וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ על נונייס: "מעולם לא נתקלנו במצב כזה". סוארס הביע תמיכה

מאמן ליברפול התייחס להרחקת החלוץ בעקבות הנגיחה באנדרסן: "הוא מאוכזב מעצמו, אך התנצל והכל בסדר". חברו לאורוגוואי שוחח איתו: "באנגליה עושים סיפור גדול מהכל, הסברתי לו שיריבים יחפשו אותו"

תקציר: ליברפול - קריסטל פאלאס 1:1/ספורט1

באנגליה עוסקים מפתיחת העונה בעיקר בהתרסקות של מנצ'סטר יונייטד אל המקום האחרון, אך במקביל, גם ליברפול לא רושמת פתיחה אידיאלית לעונה. אחרי שני מחזורים בלבד, הקבוצה של יורגן קלופ רחוקה ארבע נקודות ממנצ'סטר סיטי וארסנל המוליכות ובמאזנה רק שתי נקודות. אחרי ה-2:2 מול פולהאם של מנור סולומון במחזור הפתיחה הגיע 1:1 מפתיע בבית מול קריסטל פאלאס, בו האירוע המרכזי היה ההרחקה של דרווין נונייס.

החלוץ האורוגוואי, שהפך הקיץ לרכש היקר בתולדות המועדון, התעמת ארוכות במהלך המשחק מול בלם פאלאס יואכים אנדרסן, עד שאיבד את העשתונות, נגח בדני והורחק באדום ישיר. למזלו, לואיס דיאס החזיר את המארחת באנפילד ל-1:1 כעבור מספר דקות ומנע הפסד, אך האדומים לא הפכו ונותרו ללא ניצחון.

דרווין נונייס, חלוץ ליברפול. רויטרס
קלופ שם את התקרית מאחוריו. נונייס/רויטרס

קלופ, שייאלץ להסתדר ללא נונייס בשלושת המשחקים הקרובים לאור העובדה שמדובר באדום ישיר, אמר בנושא: "דיברנו איתו והוא מאוכזב מעצמו. הוא יודע שהוא לא היה צריך לעשות את מה שעשה. מעולם לא הייתה לנו סיטואציה כזו אז אני לא מומחה בשיחות האלה. זה קרה פעם אחת, הוא התנצל והכל בסדר".

המאמן נשאל גם על המפגש הפיקנטי מול מנצ'סטר יונייטד ביום שני ואמר: "זה לא היה שבוע נחמד עבורם, הייתי מעדיף לפגוש אותם אחרי שהם ניצחו 0:5 אבל זה מה שיש. גם אנחנו סיימנו בשתי תוצאות תיקו, האם זה אומר שעדיף לפגוש אותנו עכשיו? אנחנו לא מרוצים מפתיחת העונה אבל יש כמה דברים שכן אהבנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן ליברפול לואיס סוארס לוחץ יד לשחקן צ'לסי ברניסלב איבנוביץ'. GettyImages
אחד שיודע. סוארס בימיו בליברפול מול איבנוביץ'/GettyImages

מי שגם נשאל בנוגע לתקרית של נונייס הוא חברו לנבחרת אורוגוואי, לואיס סוארס. החלוץ שחזר לאחרונה למולדתו כידוע שיחק בעבר בליברפול ובעצמו היה מעורב בלא מעט שערוריות בממלכה. סוארס הושעה לשמונה משחקים בעקבות תקרית גזענית עם פטריס אברה, נשך את ברנילסב איבנוביץ' במשחק נגד לצ'לסי, ובקיץ 2014 בו עבר לברצלונה הוא נשך גם את ג'ורג'ו קייליני במונדיאל והושעה לארבעה חודשים מכל המסגרות.

"נונייס חכם והוא ינסה לשנות את הסיטואציה", אמר סוארס על חברו לסלסטה, "זה לא סיפור גדול, כולנו טעינו וכולנו הורחקנו. הבעיה היא שהוא חדש באנגליה ושם עושים סיפור גדול מכל דבר. דיברתי איתו כי הוא בתחילת הדרך, הסברתי לו שמעכשיו יריבים יחפשו אותו הרבה יותר פעמים. אמרתי לו את זה כי הייתי בזמנו אידיוט שסבל מהטעויות שעשה, אך התקומה אחרי הנפילה הפכה אותי לחזק יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully