וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגני ועזריה ייעדרו נגד נתניה, ניצן פוגש את האקסית ושדה בקישור

בית"ר ירושלים מגיעה למחזור הפתיחה בסגל חסר (שבת, 20:15, ספורט3), בכורה לנחמני וגולדנברג. מפגש פיקנטי לשוער היהלומים, שמצפים ל-10,000 אוהדים במשחק הביתי

מחזור 1הסתיים20/08/2022
מכבי נתניה
  • יצחק (28)
  • זלטאנוביץ' (36)
  • זלטאנוביץ' (45)
  • זלטאנוביץ' (69, פנדל)
1:4
  • (39) אספרייה
בית"ר ירושלים
תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

מכבי נתניה

אחרי שלא שיחקה משחק רשמי בשלושת השבועות האחרונים, תפתח מחר (שבת, 20:15, ספורט3) מכבי נתניה את משחקי ליגת העל כשתארח בביתה את בית"ר ירושלים. זה היה קיץ עמוס באירועים עבור נתניה, שהספיקה גם להשתתף בסיבוב מוקדמות אחד בקונפרנס ליג, בו הודחה על ידי בשאקשהיר הטורקית. הסגל עבר שינוי משמעותי אחרי שפארפה גיאגון חזר למכבי תל אביב ועדן קארצב נמכר לדינמו מוסקבה הרוסית, כאשר באופן רשמי נתניה עדין לא מצאה לו מחליף, אם כי סוכמה עקרונית רכישתו של איתן אזולאי ממכבי פתח תקוה.

במועדון קיימת התרגשות גדולה, בעיקר מהעובדה שכבר במשחק הליגה הראשון צפוי להגיע קהל רב לאצטדיון. נכון לעכשיו, עם המנויים והכרטיסים שנמכרו לאוהדי נתניה בנוסף לצפי הגעה של אוהדי בית"ר, מעריכים בנתניה שיגיעו כ-10,000 צופים לחגיגת הפתיחה.

בצד המקצועי יחסר המאמן בני לם את עומרי גנדלמן, שנמצא עדיין בשלבי החלמה מהניתוח שעבר בברכו. גם המגן שי קונסטנטין ייעדר בעקבות ההרחקה במשחק גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב בתחילת הקיץ, וכארם ג'אבר הוא זה שיפתח בעמדת המגן הימני. עבור השוער איתמר ניצן מדובר כמובן במשחק פיקנטי במיוחד, כאשר כבר במחזור הליגה הראשון הוא פוגש את האקסית בשורותיה שיחק בחמש העונות האחרונות. יובל שדה מקבל קרדיט מהצוות המקצועי ויפתח בקישור האחורי לצד בוריס אינו ואביב אברהם, כאשר פטריק טוומאסי ימשיך להיות העוגן ההתקפי בחלק הקדמי.

שחקן מכבי נתניה יובל שדה. ברני ארדוב
יעלה בקישור. שדה/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תעלה מחר (שבת, 20:15, ספורט3) למשחק פתיחת העונה בנתניה, כאשר בהתחשב בקושי בהכנה ובמצבה המקצועי הנוכחי של הקבוצה, נקודה תהיה הישג מבחינתה.

מי שייעדרו ממשחק הפתיחה הם אוראל דגני ודן עזריה הפצועים. אור זהבי, חגי גולדנברג ודוד חוג'ה יהיו שלושת בלמים. אופיר קריאף יוסט לקישור לצד אביאל זרגרי, כאשר בחלק הקדמי סתיו נחמני יקבל את הקרדיט על חשבון פלייטר. למעשה, לבית"ר לא יהיה על הספסל שחקן הגנה או שחקן מרכז שדה, אך לפחות בחלק הקדמי אבוקסיס יוכל להשתמש מהספסל ברונן חנצ'יס, בר כהן ופלייטר.

המטרה של אבוקסיס היא לצרף 3-4 שחקנים בשבועות הקרובים, אך בשלב הזה מתעסקים בצוות בעיקר בבלם ושחקן התקפה זרים, כאשר המגן עמית כהן יחתום בתחילת השבוע הבא.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל תל אביב יהב גורפינקל מול שחקן בית"ר ירושלים, ירדן שועה. דני מרון
יפתח בהתקפה. ירדן שועה/דני מרון

טריוויה

* בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפגשו 109 פעמים בליגה הראשונה. בית"ר מובילה 33:42 בניצחונות ועוד 34 משחקים נגמרו בתיקו.

* 12 שנים חלפו מאז הפעם האחרונה שמכבי נתניה השיגה ניצחון במחזור הראשון של ליגת העל. ומי הייתה היריבה אז? בית"ר ירושלים. עמית בן שושן העלה את האורחת ליתרון בקופסה, אבל אחמד סבע, חן עזרא, מאור אסור ודלה ימפולסקי קבעו 1:4.

* מכבי נתניה סיימה את העונה שעברה עם רצף של 12 משחקי בית ללא הפסד, כשבארבעת האחרונים גם לא ספגה. האם תאריך אותו?

* גם לבית"ר יש רצף פעיל מהעונה שעברה של שלושה ניצחונות חוץ. ארבעה לא היו לה מאז אוקטובר 2019.

* שלושה שחקנים עברו במהלך הקיץ מבית"ר ירושלים למכבי נתניה: איתמר ניצן, לירן רוטמן ומיכאל אוחנה.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: נתניה
קהל: 10050

הרכבים משוערים:

מכבי נתניה: איתמר ניצן, כארם ג'אבר, פלאמן גלאבוב, רז שלמה, פלוריאן הארטהרץ, יובל שדה, בוריס אינו, אביב אברהם, אריך ברקו, פטריק טוואמסי, גיל יצחק.

בית"ר ירושלים: נתנאל דלויה, אבישי כהן, אור זהבי, חגי גולדנברג, דוד חוג'ה, מקסים גרצ'קין, אביאל זרגרי, אופיר קריאף, ירדן שועה, דנילו אספרייה, סתיו נחמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully