וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות בבאר שבע: "רוצים לחוות שוב מסע באירופה כמו בשנים קודמות"

עודכן לאחרונה: 19.8.2022 / 8:45

בקבוצה היו מאוכזבים מההרחקה של אלחמיד, אך מרוצים מכך שההכרעה עוברת לטרנר. חטואל וספורי זכו למחמאות, שחקן: "נשלים את העבודה בבית"

תקציר: קראיובה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

תחושות מעורבות בהפועל באר שבע אחרי התיקו 1:1 מול קאריובה הרומנית בפלייאוף הקונפרנס ליג. מצד אחד, בקבוצה מאוכזבים מאוד מכך שאיבדו יתרון וכן מההרחקה של חאתם עבד אלחמיד, שייעדר בגומלין, אך מאידך היו מרוצים מכך שההכרעה עוברת לטרנר.

"המטרה הייתה שההתמודדות תוכרע אצלנו בבית", סיפר שחקן בבאר שבע, "ברור שמאכזב שלא ניצחנו עם איך שהמשחק התפתח, אבל נעשה הכל כדי להשלים את העבודה אצלנו". מי שזכו למחמאות גדולות היו המחליפים רותם חטואל ורמזי ספורי. ספורי הרגיש לא טוב לאורך השבוע, אך כשנכנס כמחליף הוא נראה מצוין ובבאר שבע מרוצים מאוד מכושרו.

יוג'ין אנסה, שחקן הפועל באר שבע. קראיובה, אתר רשמי
ישלימו את העבודה בבית? אנסה אתמול/אתר רשמי, קראיובה

אגב, הקשר התלונן על כאבים בכתף, אך ההערכה היא שהוא יהיה כשיר לגומלין. גם חטואל נמצא בכושר מצוין ובקבוצה משוכנעים שהפריצה שהחל בעונה שעברה תמשיך ואף תגדל השנה.

במקביל, במועדון היו מרוצים מאוד מדחיית משחק הפתיחה של העונה: "אין ספק שיותר נוח להגיע לגומלין מבלי הפרעות באמצע", אמרו במועדון, "עכשיו המטרה היא להעפיל לשלב הבתים כדי שיהיה לנו שוב מסע אירופאי כפי שהיה בשנים עברו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully