וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר: "אני נלהב ממכבי תל אביב יותר ממה שהייתי אי פעם"

19.8.2022 / 12:40

אחרי שצפה בניצחון על ניס, הבעלים של מכבי תל אביב ענה על השאלות הבוערות: זהבי? "התרומה שלו הרבה מעבר לשערים". יצחקי? "יש לי אמון מלא בו". איביץ'? "לא קל למצוא התאמה כזאת". על אצילי ומיכה: "יש דברים חשובים מכדורגל"

מיטש גולדהאר, ברק יצחקי, ולאדן איביץ', מסיבת עיתונאים של מכבי תל אביב/צילום: יותם רונן; עריכת וידאו: אסף דרורי

שנתיים וחצי אחרי הפעם האחרונה, מיטש גולדהאר שוב בישראל. לרגל המאורע הנדיר, ערך היום (שישי) בעלי מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים מיוחדת במהלכה הוא ענה לשאלות בנוגע לקיץ שעברה הקבוצה ולתוכניות להתחזק בשחקנים נוספים, כש"החשודים המיידים" הם אלי דסה ויונתן כהן.

גולדהאר מפגין לאחרונה נוכחות מוגברת בכל הנוגע לקבוצה, אותה ביקר גם במחנה האימונים של טרום העונה במירלו. הוא צפה אמש מיציעי בלומפילד בניצחון המפתיע על ניס, וינכח גם במשחק פתיחת העונה של הקבוצה בליגת העל נגד בני ריינה (ראשון, 20:15). גולדהאר כבר חיזק משמעותית את הקבוצה כשהחתים את ערן זהבי על חוזה גבוה וצירף גם את ניר ביטון, יוריס ואן אובריים והשבוע גם את דור פרץ.

בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. יותם רונן
המטרה: להחזיר את האליפות אחרי שנתיים. גולדהאר/יותם רונן

"בפתיחת העונה ראינו לנכון לענות על שאלות. אני בטוח שכולכם נהנתם אתמול, גם אני מאוד נהנתי", סיפר גולדהאר בפתיחת המסע"ת, "זו הפעם הראשונה שלי בבלומפילד החדש, התרגשתי מהאוהדים, מהאווירה, התמיכה הייתה מדהימה. זה אחד הדברים שנותן לי השראה להמשיך במסע ובפרויקט הזה, אז זו דרך נהדרת לחזור לישראל".

"אנחנו תמיד מנסים לבנות את הארגון החזק ביותר, בכל שנה. קבוצות לא תמיד מוצאות את הכימיה הנכונה, זה נורמלי, זה דבר מסובך, אז למדנו מהטעויות ומנסים להשתפר ולתקן אותן בכל פעם. למדנו הרבה בשנים האחרונות, נמשיך ללמוד כי אנחנו לא מושלמים, אבל אנחנו מאוד ממוקדים בלעשות את הדברים נכון. המוטיבציה תמיד הייתה זהה, מדובר בפרויקט טווח ארוך, לא שורה של מהלכים ספונטניים, אבל לפעמים צריך לעשות דברים במהירות. אנחנו פחות או יותר בדרך הנכונה, לא בדיוק איפה שאנחנו רוצים להיות, השנים האחרונות עזרו לנו לראות את הדברים טוב יותר".

על חזרתו של איביץ': "מאוד חשוב היה להחזיר אותו. נשארנו בקשר זה עם זה. לא קל למצוא התאמה טובה, עם איביץ' יש התאמה טובה כאן. אנחנו חולקים רעיונות דומים ופילוסופיות דומות. זה היה ברור מהרגע הראשון שנפגשנו. אני סומך על יכולת השיפוט והמקצועיות של איביץ', זה מייצג את מה שאני רוצה לראות במועדון".

על המטרות של המועדון: "שלב הבתים זו מטרה בכל עונה. כבר הגענו לבתים בליגת האלופות וזה היה נחמד, אם זה יקרה שוב זה יהיה לא רע".

על פרשת אצילי ומיכה: "הסברתי את הליך קבלת ההחלטות, לא חושב שצריך שוב. אני שלם בהחלטה שלי. זו לא החלטה שקשורה לכדורגל, לאנשים אחרים יש דעות אחרות וזה בסדר. יש דברים שהם גדולים יותר מהמשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מיטש גולדהאר מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
יוצאים לדרך חדשה. גולדהאר, יצחקי ואיביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

"הסיבה שלא הייתי בישראל? הקורונה. ההיעדרות שלי בתקופות מסוימות קשורה לעסקים שלי בקנדה. אני מאוד עסוק, אני צריך להיות נוכח שם. אני בקשר יום יומי עם ג'ק אנגלידיס וברק יצחקי. אני ואיביץ' מדברים לעתים קרובות. אנחנו מנסים לעשות את המהלכים הנכונים, לבנות מועדון חזק, המטרות שלנו הן פנימיות. אנחנו מסתכלים על עצמנו, יודעים איפה אנחנו רוצים להיות ובזה אנחנו ממוקדים. זה לא קשור למה קבוצות אחרות עושות".

"מנסים לעשות דברים מוקדם, אבל לא רק אנחנו נמצאים במשא ומתן. לא השלמנו חלק מהדברים מוקדם וזה נורמלי. עשינו חישובים לא נכונים וזה קורה בכל ארגון, אי אפשר לשמור על מאזן מושלם, אבל לא חושב שסטינו יותר מדי מהמסלול. לא היינו מאוד רחוקים אבל יש דברים לתקן. לא סיימנו עם התיקונים אבל היינו צריכים לבצע מהלכים לפי מה שלמדנו בשנים האחרונות. אפשר לראות עם ההחתמה המוקדמת של ערן זהבי, זו התחלה חשובה".

על ברק יצחקי, שקיבל תפקיד מפתח במועדון: "יש לי ביטחון בברק יצחקי. אני מכיר אותו כמעט מההתחלה ואני כבר 12 שנים במועדון. רוצים לבנות תרבות, צריך אנשים שהם עם חזון דומה לטווח ארוך. כשקניתי את הקבוצה היה לי הרבה מה ללמוד. ברק היה שחקן כל חייו, להיכנס להנהלה ולעשות את מה שעשה זה תהליך שכולנו עוברים. הכי חשוב זה האמון, מוסר העבודה, ההבנה והניסיון. יש לי אמון מלא בו".

על מעמדו של יצחקי לעומת ג'ורדי קרויף: "קבלת ההחלטות תמיד הייתה במשותף. אף אחד לא קיבל החלטות לבד. אנחנו משתפים פעולה, כך זה היה עם ג'ורדי וכך זה עם יצחקי ואיביץ'. כך זה תמיד היה וכך זה צריך להיות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully