וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה למכבי חיפה? חלוץ הכוכב האדום צפוי לעבור לערב הסעודית

מילאן פאבקוב, שלא היה בסגל ב-3:2 בכרמל, אמור להימכר תמורת 2.5 מיליון יורו. העסקה אמורה לצאת לפועל רק אחרי גומלין פלייאוף האלופות בבלגרד

תיקתקנו, 18.8/ספורט1

מכבי חיפה ניצחה ביום רביעי 2:3 את הכוכב האדום בלגרד במפגש הראשון מבין שניים במוקדמות ליגת האלופות כאשר אלופת סרביה הגיעה ארצה ללא החלוץ המוביל שלה, מילאן פאבקוב שבמועדון עדכנו כי הוא סובל מווירוס שמונע ממנו ליטול חלק במשחקי הקבוצה בתקופה האחרונה.

הערב (שישי) פורסם בסרביה שייתכן שפאבקוב יעמוד לרשות דיאן סטנקוביץ' והכוכב האדום בלגרד במשחק הגומלין המכריע ביום שלישי שבסיומו ייקבע מי מבין אלופות סרביה וישראל ישתתפו בליגת האלופות, אולם גם אם החלוץ יהיה כשיר למפגש - ייתכן שהראש שלו יהיה במקום אחר, כי על פי הדיווחים בסרביה הוא על סף מעבר לערב הסעודית.

מילאן פאבקוב שחקן הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
הראש שלו במכבי חיפה? פאבקוב/GettyImages, Srdjan Stevanovic

ב"מוצארט ספורט" וב"קוריר" הסרבי פורסם אמנם כי העסקה תצא לפועל רק אחרי המשחק נגד מכבי חיפה, אבל פאבקוב גם לא התאמן בתקופה האחרונה ועל כן אינו נמצא בשיא הכשירות, ועבור החיפאים ייתכן שזו בשורה לא רעה לדעת שהוא גם כך צפוי לעזוב את הכוכב האדום בלגרד בשבוע הבא.

פאבקוב העונה הבקיע חמישה שערים בארבעה משחקים בליגה הסרבית ובמוקדמות ליגת האלופות הבקיע ב-0:2 על פיוניק בסיבוב המוקדמות השלישי. מי שהדיח אותו מההרכב של הכוכב האדום הוא אלכסנדר פשיץ', אקס מכבי תל אביב שגם הבקיע נגד מכבי חיפה השבוע בכרמל. פאבקוב הבקיע בעונה שעברה 14 שערים ובישל עוד 8 ב-43 משחקים בכל המסגרות. לפי הדיווחים הוא יימכר תמורת כ-2.5 מיליון יורו והוא צפוי להרוויח כמיליון יורו בכל עונה.

מוקדם יותר היום פורסם בסרביה כי מול מכבי חיפה צפוי להיות אצטדיון מלא בבלגרד וכי למעלה מ-35 אלף כרטיסים נמכרו לגומלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully