וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה קנייזבה מיננקו: "מאושרת להרים את דגל ישראל במינכן"

זוכת מדליית הארד באליפות אירופה בקפיצה משולשת: "זה מאוד סימבולי ונותן לי ביטחון גם לקראת פריז". מאמנה, רוגל נחום: "ידענו שזה בידיים שלנו"

חנה קנייזבה מיננקו אחרי הזכייה במדליית הארד באליפות אירופה במינכן/איגוד האתלטיקה

קופצת המשולשת חנה קנייזבה מיננקו הייתה סגנית אלופת אירופה באתלטיקה ב-2016 באמסטרדם, אבל בחלוף שש שנים היא שוב זוכה לעלות על הפודיום בתחרות הכל כך יוקרתית. הערב (שישי) היא קפצה למרחק של 14.45 מטר וסיימה במקום השלישי שהעניק לה את מדליית הארד באליפות במינכן.

מיננקו בת ה-32, שב-2015 גם הייתה סגנית אלופת העולם, התרגשה מאוד מהמעמד גם לנוכח העובדה שהתחרות מתקיימת במינכן: "אני מרגישה סופר מאושרת, במיוחד כשאני מרימה את דגל ישראל במינכן 50 שנה אחרי (טבח הספורטאים במינכן), שזה מאוד סימובלי. זה מאוד חשוב ואני רוצה להודות לכולם על התמיכה שהרגשתי, רק בזכותכם אני עכשיו פה עם הדגל. מה המדליה הזו בשבילי? זה נותן ביטחון ואני מאוד שמחה על הקפיצות הטובות, למרות הפסילות. אני בדרך הכונה ומודה מאוד למאמן שלי רוגל נחום שנותן לי מוטיבציה וזכינו במדליה הראשונה אחרי עבודה משותפות שלנו. עבדנו קשה וברור שלקראת פריז נמשיך לעבוד קשה".

חנה קנייזבה מיננקו אחרי מדליית הארד באליפות אירופה במינכן. ANDREJ ISAKOVIC, GettyImages
המעמד והמיקום עשו את שלהם. חנה קנייזבה מיננקו/GettyImages, ANDREJ ISAKOVIC

מאמנה של מיננקו, רוגל נחום, היה נרגש גם כן ואמר: "אני מאוד שמח על המדליה הזו של חנה. ידענו שזה אפשרי ושזה בידיים שלנו ואנחנו נרגשים לעשות את זה 50 שנה אחרי מה שקרה באצטדיון האולימפי במינכן. תודה רבה לחנה ולכל מי שתמך, זה כיף גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully