וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם גלוך לא ישפר את הפיזיות, הוא ייכשל אפילו בליגה הישראלית"

ברוסיה ערכו היכרות עם היהלום שמוזכר כמועמד לזניט, היללו אותו וציינו ש"חצי אירופה בעקבותיו", אבל גם הזהירו: "הוא חלש מדי"

תקציר: מכבי תל אביב - ניס 0:1/ספורט1

מועד ההעברות ברוב הליגות האירופיות הבכירות יסתיים בעוד פחות משבועיים, ועדיין לא ברור לאן מועדות פניו של אוסקר גלוך. היהלום של מכבי תל אביב לא מרבה לקבל דקות מולאדן איביץ' במשחקים הראשונים של העונה - אתמול (חמישי) מול ניס הוא כלל לא שותף - אבל ההתעניינות לה הוא זוכה מקבוצות ברחבי היבשת נמשכת.

הקבוצה האחרונה שהוזכרה כמועמדת לרכוש את גלוך היא אלופת רוסיה זניט סנט פטרסבורג, ובעקבות הדיווחים ערכו ברוסיה היכרות קצרה עם הקשר בן ה-18. "ילד הפלא הישראלי מעורר עניין אצל זניט, וחצי אירופה רודפת אחריו", תיארה הכותרת ב"ספורט אקספרס". "מדובר בכישרון שלא רואים בכל יום, שפרח בחודשים האחרונים. הוא כיכב בחלק האחרון של העונה במדי מכבי תל אביב, ונצץ באליפות אירופה לנוער. אחרי ההצלחה באליפות אירופה, קבוצות עומדות בתור בשבילו".

אוסקר גלוך, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
נורה אדומה? גלוך/דני מרון

בכתבה ניתחו את ההתאמה של גלוך לזניט וציינו ש"אם הוא יגיע, סביר להניח שהוא לא יהיה שחקן הרכב, בטח לא מההתחלה. יחד עם זאת, הוא בהחלט שחקן מסקרן שאוהב לשחק כמספר 10. אם יצטרף, הוא יוסיף תחרות לקלאודיניו, הקשר ההתקפי המוביל בסגל. יש לאוסקר הרבה יתרונות שהופכים אותו לכישרון מחוזר. יש לו טכניקה פנומנלית, מהירות טובה ודריבל ייחודי. הוא גם יודע לקרוא את המשחק היטב ומסוגל לכבוש בשתי הרגליים. היכולות שלו נדירות ביחס לשחקן בן 18".

יחד עם זאת, בכתבה ציינו גם את הנורה האדומה העיקרית סביב גלוך: הפיזיות שלו, שלעת עתה לוקה בחסר. "ברור שלגלוך חסרים שרירים וכוח מתפרץ. הוא לא נע מספיק ללא כדור, ואם לא ישפר את הפיזיות בעתיד הקרוב, הוא יכול להיכשל אפילו ברמת הליגה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully