וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו קארים: כלי הנשק החדש ו"המטורף" שדונצ'יץ' הוסיף לרפרטואר

מארק קיובן חשף שכוכב דאלאס עבד על "מהלך חדש וקטלני" בפגרה, משחקי ההכנה של סלובניה גילו: הוא מנסה לחקות את ה"סקיי הוק", שנחשבת לאחת הזריקות הקשות בכדורסל

תיקתקנו, 18.8/ספורט1

כמו השחקנים הגדולים באמת, גם לוקה דונצ'יץ' משתדל לחזור מכל קיץ עם ארסנל מהלכים מגוון יותר. את הפגרה הנוכחית, כך נראה, הוא ניצל כדי להוסיף לרפרטואר מהלך שיצא מהאופנה וכמעט פס מן העולם: ה"סקיי הוק" המפורסם של קארים עבדול ג'באר.

במהלך השבוע התראיין בעלי דאלאס מארק קיובן, וסיפר על "מהלך חדש ומטורף" שהכוכב הסלובני עובד עליו. "אני לא רוצה לנחס אותו, אבל כשתראו את זה תגידו לעצמכם, 'מאיפה הוא הביא את זה לעזאזל?'. זה מהלך חדש, וקטלני. זו זריקה מאוד מסוימת, והיא מטורפת", רמז קיובן.

ואכן, במשחקי ההכנה האחרונים של נבחרת סלובניה לקראת היורובאסקט נראה שדונצ'יץ' מתאמן על זריקת הוו המפורסמת, שהייתה סימן ההיכר של עבדול ג'באר, מגדולי הכדורסלנים בכל הזמנים. דונצ'יץ' נראה כשהוא מנסה את ה"סקיי הוק" מספר פעמים במהלך משחקים, ועושה זאת בהצלחה רבה.

ה"סקיי הוק" כמעט יצאה מכלל שימוש מאז פרישתו של עבדול ג'באר בשנת 1989, ולאורך השנים רבים תהו מדוע, לאור העובדה שקארים שכלל אותה לדרגת אמנות. למרות שהזריקה הפכה את עבדול ג'באר לקטלני, כמעט שלא קמו לו "חקיינים", ובאחת הכתבות שפורסמו בנושא ב-ESPN, הוסבר שמדובר "אולי בזריקה הכי קשה בכדורסל", משום שהיא דורשת שילוב נדיר של טאץ' יוצא דופן, חוש התמצאות וידיים ארוכות.

"היום לא מלמדים אף אחד לזרוק הוק-שוט, כי כולם מאוהבים בשלשה", הסביר עבדול ג'באר בעצמו בריאיון שהעניק לפני שנתיים. "אף אחד לא רוצה לזרוק לשתי נקודות, כולם רוצים לזרוק רק מחוץ לקשת, אז מה הטעם ללמוד זריקה כזאת? כשיש לך צלף כמו סטף קרי, כולם רוצים להיות כמוהו - אבל לא מבינים שככל שמתקרבים לטבעת, אחוזי הקליעה רק יעלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully