וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה תוך יומיים: ישראל מחצה 61:105 את נבחרת רומניה

החבורה של גודס שוב פירקה את הרומנים החלשים בעיקר הודות לריצת 0:35 בין הרבע השני לשלישי. מדר, אבדיה, לוי וסורקין בלטו

נבחרת ישראל סיימה הערב (חמישי) את תקופת ההכנה במאזן מושלם כאשר הביסה 61:105 את נבחרת רומניה במשחק השני תוך יומיים מול היריבה. במפגש שנערך שלשום מחצו השחקנים של גיא גודס את הרומנים ב-51 הפרש, והפעם הסתפקו ב-46. האורחת שוב הצליחה להחזיק מעמד במשך רבע וחצי לפני ריצת 0:35 של הכחולים לבנים שסגרו עניין שוב ברבע השלישי.

דני אבדיה שהיה חולה ונעדר משלושת משחקיה האחרונים של הנבחרת עלה מהספסל ברבע הראשון ותרם 12 נקודות. ים מדר הוליך את קלעי הנבחרת עם 18 נקודות, כאשר נמרוד לוי (13 ריבאונדים) ורומן סורקין הוסיפו 12 כ"א. תמיר בלאט תרם 11 נקודות ו-8 אסיסטים. זה היה למעשה משחק ההכנה האחרון של נבחרת ישראל לפני מוקדמות המונדובאסקט ולאחר מכן משחקי אליפות אירופה.

קלעו לישראל: ים מדר 18, דני אבדיה, נמרוד לוי (13 ריב') ורומן סורקין 12 כ"א, תמיר בלאט 11 ו-8 אסיסטים, ג'ון דיברתולומאו ורפי מנקו 10 כ"א, ג'ייק כהן 8, נועם דוברת 6, גיא פניני 5, יפתח זיו 2, יובל זוסמן 1.

הרבו לרומניה: רולנד טורוק 18, לוקאס טוהאטאן 12

שחקן נבחרת ישראל ים מדר. אודי ציטיאט
דאג להחזיר את חבריו מפיגור. מדר/אודי ציטיאט

מהלך המשחק

רבע 1:

הרומנים שקיבלו בראש לפני יומיים, פתחו חזק ועלו ל-5:11 מפתיע. ישראל לא נבהלה ונצמדה די מהר. על אף זאת האורחת נהנתה מיכולת טובה של רולנד טורוק ולוקאס טוהאטאן והצליחה לרדת לקראת הרבע השני ביתרון 25:29. השחקנים של גודס הציגו משחק הגנתי לא טוב ברבע הפותח, במהלכו דני אבדיה עלה לדקות בכורה מהספסל לאחר שנעדר שלושה משחקים.

רבע 2:

ים מדר הצטרף לרומן סורקין שהיה האיש הבולט במדי ישראל ברבע הקודם, וישראל סגרה את היתרון הקל שהיה לאורחת ועלתה מהר מאוד ליתרון. המקומיים השלימו ריצת 3:23 וברחו ליתרון דו ספרתי, במה שהחל להזכיר יותר ויותר את המשחק מלפני יומיים. הרומנים פשוט נעלמו ולהפסקה ירדה ישראל כשהיא מוליכה 37:56.

שחקן נבחרת ישראל רומן סורקין. אודי ציטיאט
בולט גם הערב. סורקין/אודי ציטיאט

רבע 3:

הריצה הישראלית לא נעצרה, בעוד הרומנים - כמו לפני יומיים - נראו כאילו הרימו ידיים. היתרון של ישראל עמד על 44:81 כשתי דקות לסיום הרבע. והגארבג' טיים שוב החל עמוק ברבע השלישי. 46:86 לישראל לקראת הרבע האחרון.

רבע 4:

היתרון המקומי הלך וגדל גם ברבע הרביעי, כאשר חוץ מגבי צ'צ'אשווילי, כל אחד מהשחקנים של גיא גודס שעלה לפרקט גם קלע. 61:105 לישראל בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully