וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: שגריר בחריין ביקר במכון וינגייט - המכון הלאומי למצוינות בספורט

השגריר ח'אלד יוסף אל-ג'לאהמה הצטרף אל מנכ''ל מכון וינגייט, שי אברהמי, ובעלי תפקידים נוספים לסיור במכון

שגריר בחריין ביקר בווינגייט. מכון וינגייט,
השגריר מבקר בווינגייט/מכון וינגייט

שגריר בחריין בישראל, ח'אלד יוסף אל-ג'לאהמה, התארח במכון וינגייט. השגריר הצטרף אל מנכ''ל מכון וינגייט, שי אברהמי, ובעלי תפקידים נוספים לסיור במכון. השגריר הבחרייני התרשם ממודל העבודה הרב תחומי והמקיף של המכון, הפועל כמעטפת סביב הספורטאים והספורטאיות הכוללת מתקנים איכותיים, הסעדה, לינה ושירותי רפואת ספורט. הביקור נערך במסגרת שיתופי פעולה בינלאומיים רבים של המכון עם מדינות שונות. זה הביקור הרשמי הראשון של נציג מדינה ערבית במכון, תוך ניצול ההזדמנות שניתנה כאשר נחתמו הסכמי אברהם.

במסגרת הסיור השגריר ביקר במערך הבריכות, אולם התעמלות המכשירים, אולמות הג'ודו, אוהל ההתעמלות האומנותית שם זכה לצפות באימון והמרכז לרפואת ספורט. השגריר קיבל סקירה מאנשי המקצוע של מכון וינגייט על דרכי העבודה בהן הם משתמשים על מנת למקסם את ההישגים של הספורטאים והספורטאיות. במחלקת רפואת ספורט ומחקרים מתקדמים הוא שמע כיצד ניתן לסייע לשיפור הביצועים הספורטיביים תוך דאגה למעטפת הבריאה והטובה ביותר לספורטאים. השגריר התרשם מאוד מהסינרגיה אשר קיימת במכון בכל מה שקשור לעבודה סביב הספורטאים והספורטאיות, כיצד הם מקבלים ליווי צמוד, רפואי, פיזיותרפי, פיזיולוגי ותזונה כולם למען מטרה אחת, להעניק שקט לספורטאים והספורטאיות, כך שהם יתרכזו אך ורק בספורט.

שגריר בחריין בישראל, מר ח'אלד יוסף אל-ג'לאהמה:" תודה שאתם מארחים אותי, בסוף החודש הזה אני מסיים שנה בתפקיד ואני כבר מסתכל אל עבר העתיד וכיצד ליצור שיתופי פעולה חדשים. המטרה בביקור שלי הייתה להכיר, להיפגש ובאמת ללמוד מה שניתן על תרבות הספורט פה וכיצד אפשרי אולי לשתף פעולה מבחינה ספורטיבית בעתיד".

לדברי מנכ''ל מכון וינגייט שי אברהמי: "המפגש ההיסטורי של שגריר בחריין במכון וינגייט- המכון הלאומי למצוינות בספורט טומן בחובו פוטנציאל רב ליצירת גשרים בין מדינות ועמים דרך הספורט. המכון הלאומי עובד כל הזמן על שיתופי פעולה אשר יכולים להיטיב עם כל הצדדים. חשוב ללמוד וללמד וזאת המטרה שלנו בשיתופי הפעולה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully