וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגומלין נכנס האופי של שחקני מכבי חיפה, לא חושבים על ליגת האלופות"

אלון חרזי ואלישע לוי, שהגיעו בעבר עם הירוקים לשלב הבתים, התראיינו ל-103FM: "חזיזה משחק מאוד בוגר ויעיל, פיירו לוקח את כולם על הגב, בכר הפיק לקחים מהפעמים הקודמות שלו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.8/ספורט1

בעקבות ה-2:3 המרתק על הכוכב האדום בלגרד במשחק הראשון בפלייאוף, מכבי חיפה רחוקה כעת 90 דקות מהופעה שלישית בשלב הבתים של ליגת האלופות - הישג שאף קבוצה ישראלית לא רשמה. הירוקים ייצאו בשלישי הבא להר הגעש בבלגרד, בו הם יהיו צריכים תיקו ומעלה על מנת לצלוח את המשימה הקשה.

מי שיודעים עד כמה מורכבת המשימה הם אלון חרזי, ששיחק בשני הקמפיינים של מכבי חיפה באלופות, ואלישע לוי, מאמן הקבוצה בהופעתה האחרונה בבתים בעונת 2009/10. מגן העבר והמאמן התראיינו הערב (חמישי) ל-103FM ודיברו על החוויה האירופית ועל הקבוצה הנוכחית של ברק בכר.

שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
קבוצה עם אופי חזק. שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

"הקבוצה הזו מוכיחה שיש לה אופי מיוחד וחזק", אמר חרזי על מכבי חיפה, "גם אם יש רגעים פחות טובים הם יודעים לחזור בעזרת ברק בכר והצוות. הם עושים מעל ומעבר ובקצב מאוד גבוה".

חרזי נשאל מה צריך לקרות בשביל להשיג את הכרטיס לבתים: "כשאתה מגיע למשחק חוץ כל האסטרטגיה משתנה, וחיפה הוכיחה את זה פעם אחר פעם. הכוכב האדום יהיו בבית שלהם יותר נלהבים, אבל גם אנחנו שיחקנו במשחקי חוץ טובים. פה נכנס האופי של השחקנים והאופי של הקבוצה לדעת לנטרל את הדקות הראשונות עם הלחץ, לפחות בהתחלה, ואחר כך המשחק ממשיך. כשאני הייתי פעמיים במצב הזה - לרגע אחד בזמן המשחק אתה לא חושב על ליגת האלופות, אתה חושב איך להיות מרוכז במשחק עצמו. ברגע שהמשחק מתחיל אתה לא שם - הריכוז שלך רק במשחק הזה. אני יכול להגיד במשחק שחשבתי רק עליו, ולא על שום דבר אחר".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא מפסיק לעבוד. חזיזה/מאור אלקסלסי

מגן העבר נשאל על דולב חזיזה, אחד מגיבורי ה-2:3 על הסרבים: "לכל שחקן יש את תקופת ההתבשלות והבגרות שלו. חזיזה בחודש האחרון מראה שהוא התבשל טוב טוב. הוא היה טוב והיום הוא הרבה יותר טוב. הוא יודע איפה המעלות שלו, איפה הנקודות הפחות טובות. הוא הולך למקומות הנכונים שהוא צריך להיות בהם - הוא לא מפסיק לעבוד מהדקה הראשונה ואני מקווה מאוד שהוא ימשיך כך".

חרזי נשאל על הדמיון בין פרנזי פיירו לבין אייגבני יעקובו ששיחק איתו בחיפה לפני שני עשורים: "זה מתחיל להזכיר דברים נשכחים, ואני מקווה מאוד בשבילו שזו רק ההתחלה, ויש הרבה מאוד מה לצפות משחקן כזה".

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה חוגג שער, מאחוריו דין דוד. מאור אלקסלסי
מזכיר את יעקובו? פיירו/מאור אלקסלסי

לאחר מכן, אלישע לוי נשאל על החוויה שלו בליגת האלופות: "ב־2009 זו הייתה קבוצה חזקה שלא פחדה משום דבר. יש מאפיינים דומים בין שתי הקבוצות - זו של אז וזו של עכשיו. אני ההייתי הולך לסאונה, מי יכול לישון כשאדרנלין ככה? לא צריך לישון ואתה לא רוצה לישון".

על חזיזה ופיירו אמר לוי: "חזיזה משחק מאוד בוגר, הוא תמיד נהדר והוכיח שהוא מאוד יעיל. פיירו שחקן מאוד פיזי, והוא לוקח את כולם על הגב שלו. אם הוא סובל ממתיחה אין שום סיכוי בעולם שהוא יחזור למשחק הגומלין. מכבי חיפה היא קבוצה שרצה, מאוזנת, ויציבה, וברק הפיק לקחים מהפעמים הקודמות שלו - הוא הביא מגנים ששיפרו את מכבי חיפה מבחינת ניסיון, כישרון ואופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully