וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אנחנו לא בנויים על סופרסטאר אחד. יש משהו מיוחד בנבחרת הזאת"

עודכן לאחרונה: 19.8.2022 / 8:20

מאמן ישראל סיכם את תקופת ההכנה, אחרי עוד ניצחון קליל על רומניה החלשה והודה: "90% מהסגל כבר סגורים". רומן סורקין: "פניני ומקל ישחקו עד גיל 50". וגם: הכושר הקטלני של ים מדר וגילויי ההערצה של הקהל לדני אבדיה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.8/ספורט1

כשנבחרת ישראל הופיעה אמש (חמישי) על הפרקט בהיכל קבוצת שלמה, נדמה היה לרגע שמנהרת הזמן החזירה אותה שלוש שנים אחורה - ובאולם הופיעה בכלל נבחרת העתודה של 2019. כל כניסה של דני אבדיה למגרש, זריקה לסל ואפילו תנועה שלו בדרך לחדר ההלבשה, גררה התרגשות ווקאלית בולטת מיושבי היציעים; ועוד קודם, כשים מדר ירד לתדריך האחרון, הוא עבר בין האוהדים, לקח מכל אחד מהם את המכשיר הסלולרי וצילם בעצמו את הסלפי המבוקש והנכסף.

תקופת ההכנה של ישראל לקראת המנה העיקרית של הקיץ הסתיימה במאזן 0:5, אבל ספק אם אפשר ללמוד ולהסיק ממנה מסקנות מרחיקות לכת לקראת החלון במוקדמות גביע העולם בעוד שבוע וההופעה באליפות אירופה בעוד שבועיים. גאורגיה (אף שחסרה את טוקו שנגליה באחד משני המשחקים) היא יריבה לגיטימית, מה שקשה לומר על מכללת אובורן ונבחרת רומניה, שהובסה בדרייב אין ב-95 נקודות הפרש בתוך יומיים.

שחקן נבחרת ישראל ים מדר. אודי ציטיאט
דאבל פיגרס בכל משחק באחוזים מעולים. ים מדר/אודי ציטיאט

מי שבוודאי לא צריך להתנצל על רמת היריבות, ויכול להתהדר בכושר אישי נפלא הוא מדר. הוא היחיד בנבחרת שלא ירד מדאבל פיגרס באף אחד ממשחקי ההכנה, וסיים אותם עם 17.4 נקודות בממוצע - ובאחוזים פנטסטיים: 21 מ-27 לשתיים (77.7%), 11 מ-15 לשלוש (73.3%) ו-12 מ-14 מהעונשין (85.7%).

"יש משהו מיוחד מאוד בנבחרת הזאת, כי יש כאן הרבה חבר'ה שגדלו יחד", אמר המאמן גיא גודס. "כיף לראות את זה, ואני חשוב שלא רק אני, אלא גם הצופים בבית נהנים. 12 השחקנים שיש לנו הם איכותיים, ואין הבדל בין החמישייה לבין אלה שבאים מהספסל. אנחנו לא בנויים על סופרסטאר שחייב להיות 35 דקות על המגרש, והכוח שלנו הוא בקבוצתיות".

אבדיה, שהחמיץ את שלושת המשחקים הקודמים בגלל קורונה, חזר כאמור לפעילות והפגין סימני חלודה. הוא סיים עם 12 נקודות ו-0 מ-6 לשלוש. גודס הוסיף כי "דני בתהליך, והוא צריך להיכנס לכושר, להתחבר לנבחרת ושהנבחרת תתחבר אליו. אם נצליח לחבר בין היכולות והכישרון שלו לבין הקבוצתיות שלנו, נוכל לעשות הרבה דברים טובים".

גל מקל החמיץ את המשחק אתמול, שהסתיים ב-61:105, כדי לשהות לצד משפחתו לאחר אירוע הלב שעבר חותנו, שחקן העבר ווילי סימס. גם עידן זלמנסון (חולה) ותומר גינת (פציעה במפשעה) נעדרו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת ישראל רומן סורקין. אודי ציטיאט
שחקן מפתח בצבע. רומן סורקין/אודי ציטיאט

ביום שני תמריא הנבחרת ליוון, ולמחרת תמשיך לפינלנד, לקראת המשחק שייערך ביום חמישי ב-18:30 במוקדמות המונדובאסקט. ביום ראשון הבא (28 באוגוסט) היא תארח בתל אביב את שבדיה, ובשישי בעוד שבועיים תשחק שוב מול הפינים, הפעם בפראג, בפתיחת היורובאסקט. גודס הודה כי "90 אחוזים מהסגל כבר נמצאים אצלי בראש, ויש לנו התלבטות לגבי עשרת האחוזים הנותרים".

"אנחנו נראים טוב יותר מיום ליום, ומשתפרים בתיאום ובהגנה - וזה חשוב לנו, כי בהתקפה כל שחקן שלנו יכול לגרום נזק לכל יריבה", סיכם סורקין, שקלע 12 נקודות ללא החטאה בפחות מ-16 דקות. "יש לנו שילוב טוב בין הצעירים למבוגרים. פניני ומקל הם הווטרנים שלנו, אבל הם עוד ישחקו עד גיל 50, כי הם צעירים בנפש. כיף לכל אחד בקבוצה, אבל הנבחרת זה משהו מיוחד ועושים את זה נטו בשביל המדינה והאהבה ובשביל הרצון לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully