וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: קבאני מתקרב לניס שהגישה הצעה למרסלו, באי למארסיי

עודכן לאחרונה: 20.8.2022 / 18:44

סוכנו של החלוץ נמצא בצרפת ומנהל מגעים, גם אקס ריאל מדריד עשוי להגיע. מנצ'סטר יונייטד תשאיל את הבלם, יעד מפתיע לאומטיטי. צ'לסי רוצה לגנוב את מגווייר, ברצלונה מעוניינת בעאטל כאלטרנטיבה לפוית. זייש לאייאקס?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.8/ספורט1

העברות

* ריאן שרקי האריך את חזהו בליון בשנתיים נוספות ויישאר במועדון עד 2024.

* דני וולבק האריך את חוזהו בברייטון עד שנת 2024.

* סנט מירון הסקוטית החתימה את שחקן ההגנה אלכס גוגיץ' לשנתיים ללא תמורה לאחר שחוזהו בהיברניאן תם.

* החלוץ מתיאס פלגריני עבר ללא תמורה מאינטר מיאמי לניו יורק סיטי.

שחקן ברצלונה, מיראלם פיאניץ'. Eric Alonso, GettyImages
יעבור לצרפת? פיאניץ'/GettyImages, Eric Alonso

שמועות

* הוא אמנם לא יוכל לשחק נגד מכבי תל אביב, אך מאוד ייתכן שניס בדרך להחתים את אדינסון קבאני. אחיו למחצה וסוכנו של החלוץ האורוגוואי, נחת בעיר בימים האחרונים כדי לדון בהצטרפותו של קבאני ליריבת הצהובים באירופה, שלפי "פוט מרקאטו" מוכנה להשקיע לא מעט כסף כדי לשים עליו את ידיה. ויאריאל מועמדת גם היא להחתימו.

* עוד שחקן שעשוי להצטרף לניס הוא אקס ריאל מדריד, מרסלו. בימים האחרונים כבר דווח כי המגן השמאלי על הכוונת של הקבוצה מהריביירה, והיום נטען ב"גול" כי זו הגישה הצעה.

* סמואל אומטיטי עשוי לבצע מעבר מפתיע. לפי "סקיי איטליה", הבלם הצרפתי יושאל לעונה אחת מברצלונה ללצ'ה.

* מארסיי הגיעה לסיכום עם מנצ'סטר יונייטד ותצרף את הבלם אריק באי בהשאלה לעונה אחת עם אופציית רכישה - כך דיווח פבריציו רומאנו.

* מעבר מפתיע בפרמיירליג? באנגליה טוענים כי צ'לסי מנסה לבצע מהלך על קפטן מנצ'סטר יונייטד הארי מגווייר, שעל פי הדיווחים אמור לרדת לספסל במשחק הליגה הקרוב של השדים האדומים.

* ברצלונה ממשיכה בניסיונות לצרף מגן ימני. אחרי שהוזכרה מועמדותו של חואן פוית מוויאריאל, שהצוללת הצהובה נתנה לו אור ירוק לנהל מו"מ ולעבור בכפוף לסיכום בין המועדונים על סכום המכירה, כעת הוזכר גם שמו של יוסף עאטל, המגן הימני של ניס. לא מן הנמנע שתתבצע עסקת חליפין שבמסגרתה ברצלונה גם תשלם כסף, כך שבתמורה לעאטל יעזוב לניס הקשר מיראלם פיאניץ'.

* אינטר ופריז סן ז'רמן ממשיכות בשיחות על מילאן שקריניאר. הנראזורי דורשים עבורו 50 מיליון יורו לפני בונוסים, הצרפתים מסרבים לתג המחיר הנ"ל בטענה שהוא מסיים את חוזהו בקיץ הבא.

* המחליף של קאסמירו? ב"טלגרף" נכתב שריאל מדריד סימנה את הקשר הדני של טוטנהאם, פייר אמיל הויביירג.

* בריאן חיל לא צפוי להישאר בטוטנהאם גם העונה והמועמדת המובילה לצרפו היא ולנסיה, עדיין לא ברור אם בעסקת מכירה או השאלה.

* מנצ'סטר יונייטד לא מוותרת על אנטוני ומתכוונת להעלות את ההצעה ל-100 מיליון יורו. אחרי שהצעה בגובה 80 מיליון יורו נדחתה, השחקן דורש לעזוב ובהולנד מטילים ספק אם ישותף במשחק הקרוב של אייאקס - שנערכת להחלפתו בחכים זייש, קשר צ'לסי שמוכן לשוב.

* ניל מופיי יצטרף לפולהאם? החלוץ שאיבד את מקומו בהרכב ברייטון עשוי לעבור תמורת 15 מיליון ליש"ט, כשבנוסף לקוטג'רס שמובילים במאבק גם נוטינגהאם פורסט ואברטון מעוניינות בשירותיו.

* שחקן נוסף שצפוי לעזוב את אייאקס הוא מוחמד קודוס, שצפוי לעבור אברטון בהשאלה לעונה עם אופציית רכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully