וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ז'ול קונדה יוכל לעזוב את ברצלונה בחינם ב-31.8 אם לא יירשם"

כשלושה שבועות אחרי שנרכש מסביליה תמורת 55 מיליון יורו, הבלם עדיין לא רשאי ליטול חלק במשחקי הקבוצה - ובספרד פורסם שבחוזהו סעיף מיוחד בנושא. מכירות ממפיס ואובמיאנג יפתרו זאת

תיקתקנו, 18.8/ספורט1

ברצלונה עדיין לא יכולה לרשום את ז'ול קונדה בסגל הקבוצה על אף שהוא כבר השלים את מעברו מסביליה, וגם המגן מרקוס אלונסו טרם נרכש רשמית מצ'לסי ושב ללונדון וזאת לאור הצורך של ברצלונה להציג לראשי "לה ליגה" איזון תקציבי - דבר שהיא תוכל לעשות רק לאחר שתמכור שחקן או שניים - אבל היום (שישי) התברר סעיף נדיר בחוזהו של הבלם הצרפתי.

קונדה נרכש לפני כשלושה שבועות מסביליה תמורת 55 מיליון יורו וחתם עד 2027, לאחר שהבלאוגרנה הצליחה לבצע מחטף רגע לפני שהוא משיב בחיוב להצעת צ'לסי, אלא שבניגוד לשאר שחקני הרכש, הוא היחיד שלא נרשם על ידי הקבוצה בסגל ומכאן שגם לא שותף במשחק פתיחת העונה נגד ראיו. קונדה גם לא אמור להיכלל בסגל ביום ראשון נגד ריאל סוסיאדד ונראה שרק מכירתם של לפחות אחד מפרנקי דה יונג, פייר אמריק אובמיאנג וממפיס דפאי תאפשר את רישומו של קונדה ואת השלמת צירופו של מרקוס אלונסו, אבל כעת נודע שאם ברצלונה לא תצליח לרשום את קונדה עד סוף החודש - הוא יוכל לקום ולעזוב ללא תמורה.

ז'ול קונדה שחקן ברצלונה. Alex Caparros, GettyImages
כבר נרכש, הוצג ושיחק בברצלונה, אבל לא במסגרת רשמית. קונדה/GettyImages, Alex Caparros

חלון ההעברות בליגות הבכירות באירופה מסתיים בסוף החודש, כך שעל פי הסעיף בחוזה בין הצדדים, קונדה יוכל להתיר את החוזה ולעזוב בחינם ב-31 באוגוסט כל עוד הוא לא יירשם עד אז בסגל ויהיה רשאי ליטול חלק במשחקי ברצלונה ב"לה ליגה" ובליגת האלופות. קונדה משתכר 6.5 מיליון יורו בעונה ואלונסו אמור להרוויח 3 מיליון יורו נטו, אבל ברצלונה מצפה לפתור את הסוגיה הזו על ידי מכירות אובמיאנג, ממפיס ואולי גם דה יונג.

באנגליה נחשף שצ'לסי פנתה רשמית לברצלונה והציעה לשלם על אובמיאנג 15 מיליון ליש"ט ושבמסגרת העסקה יועבר גם מרקוס אלונסו. ממפיס צפוי לעזוב ליובנטוס בעסקה שמוערכת בכ-20 מיליון יורו, ובנוסף לסכומי ההעברה ברצלונה גם תפנה מתקציב שכר השחקנים כ-15 מיליון יורו אם השניים יימכרו. באשר לדה יונג, בברצלונה מצפים שאם לא יעבור לצ'לסי או למנצ'סטר יונייטד, מה שכרגע נראה שכבר לא יקרה, הוא לפחות יסכים לקצץ משמעותית בשכרו.

יש לציין שב"קדנה סר", שם פרסמו על הסעיף בחוזהו של קונדה, גם נכתב שברצלונה אופטימית שקונדה יוכל להירשם עד סוף החודש, כך שהסעיף יהיה לא רלוונטי בזמן אמת. בנוסף בקבוצה גם מקווים להתחזק במגן ימני, אחד מבין חואת פוית מוויאריאל או יוסף אטאל מניס, ואולי גם בברנרדו סילבה ממנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully