וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעייה לבאיירן, שער של מאנה נפסל לאחר שהודה כי נגע ביד

האלופה עם עוד תצוגה שהשאירה אותה המושלמת היחידה בבונדסליגה. הסנגלי כבש שתי דקות לאחר מכן והשלים צמד ב-0:7 על בוכום. 1:1 לפרנקפורט מול קלן

תקציר: בוכום - באיירן מינכן 7:0/ספורט1

המחזור השלישי בבונדסליגה יינעל ביום ראשון עם שני משחקים, כאשר המרכזי שבהם יפגיש בין האלופה באיירן מינכן לבין בוכום. עוד קודם לכן, מחזיקת הליגה האירופית איינטרכט פרנקפורט תחפש נקודות ראשונות מול קלן.

שחקני באיירן מינכן חוגגים עם מתייס דה ליכט. Lars Baron, GettyImages
עוד חגיגה של באיירן מינכן/GettyImages, Lars Baron

באיירן מינכן - בוכום 0:7

האלופה עם עוד תצוגת תכלית מראה שהיא נכנסה לעונת 2022/23 בכושר שיא. לירוי סאנה פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-4, כאשר מתייס דה ליכט הכפיל בדקה ה-25. קינגסלי קומאן קבע 0:3 בדקה ה-33, כאשר הרגע המעניין והלא שגרתי במשחק הגיע בדקה ה-40. סדיו מאנה כבש את השער הרביעי, אך ה-VAR פסל אותו בעקבות הודאה של הסנגלי כי נגע בידו. כנותו של מאנה לא פגעה בו יותר מידי, כאשר שתי דקות לאחר מכן ניצל בישול של קינגסלי קומאן כדי לקבוע 0:4 (42).

מאנה קיבל תיאבון וקבע 0:5 בפנדל מדויק בדקה ה-60, כאשר שער עצמי של גמבואה (69) ועוד אחד של סרג' גנאברי (76) סגרו ניצחון נוסף בתוצאה אסטרונומית עבור החבורה של יוליאן נאגלסמן, שנותרה בודדת בפסגה כשהיא המושלמת היחידה בבונדסליגה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים עם דאיצ'י קמאדה. Alex Grimm, GettyImages
עדיין ללא ניצחון בכורה. שחקני פרנקפורט/GettyImages, Alex Grimm

איינטרכט פרנקפורט - קלן 1:1

מחזיקת הליגה האירופית ממשיכה עם פתיחת העונה הרעה שלה ושוב לא מצליחה לנצח. קלן, שהסתבכה בחמישי האחרון בליגה האירופית עם הפסד לפהרבר ההונגרית במשחק הראשון הצליחה לחלץ נקודה ועלתה למקום השמיני. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, המחליף דאיצ'י קמאדה העלה את המארחת ליתרון שלוש דקות בלבד לאחר שנכנס (72). בעוד פרנקפורט פנטזה על ניצחון בכורה, יאניס ת'ילמן איזן עבור קלן, שטענה לנבדל - אך ה-VAR בסופו של דבר אישר את שער השוויון, ופרנקפורט תתנחם בכך שהשיגה נקודת ליגה שנייה העונה שהעלתה אותה מעל הקו האדום.

במחזור הבא תפגוש באיירן מינכן בביתה את מנשנגלדבאך, ולאחר מכן תצא למשחק חוץ בגביע מול ויקטוריה קלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully