וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו מאוד קרובים לצירוף שחקנים חדשים, מחכים לאישור הבעלים"

עודכן לאחרונה: 19.8.2022 / 7:02

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב מחכה מאור ירוק של גולדהאר לחיזוק, כאשר על פי ההערכות יש סיכום עקרוני עם בלם זר. גם אלי דסה סיכם עקרונית. מחמאות לפרץ, ביטון, ייני וגולסה. רוב שחקני ההרכב יקבלו מנוחה נגד בני ריינה

תקציר: מכבי תל אביב - ניס 0:1/ספורט1

מכבי תל אביב השיגה אמש את אחד מניצחונותיה המרשימים במסגרת האירופית, לאחר שגברה 0:1 על ניס הצרפתית במסגרת שלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג וכעת היא רחוקה 90 דקות בלבד ואולי 120 דקות מהעפלה לשלב הבתים של המפעל. הקבוצה הצרפתית, משופעת הכוכבים, הגיעה כפייבוריטית ברורה להתמודדות. לצורך ההמחשה, סגל השחקנים שלה מוערך בשווי של כ-227 מיליון יורו, לעומת שווי מוערך של 23 מיליון יורו בלבד של הצהובים. למרות פערי הענק בתקציבים, ואחרי מחצית ראשונה פחות טובה, השחקנים של ולאדן איביץ', שהשכילו לשמור על שער נקי הרבה הודות למשחק אדיר של השוער דניאל פרץ, השתלטו אט אט על המשחק עד כיבוש שער הניצחון של סטיפה פריצה, שעלה כמחליף והצליח להכניע את קספר שמייכל.

הבעלים מיטש גולדהאר שנכח אמש בבלומפילד, נהנה מאוד מהמשחק והתרשם מאוד מהדרך בה נראתה קבוצתו. גולדהאר נראה נלהב מאוד בסיום, גם מהתוצאה, גם מהדרך בה הופיעו שחקניו על הדשא ולא פחות מכך הוא נהנה ממופע אדיר של 27 אלף הצהובים שמילאו את היציעים ונתנו את אחד ממופעי העידוד הגדולים ביותר שנראו באיצטדיון הזה בשנים האחרונות. היום בצהריים יערוך הבעלים הקנדי מסיבת עיתונאים בקרית שלום ובה ידבר בין השאר, על בניית הקבוצה והמטרות של המועדון לקראת העונה הקרובה.

הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. דני מרון
התרשם מאוד ממה שראה. גולדהאר/דני מרון

"היתה כאן אווירה של משחק אירופאי אמיתי", אמרו במכבי בסיום, "היה משחק אדיר, מול אחת הקבוצות הכי חזקות שפגשנו והאוהדים הרעידו את האצטדיון. מגיע לשחקנים כל הכבוד על ניצחון כזה ואין ספק שמשחקים כאלה יתנו לנו המון בטחון לקראת המשך העונה".

המאמן איביץ' התבטא אמש שוב בעניין הרכש המתקרב לקבוצה ואמר במסיבת העיתונאים בסיום המשחק: "אני מאמין שאנחנו מאוד קרובים לצירוף מספר שחקנים חדשים. ברק (יצחקי, ר"ב) ואני כבר מוכנים בנוגע לזהות השחקנים והעמדות שאנחנו רוצים לחזק, מצאנו את השחקנים שרצינו ועכשיו זה רק עניין של קבלת האישור הסופי מהבעלים, לשחקנים שאנחנו רוצים לצרף". על פי הערכות מדובר בבלם זר, עמו כבר הגיעה הקבוצה לסיכום עקרוני וכן אלי דסה שסיכם גם הוא עקרונית את כל פרטי חוזהו וכעת ממתינים לחתימה רשמית בין הצדדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ. דני מרון
שמר על שער נקי עם כמה הצלות גדולות. דניאל פרץ/דני מרון

במכבי תל אביב החמיאו לשחקנים על הרבה אופי וחוסן מנטלי במהלך המשחק הזה, כאשר פתיחת המשחק היתה בשליטה מוחלטת של הצרפתים, שחוץ מלהבקיע שער עשו ככל העולה על רוחם במגרש. לצד דניאל פרץ, שבמספר הצלות גדולות שמר על שער נקי, קיבלו גם צמד הבלמים ניר ביטון ושרן ייני, המון מילים טובות על היכולת שהפגינו לאורך המשחק. ביטון מסתמן כרכש מוצלח מאוד וניכר שההשפעה שלו, גם בפן המקצועי וגם בקטע המנהיגותי על המגרש, היא גדולה מאוד.

גם אייל גולסה נראה טוב מאוד בעמדת הקשר האחורי, פארפה גיאגון נכנס היטב כמחליף וכמובן פריצה שנכנס עם המון התלהבות וכבש בצ'יפ נפלא את שער הניצחון היקר. ערן זהבי פתח אמש בהרכב, ושיחק 65 דקות עד שהוחלף, כפי שתוכנן מראש, על פי תוכנית העבודה להחזרתו לכושר משחק מלא אחרי הניתוח בברכו, ממנו החלים והתאושש.

עוד לפני המראה לצרפת בשבוע הבא, מצפה לצהובים משחק הפתיחה של ליגת העל, ביום ראשון הקרוב בבלומפילד נגד מכבי בני ריינה, וכחלק מחלוקת העומסים לקראת הגומלין נגד ניס בחמישי הבא, נראה שאיביץ', יערוך לא מעט שינויים בהרכב וייתן למספר שחקנים שלא שותפו אמש, או נכנסו כמחליפים, לפתוח נגד העולה החדשה. דן גלזר שלא שיחק אמש בשל הרחקה, צפוי לפתוח כאשר עידן נחמיאס, מאור קנדיל, ברנדלי קובאס וסטיפה פריצה נמצאים בתמונת ההרכב. דור פרץ, עשוי להיכלל לראשונה בסגל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully