וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה, אגרסיביות ואנוכיות: כך אבדיה "יענה סוף סוף על הציפיות"

באתר המזוהה עם הוויזארדס הועלו שלושה תחומים אותם חייב הפורוורד לשפר כדי "להצדיק את היותו בחירת סיבוב ראשון"

תיקתקנו, 18.8/ספורט1

פתיחת ה-NBA עוד רחוקה (עוד חודשיים), אך בתקשורת האמריקאית ממשיכים להתכונן לקראת העונה החדשה בליגה הטובה בעולם. באתר המסקר את וושינגטון וויזארדס פורסמה כתבה שהתמקדה בדני אבדיה וניסתה למצוא עבור הפורוורד הישראלי דרכים כדי "לענות סוף סוף על הציפיות". על פי הכתוב, זו תהיה השנה בה אבדיה יהיה חייב להצדיק את היותו בחירת סיבוב ראשון בדראפט.

בכתבה התייחסו לעבודה שעשה אבדיה הקיץ עם המאמן האישי דרו הנלן, שעבד בין השאר עם שחקנים כמו חברו לקבוצה של הישראלי בראדלי ביל, זאק לאבין, ג'ואל אמביד וג'ייסון טייטום. "הנלן מפורסם בכך שהוא עוזר לשחקנים צעירים לעשות קפיצה דרמטית בכל הנוגע לקליעה. התקווה היא שזה יקח את דני לגבהים חדשים".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
ימצא את ה'כלב' שבו גם בצד ההתקפי? אבדיה/רויטרס

בכתבה הועלו שלושה תחומי במשחקו של אבדיה שטעונים שיפור מיידי. הראשון הוא סיומת ברמה גבוהה יותר באזור הצבע. "דני חייב לעשות עבודה טובה יותר בכל הנוגע לקליעות ממבטים פתוחים וסיומת קרוב לסל. בעונה האחרונה ירדו האחוזים שלו ממרחק של כמטר מהסל ל-63.3 אחוזים, לעומת 73.3 מאותו טווח בעונת הרוקי שלו". עוד נכתב כי "הקיץ הזה יהיה קריטי מבחינתו בכל הנוגע לשיוף הסיומת שלו, מכיוון שהוא לא יכול להסתמך על יכולות אתלטיות בלבד".

האספקט השני לטענת הכתוב שעל אבדיה לשפר הוא הקליעה משלוש. "דני מתקשה עם הקליעה משלוש מאז שהגיע לליגה. האחוזים שלו יכולים לעלות בקלות מ-33 אחוזים ל-35-36 אחוזים עם מאמן הקליעה הנכון. בקיץ האחרון זה נראה כאילו הוא לקח את הצעדים הנכונים לעבר שיפור הקליעה שלו".

ולחתום השלישי - להיות אגרסיבי יותר ולהראות יותר ביטחון. "בוויזארדס היו שמחים לראות את אבדיה משחק עם אותה רמת ביטחון עצמי כפי שהפגין בישראל. בלא מעט מקרים זה נראה כאילו הוא לא סומך על עצמו מספיק". בכתבה דחקו בפורוורד להיות יותר "אנוכי": "בכל הקלעים הגדולים בליגה מסתתר 'כלב'. לדני יש את זה בהגנה - עכשיו הוא צריך להראות את זה גם בהתקפה".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully