וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרגע היא במקום הראשון: 0:1 למנשנגלדבאך על הרטה ברלין

פנדל מוצלח של אלסאן פלאה סידר לפארקה ניצחון שני העונה וקבוצתו עם 7 נקודות מ-9 אפשריות, בעוד האורחת מהבירה נותרה עם נקודה במאזנה. בצרפת: 1:4 לליון על טרואה

תקציר: מנשנגלדבאך - הרטה ברלין 0:1/ספורט1

המחזור השלישי בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי), ובמשחק הראשון הייתה זו בורוסיה מנשנגלדבאך שניצחה 0:1 בביתה את הרטה ברלין והעלתה את מאזנה לשבע נקודות העונה מתשע אפשריות, בעוד האורחת מעיר הבירה עדיין ללא ניצחון ולזכותה נקודה אחת בלבד.

גם בצרפת יצא לדרך המחזור השלישי ובמשחק הראשון הביסה ליון 1:4 את טרואה. במחזור הקודם לא שיחקה ליון מכיוון שנדחה המשחק שלה נגד לוריין, ומשמעות הניצחון הערב היא שליון שמרה על 100 אחוזי הצלחה - גברה 1:2 על אז'קסיו וכעת ניצחה במשחק בית נוסף והנחילה ליריבתה הפסד שלישי בשלושה משחקים. אלכסנדר לקאזט הבקיע כבר בדקה השלישית, אך טרואה חזרה מפנדל של פלוריאן טארדיו (39). במחצית השנייה הקבוצה של פטר בוס התפוצצה והיו אלה ניקולאס טגליאפיקו וטטה שכבשו בדקות 47 ו-49 וטטה גם השלים צמד וקבע את תוצאת הסיום בדקה ה-75.

שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך אלסאן פלאה מבקיע פנדל. Lars Baron, GettyImages
אלסאן פלאה מכריע את ההתמודדות מ-11 מטר/GettyImages, Lars Baron

בורוסיה מנשנגלדבאך - הרטה ברלין 0:1

עם מאמן חדש על הקווים, דניאל פארקה, מנשנגלדבאך ממשיכה במומנטום הנהדר שלה בפתיחת העונה והיא כרגע במקום הראשון בבונדסליגה - אמנם היא קיימה משחק יותר מכל השאר, אבל היא עדיין ללא הפסד העונה ושבע הנקודות שצברה מספיקות בשלב זה כדי לכבוש את הפסגה לפחות עד מחר.

אחרי שגברה 1:3 על הופנהיים בחזור הפתיחה ונעצרה בשבוע שעבר ב-2:2 נגד שאלקה בו ספגה עמוק בתוספת הזמן, היום היא שבה למסלול הניצחונות בזכות פנדל של אלסאן פלאה שהכריע את ההתמודדות בדקה ה-34. לגלדבאך גם הייתה הזדמנות להכפיל את יתרונה, אבל פנדל נוסף שנפסק לזכותה הסתיים בהחמצה של יונאס הופמן בדקה ה-70 - כדור עונשין שגם הוביל להרחקתו של פיליפ אורמוביץ' הקרואטי מהרטה ברלין שספג כרטיס צהוב שני ואדום. הרטה ללא ניצחון כבר שישה משחקים רצופים (רצף שהתחיל בסוף העונה שעברה) ונותרה עם נקודה אחת בלבד העונה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

שאר משחקי המחזור השלישי בגרמניה

דורטמונד - ורדר ברמן (שבת, 16:30)
לברקוזן - הופנהיים (שבת, 16:30)
וולפסבורג - שאלקה (שבת, 16:30)
אוגסבורג - מיינץ (שבת, 16:30)
שטוטגרט - פרייבורג (שבת, 16:30)
אוניון ברלין - ר.ב. לייפציג (שבת, 19:30)
איינטרכט פרנקפורט - פ.צ. קלן (ראשון, 16:30)
בוכום - באיירן מינכן (ראשון, 18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully