונים האחרונים, נראה שנס ציונה תתבסס שוב על השלישייה שתכלול את מוחמד אוסמן, אבובקאר קייטה ואנז' פרדי פלומן, כאשר נס זמיר ואלמוג בוזגלו יפתחו בחלק הקדמי. עומרי בן הרוש יערוך בכורה.

הרכב משוער: יוסי גינזבורג, סתיו ישראלי, עומרי בן הרוש, מיקי סירושטיין, אורי מגבו, עילאי טרוסט, מוחמד אוסמן, אבובקאר קייטה, אנז' פרדי פלומן, נס זמיר, אלמוג בוזגלו.

אבובקאר קייטה, פרדי פלומן, סקציה נס ציונה. קובי אליהו
בונים עליהם. אנז' פרדי פלומן עם אבובקאר קייטה/קובי אליהו

בנושא אחר, סקציה נס ציונה חתמה על הסכם חסות לעונה הקרובה עם קבוצת "אלמוג", ששמה יתנוסס על חולצות המשחק של הכתומים, על אוטובוס המועדון, לוח הראיונות וכמובן ייכלל בשמה הרשמי של העולה החדשה לליגת העל.

מנכ"ל המועדון, רועי אנקווה אמר בעקבות החתימה: "אני שמח ונרגש לקראת שיתוף הפעולה עם קבוצת אלמוג. מדובר בחברה מובילה בתחום הנדל"ן אשר בחרה לאמץ את הקבוצה בעונה הקרובה, אני בטוח ששיתוף הפעולה ייטיב עם שני הצדדים. אני מודה ליקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת 'אלמוג' ותושב העיר נס ציונה, על ההירתמות והרצון המשותף לדחוף למעלה את קבוצת הכדורגל של העיר".

מנכ"ל קבוצת "אלמוג" יקי אמסלם: "קבוצת הכדורגל המקומית היא מקור להזדהות וגאווה של התושבים, ואנו מאחלים לסקציה 'אלמוג' נס ציונה הצלחה גדולה עם חזרתה לליגת העל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן סקציה נס ציונה ניר ברקוביץ', רועי אנקווה, מנכ"ל קבוצת "אלמוג" יקי אמסלם. סקציה נס ציונה, אתר רשמי
חסות חדשה. מנכ"ל נס ציונה רועי אנקווה עם ניר ברקוביץ' ויקי אמסלם/אתר רשמי, סקציה נס ציונה

עירוני קרית שמונה

אחרי עונה בה סיימה במקום השביעי, עירוני קרית שמונה תפתח מחר (שני, 19:00) את 2022/23 בליגת העל כאשר המטרות הן שיפור קל של מקום אחד לפחות והגעה לפלייאוף העליון. בקבוצה סיכמו עקרונית עם חימיד מאו הטנזני והוא אמור להצטרף לקבוצה בשבוע הבא. הקשר האחורי משחק בליגה המצרית שתסתיים בשבוע הבא, וכשזה יקרה הוא אמור לחתום בשורות הקבוצה הצפונית.

עוד לפני שמאו יצטרף, בקבוצה ינסו כמובן לרשום שלוש נקודות מחר מול העולה החדשה. "זה מאוד מרגש, עשינו את כל ההכנה בשביל הרגע הזה ואני בטוח שנגיע מוכנים", אמר המאמן מנחם קורצקי. "חשוב שהעונה תתחיל ברגל ימין ואני מאחל לנו עונה טובה".

הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, נועם כהן, עאיד חבשי, איתי בן שבת, זיו מורגן, סמואל בראון, ידין לוגסי, יואב הופמייסטר, סנין סבאי, מוחמד שכר, איתמר שבירו.

סנין סבאי שחקן עירוני קרית שמונה. דני מרון
אחד משני זרים בלבד בהרכב הצפוי. סנין סבאי/דני מרון

טריוויה

* המפגש הקודם בין שתי הקבוצות היה משחק הירידה של סקציה נס ציונה, שהפסידה 1:0 בקרב הישרדות ישיר בקרית שמונה ביולי 2020 וראתה את יריבתה נשארת בליגת העל על חשבונה בזכות הפרש שערים פחות גרוע. עבדאללה חליחל הבקיע אז את שער הניצחון.

* כל ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בתוצאה זהה של 0:1. קרית שמונה ניצחה שלוש פעמים ונס ציונה פעם אחת (באצטדיון בפתח תקוה שבו היא חוזרת לארח).

* עירוני קרית שמונה סיימה את העונה הקודמת עם רצף של שמונה משחקים ללא הפסד.

* לניר ברקוביץ' יש עד היום ארבעה משחקים בליגת העל כמאמן: הוא ניצח פעמיים עם בני יהודה בנובמבר 2020 ואז גם הפסיד פעמיים, כשההפסד הראשון היה 2:0 בקרית שמונה.

הרכבי הקבוצות

שופט: יואב מזרחי
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 267

המשחקים הדחויים של המחזור הראשון:

30 באוגוסט, שלישי, 20:15: בני סכנין - מכבי חיפה (ספורט4)

31 באוגוסט, רביעי, 19:45: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully