וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר החמיא לשחקנים בחדר ההלבשה, איביץ': "פרץ הציל אותנו"

18.8.2022 / 22:10

חגיגות במכבי תל אביב אחרי ה-0:1 על ניס, הבעלים שיבח, המאמן: "בשביל לנצח יריבה כזו צריך 15 שחקנים". פרץ: "המשחקים האלה דוחפים אותך לטופ". פריצה שכבש שער ניצחון: "זו היריבה הכי חזקה מאז שהגעתי לישראל"

תקציר: מכבי תל אביב - ניס 0:1/ספורט1

חגיגות גדולות הערב (חמישי) של מכבי תל אביב בבלומפילד בתום הניצחון היקר והיוקרתי, 0:1 על ניס. הצהובים ייצאו לגומלין בצרפת עם יתרון חשוב אחרי משחק קשה מאוד, וינסו להשלים את ההפתעה ולהעפיל שוב לשלב הבתים של הקונפרנס ליג.

מיטש גולדהאר, שהתלהב מאוד מהאווירה שהייתה הערב בבלומפילד, דיבר עם השחקנים בסיום המשחק בחדר ההלבשה ואמר להם: "גאה מאוד בכל אחד ואחד מכם. הראתם אופי והרבה נחישות, זאת הדרך שאני רוצה לראות את הקבוצה. זאת הדרך שלנו להגיע להצלחות. אהבתי לראות את הנחישות והמחויבות של כל אחד מכם. אני רוצה להגיד לכולכם תודה רבה על המאמץ".

מחר ב-12:00 גולדהאר ידבר וישיב לשאלות במסיבת עיתונאים של מכבי תל אביב לרגל פתיחת עונת 2022/23.

שחקני מכבי תל אביב, מאור קנדיל, אופיר דוידזאדה. דני מרון
תוצאה פנטסטית. מכבי תל אביב חוגגת/דני מרון

המאמן ולאדן איביץ': "המחצית השנייה הייתה טובה הרבה יותר מהראשונה. אלו 90 הדקות הראשונות בלבד מתוך 180, והגומלין הוא בעוד שבוע. פגשנו יריבה חזקה מאוד, קבוצה שכדי לנצח אותה צריך 15 שחקנים שנמצאים בשיאם. השוער שלנו הציל אותנו. אני רוצה להחמיא לשחקנים שלי שהציגו משחק ממושמע מאוד והיו ביום מצוין".

איביץ' הוסיף הערב: "אני רוצה להודות לאוהדים שלנו שתמכו בנו היום ואני מצפה מהם להיות איתנו ולתמוך בנו במשימה שלנו העונה. השחקנים הוכיחו שהם יכולים להתמודד, הבקענו שער אחד ויכולנו אולי להבקיע עוד אחד. יש לנו עוד משחק ביום ראשון בליגה נגד בני ריינה ואנחנו צריכים להיות מוכנים אליו".

על סטיפה פריצה שכבש את שער הניצחון: "הוא מקצוען. אני מכיר אותו תקופה ארוכה, אימנתי אותו בווטפורד. הוא שחקן מצוין ואדם נהדר. הוא מבין את המקום שלו ואת התפקיד שלו ועוזר לנו מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני מכבי תל אביב סטיפה פריצה, ניר ביטון. דני מרון
"מקווה שנעלה לשלב הבתים ולכולם יהיו דקות". פריצה עם ביטון/דני מרון

השוער דניאל פרץ, שהציל את מכבי תל אביב כמה פעמים וסיים משחק קשה עם שער נקי: "זה ניצחון גדול, אבל עוד לא עלינו - זו רק מחצית. היה לי משחק טוב מאוד, לא רק לי - לכל הקבוצה. זה לא עוד משחק, אבל זה גם לא היה מפחיד. אני מכבד כל קבוצה, אבל אני אישית אוהב את המשחקים האלה. הם דוחפים אותך לטופ. האווירה באצטדיון דחפה אותנו, כך גם הביחד שלנו".

על הגומלין: "יהיה משחק מאוד קשה. אנחנו עוד לא מתכוננים למשחק הזה, אנחנו מתכוננים לריינה ביום ראשון. רוצים לפתוח את הליגה טוב. אחרי זה נתרכז בגומלין מול ניס".

סטיפה פריצה שכבש את שער הניצחון: "מוקדם לדבר על שלב הבתים. יהיה משחק קשה בצרפת, נצטרך לעשות הכול כדי לא להפסיד שם. ניס קבוצה מצוינת, היריבה הכי חזקה נגדה שיחקנו מאז שהגעתי למכבי. המאמן אפשר לי לנסוע לקרואטיה פעמיים כדי לראות את בתי והאמת היא שאפילו לא ציפיתי לשחק היום. יש לנו 25 שחקנים ואני מקווה שנעלה לשלב הבתים ולכולם יהיו דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully