וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: חוזר לברצלונה? "פריז מכינה למסי הצעה לחוזה חדש"

עודכן לאחרונה: 19.8.2022 / 18:31

חרף הדיווחים על הקאמבק של הארגנטינאי, בצרפת טוענים שהבעלים הקטארים של פ.ס.ז' נחושים להאריך את חוזהו. צ'לסי החתימה ילד פלא מאינטר ומאמינה שעסקת אובמיאנג תושלם

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.8/ספורט1

העברות

* טאנגי אנדומבלה עזב את טוטנהאם וחתם בהשאלה לעונה בנאפולי, שתחזיק באופציה לרכוש אותו בעונה הבאה תמורת 30 מיליון יורו.

* אחרי שתי עונות השאלה מאכזבות בדורטמונד, ריינייר עבר בהשאלה מריאל מדריד לג'ירונה.

* נוטינגהאם שברה את שיא ההעברות שלה ורכשה מוולבס את מורגן גיבס ווייט תמורת 42 מיליון פאונד. האנגלי בן ה-22 חתם על חוזה לחמש שנים.

* צ'לסי שילמה לאינטר 15 מיליון יורו תמורת צ'זארה קסאדיי, קשר בן 19 שכיכב במדי קבוצת הנוער של הנראזורי.

* סיפור תמוה מספרד: ימים בודדים לאחר שאל שארג'ה מאיחוד האמירויות צירפה בהשאלה את חלוץ ויאריאל פאקו אלקאסר, הצוללת הצהובה הודיעה כי האמירתים ביטלו באופן חד צדדי את ההסכם. לאחר מכן הספרדים הודיעו על התרת החוזה של אלקאסר, שהיה עד 2025, והחלוץ הכריז ברשתות כי הוא בכל זאת מצטרף לקבוצה מהמפרץ.

* פר סחורס, הבלם ההולנדי בן ה-22 של אייאקס, נמכר לטורינו תמורת 9 מיליון יורו שיכולים להגיע ל-11.3 מיליון וחתם על חוזה ארוך טווח.

* במקומו של טימבר, הודיעה אלופת הולנד על רכישת אחמטג'אן קפלן, שמגיע לאייאקס מטרבזונספור תמורת 10 מיליון יורו.

* בלם אחר של אייאקס, יוריין טימבר, חתם על חוזה חדש עד 2025.

* בולאיי דיה, חלוצה של ויאריאל, הושאל לעונה אחת לסלרניטנה מהסרייה A, לה לא תהיה אופציית רכישה.

* מאג'יד וואריס, חלוצה בן ה-30 של שטרסבורג ולשעבר בנבחרת גאנה, חתם לשנתיים באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית.

שמועות

* בזמן שבברצלונה מפנטזים על קאמבק של ליאונל מסי אחרי שנתיים, בצרפת טוענים: פריז סן ז'רמן תגיש לארגנטינאי הצעה לחוזה חדש. כידוע, מסי שחם לשנתיים במועדון הצרפתי, נכנס לשנת החוזה האחרונה שלו ויעזוב בחינם אם לא יחתום על חוזה חדש.

* על פי פבריציו רומאנו, נמשכים המגעים בין ריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד המנסה לצרף את קאסמירו, במטרה להגיע להחלטה סופית. השדים האדומים הציעו לקשר הברזילאי חוזה ארוך יותר מזה שיש לו במדריד, אבל לא כפול. ב"דיילי מייל נטען כי קאסמירו עצמו כבר הודיע לקרלו אנצ'לוטי כי הוא מעוניין במעבר.

* דייויד אורנסטין דיווח כי מנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה בסך 80 מיליון יורו על הקיצוני הברזילאי אנטוני, אבל אייאקס סירבה מיד. לאחר מכן נודע כי הברזילאי הגיע למתחם של אלופת הולנד, אך לא לקח חלק באימון הקבוצה. קודי גאקפו מפ.ס.וו איינדהובן נשמר כאופציה חלופית וגם יאניק קראסקו מועמד, כשאתלטיקו מדריד דורשת עבורו כ-30 מיליון יורו. עוד אופציה מבחינת השדים האדומים, כך טוען ג'אנלוקה די מארציו, הוא הירווינג לוסאנו מנאפולי.

* צ'לסי מאמינה שהיא תצליח להחתים את פייר אמריק אובמיאנג. צ'אבי אמנם רוצה שהחלוץ יישאר, אך בברצלונה עשויים למכור אותו אם יקבלו מעל 20 מיליון פאונד על מנת לצמצם בהוצאות השכר במועדון.

* אחרי שקיבל הצעות גם מוויאריאל וגם מוולנסיה, אדינסון קבאני צפוי להצטרף לצוללת הצהובה שתשחק העונה בליגת האלופות.

* ב"ספורט" הקטלאני טוענים כי ברצלונה סימנה את ונדרסון, הברזילאי בן ה-21 של מונאקו, כאופציה נוספת לעמדת המגן הימני. רק לפני יומיים הוא האריך את חוזהו עד 2027.

* באיטליה מדווחים על כוונתו של ניקולו זאניולו לדחות את טוטנהאם לטובת חוזה חדש ברומא, במסגרתו ירוויח 4.5 מיליון יורו לעונה.

* נאפולי הנמיכה דרישותיה על פביאן רואיס וכעת מוכנה למכור אותו לפריז סן ז'רמן ב-20 מיליון יורו. הקשר הספרדי כבר סיכם את תנאיו אצל אלופת צרפת.

* על פי RMC, פריז סן ז'רמן מסרבת לשחרר את קשרה אידריסה גיי ללא תמורה ורוצה לקבל פיצוי מאברטון.

* נאפולי בוחנת שתי אופציות לצירוף קיילור נבאס ובאחת מהן הציעה לפריז סן ז'רמן להשתחרר מחוזהו, כשהיא תעניק לו חוזה לשלוש שנים עם שכר שנתי של 4.5 מיליון יורו. האפשרות השנייה היא השאלה ללא אופציית רכישה.

* מאורו איקרדי הגיע לאיסטנבול עם האישה/הסוכנת וונדה נארה כדי לנהל מגעים עם פנרבחצ'ה וגלאטסראיי.

* מארסיי במגעים לרכישת רוסלן מלינובסקי, קשרה הקדמי של אטאלנטה. בעסקה עשוי להיכלל ג'נגיז אונדר.

* ניס קיימה ביממה האחרונה פגישות עם נציגיו של אדינסון קבאני ובנוסף היא מתקרבת לסיכום על צירופו של אמאד דיאלו ממנצ'סטר יונייטד. גם אם תחתים שחקנים השבוע, הם כבר לא יוכלו ליטול חלק בגומלין נגד מכבי תל אביב ביום חמישי בריביירה הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully