וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדיה: "לבני ריינה תהיה קבוצה טובה שתצליח להישאר בליגה"

20.8.2022 / 17:11

מאמן העולה החדשה לקראת מכבי תל אביב (א', 20:15): "היא מסוגלת לנצח בכל הרכב. רוצים לצבור נקודות וביטחון כבר מהמחזור הראשון"

תקציר: מכבי תל אביב - ניס 0:1/ספורט1

בני ריינה

שלוש עונות בלבד אחרי ששיחקה בליגה ב', מכבי בני ריינה תפתח עונה בליגת העל ובקבוצה מתרגשים בגדול לקראת הביקור אצל מכבי תל אביב במסגרת המחזור הראשון מחר (ראשון, 20:15). גם עבור מאמן העולה החדשה, אדהם האדיה, שהמטרה המוצהרת שלו ושל שחקניו היא לשרוד בליגה הבכירה, תהיה זו טבילת אש ראשונה כמאמן ראשי על הבמה המרכית של הכדורגל הישראלי. שלומי אזולאי יחזור לסגל אחרי שהתאושש מפציעה ארוכה, וגם צמד הזרים - ריצ'רד בואטנג ולזאר יובאנוביץ' - צפויים לשחק.

"ההכנות, מחנה האימונים וכל הניסויים שעשינו גביע הטוטו מאחורינו, עבורנו זה זמן אמת", אמר האדיה לקראת המשחק. "התכוננו טוב, ברור שמצפה לנו משחק סופר קשה נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה. בסוף זה 11 נגד 11, אנחנו מאמינים בעצמנו ונבוא במטרה להפתיע ולרשום תוצאה טובה". בנוגע לסגל אמר המאמן: "ניסינו כל מיני הרכבים בגביע הטוטו, לא כל הסגל עמד לרשותנו כמו עכשיו. אני מתרשם מהעבודה שאנחנו עושים. אסור לשכוח שזו קבוצה חדשה, 14-15 שחקנים הצטרפו לסגל ולא מובן מאליו לחבר את הכל תוך חודש-חודש וחצי. אנחנו מאמינים, לבני ריינה תהיה קבוצה טובה שתצליח להישאר בליגה".

האדיה התייחס לכך שמכבי תל אביב מגיעה אחרי משחק בזירה האירופית: "פחות מעניין אותנו מי היריב, המחשבות שלו או מה הוא מתכנן. אנחנו מוכנים לכל תרחיש, שמחים ומפרגנים להם על הניצחון נגד ניס, אבל בסוף יש לנו מטרות משלנו. ברור שאם הם לא היו משחקים מול ניס, היה יותר קשה עבורנו. מצד שני, יש להם סגל רחב שמסוגל לנצח ולא משנה מי יעלה בהרכב. זה בלומפילד, זו מכבי תל אביב, זה הקהל שלהם. נצטרך לדעת להתמודד ולהביא תוצאה טובה כדי לצבור נקודות וביטחון כבר מהמחזור הראשון".

הרכב משוער: אריק ינקו, נאעל חוטבא, ניר ברדע, לוקאס שפנדלהופר, סמביניה, אשרף רבאח, ריצ'רד בואטנג, רוסלן ברסקי, לואי חלף, לזאר יובאנוביץ', אחמד עאבד.

שחקן בני ריינה שלומי אזולאי. מאור אלקסלסי
חוזר לסגל. שלומי אזולאי/מאור אלקסלסי

טריוויה

* הופעה היסטורית בליגת העל למכבי בני ריינה, שעשתה שלוש עליות רצופות מליגה ב'.

* גם לפני שנתיים פתחה מכבי תל אביב את העונה עם משחק ביתי מול עולה חדשה, ואז הפסידה 2:1 למכבי פתח תקוה. אריק ינקו, שהגן אז על שער המנצחת, נמצא כעת בבני ריינה.

* אז למעשה מכבי תל אביב החלה את שתי העונות האחרונות עם הפסדים (3:1 בסכנין בעונה שברה) אבל בקדנציה הקודמת של ולאדן איביץ' פתחה עם ניצחונות: 0:2 ביתי על מכבי חיפה ב-2018/19 ו-0:2 בחוץ על נס ציונה ב-2019/20.

* ולאדן איביץ' עדיין לא הפסיד משחק במסגרת העונה הסדירה בליגת העל. שני ההפסדים היחידים שלו כמאמן מכבי תל אביב היו בפלייאוף, כשב-52 משחקי הליגה הסדירה (שתי עונות) המאזן שלו עומד על 39 ניצחונות ו-13 תוצאות תיקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

המשחקים הבאים במחזור הראשון:

שני, 19:00: סקציה נס ציונה - עירוני קרית שמונה

30 באוגוסט, שלישי, 20:15: בני סכנין - מכבי חיפה (ספורט4)

31 באוגוסט, רביעי, 19:45: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully