וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הציעה לפיזה מיליון יורו תמורת יונתן כהן

20.8.2022 / 11:53

הצהובים פנו לאיטלקים, שדורשים סכום כפול. הקבוצה של איביץ' קרובה לסיכום עם דסה ובלם זר. שער 11 יהיה סגור מול ריינה

תיקתקנו, 18.8/ספורט1

מכבי תל אביב תפתח מחר (ראשון) עונה חדשה בליגת העל כשתארח את העולה החדשה בני ריינה בבלומפילד. אמנם הצהובים מתכוננים לקראת היציאה לצרפת ביום שלישי הקרוב לקראת משחק הגומלין נגד ניס במסגרת הפלייאוף בקונפרנס ליג, אך בקרית שלום דיברו אמש על חשיבות המשחק מול ריינה. המטרה היא לפתוח את הליגה ברגל ימין, בניגוד למה שקרה בשנתיים האחרונות אז פתחו הצהובים את הליגה בצורה מקרטעת. הבעלים מיטש גולדהאר שוב יהיה נוכח באצטדיון כחלק מהביקור שלו בישראל.

שער 11 יהיה סגור מחר בשל העונש שספגה הקבוצה בסיום העונה שעברה בבית הדין, כך שבלומפילד בכל מקרה לא יהיה מלא לחלוטין. על אף זאת, במכבי תל אביב הפשירו כרטיסים למכירה במספר יציעים אחרים באיצטדיון.

דן גלזר, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יחזור לאחר שריצה הרחקה מול ניס. גלזר/דני מרון

המאמן ולאדן איביץ' צפוי לערוך לא מעט שינויים בהרכב נגד ריינה לעומת ההרכב ששיחק ביום חמישי נגד הצרפתים כחלק מחלוקת העומסים של תחילת העונה וגם מתוך מחשבה לקראת הגומלין בקונפרנס ליג ביום חמישי. דן גלזר, שלא שיחק מול ניס בשל הרחקה, צפוי לקבל דקות מחר וגם שחקנים כמו מאור קנדיל, ברנדלי קובאס, פארפה גיאגון, אוסקר גלוך, אבי ריקן, וכובש שער הנצחון סטיפה פריצה, אמורים לשחק. גם הקשר דור פרץ עשוי להיכלל כבר מחר בסגל מתוך כוונה לתת לו דקות משחק ראשונות בקבוצה, כחלק מהחזרה ההדרגתית שלו לעניינים.

לצד ההכנות לצמד המשחקים הקרוב נגד ריינה וניס, עוסקים במועדון גם בענייני חיזוק הסגל. כפי שהכריז המאמן איביץ' במסיבת העיתונאים אחרי המשחק נגד ניס, הצהובים קרובים לסיכום עם לפחות שני שחקנים, ככל הנראה בלם זר והמגן אלי דסה, שאמורים להצטרף לסגל בקרוב. במכבי היה מי שאמר אמש שכרגע כל הפוקוס הוא על ההכנות לפתיחת הליגה מול ריינה ועל הגומלין בצרפת ולכן מעדיפים במועדון, גם אם יגיעו לסגירה סופית מול שחקנים, להוציא את ההודעות הרשמיות רק אחרי הגומלין בצרפת, כדי לא לפגוע באותם שחקנים שעשויים לעזוב.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של מכבי תל אביב הוא שחקנה של פיזה האיטלקית, יונתן כהן ולוואלה! ספורט נודע שהצהובים הציעו לאחרונה סכום של כמיליון יורו עבור השחקן. עם זאת, בשלב זה האיטלקים דורשים למעלה מ-2 מיליון יורו, סכום המתקרב למה שהם שילמו בשנה שעברה עבור כהן. גורמים המצויים בפרטים מעריכים שמדובר בשלב מאוד ראשוני של המגעים וככל שנתקרב למועד סגירת חלון ההעברות במרבית מדינות אירופה ב-2 בספטמבר, הדברים יתפסו תאוצה לכיוון סגירת העיסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully