וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדרה לא מסתנוורים: "גביע הטוטו נתן ביטחון, הליגה זה סיפור אחר"

הקבוצה שניצחה בכל ארבעת משחקיה בגביע הטוטו פותחת עונה בליגה מול הפועל ירושלים (שבת, 19:00). אולסק עשוי לפתוח, אלפרד החלים ויוצב בחוד

מחזור 1הסתיים20/08/2022
הפועל ירושלים
  • בוטאקה (21)
1:1
  • (52, גול עצמי) נידם
הפועל חדרה
תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים 1:0/ספורט1

הפועל ירושלים

לאחר שני ניצחונות רצופים בגביע הטוטו, הפועל ירושלים פותחת מחר עונה נגד הפועל חדרה. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר המאמן זיו אריה: "אין שום משמעות לגביע הטוטו, גם בשנה שעברה היינו טובים בגביע הטוטו וראיתם איך זה נגמר, ליגה זה סיפור אחר. מקווים לשחק כדורגל טוב יותר ומוצלח יותר, לא מגדירים מטרות כרגע".

ג'ורדן בוטאקה ייכנס לכושר בהדרגה, כך שלא יפתח בהרכב. אונדז'יי באצ'ו ואלוז' יאו יאיישו את מרכז ההגנה ואילו נדב נידם יערוך הופעת בכורה בליגה באדום.

הרכב משוער: אדבאיו אדליי, עומר אגבדיש, אלוז' יאו, אונדז'יי באצ'ו, הראל שלום, נדב נידם, גוני נאור, דון סדריק, גיא בדש, אחמד סלמן, וויליאם טוגי.

הפועל חדרה

הקבוצה שפתחה את העונה בצורה מושלמת עם ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים בגביע הטוטו, תנסה לפתוח מחר ברגל ימין גם את משחקיה במסגרת ליגת העל כשתתארח במחזור הפתיחה אצל הפועל ירושלים באצטדיון בפתח תקוה (שבת, 19:00).

לראשונה מאז החלה העונה, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן הצעיר אסף נמני, עבורו זו תהיה טבילת אש ראשונה כמאמן ראשי בליגת העל. קשר הרכש ניקו אולסק ייכלל בסגל ואולי אף יפתח בהרכב, כאשר גם החלוץ סטיבן אלפרד החלים מפציעה ויפתח בהרכב.

"אנחנו מגיעים למשחק במומנטום טוב מגביע הטוטו", אמר הבלם הוותיק עידו לוי לקראת המשחק. "גביע הטוטו נתן לנו הרבה בטחון, אבל ידוע לנו שהליגה זה סיפור אחר לגמרי. כולם מוכנים ומצפים, עשינו הכנה מאוד טובה למשחק הזה ויודעים שמצפה לנו משחק מאוד קשה בחוץ נגד הפועל ירושלים ואני מקווה שנחזור עם הנקודות".

על המטרות לעונה הקרובה: "אנחנו עם רגליים על הקרקע, עם כל הכבוד לגביע הטוטו, עוד אין לנו אף נקודה בליגה וזה לא נתן לנו כלום חוץ מביטחון ואמונה. יודעים שזה לא מספיק וצריך להביא עוד מאיתנו. המטרה היתה ונשארה להישאר בליגה ואנחנו יודעים שבשביל זה נצטרך לנצח גם את הפועל ירושלים".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, פיליפ איפולה, קלמן שטרום, מנשה זלקה, ניקו אולסק, סמי בורארד, סער פדידה, סטיבן אלפרד

ניקו אולסק, שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
ייכלל בסגל, יפתח ב-11? אולסק/שלומי גבאי

טריוויה

* הפועל ירושלים לא הצליחה לנצח את הפועל חדרה בחמשת המפגשים האחרונים (שני הפסדים ושלוש תוצאות תיקו). הניצחון האחרון היה 0:3 בחוץ בנובמבר 2017, עוד כהפועל קטמון וכאשר השתיים היו בליגה הלאומית.

* שתי הקבוצות פתחו את העונה הקודמת עם תוצאה זהה של 0:0. הפועל ירושלים עשתה את זה בחוץ מול הפועל נוף הגליל שעלתה יחד איתה ואילו הפועל חדרה במשחק ביתי מול האלופה מכבי חיפה.

* חדרה ניצחה במחזור הפתיחה בעונת החזרה שלה לליגה הבכירה (1:2 על הפועל תל אביב באוגוסט 2018) בעוד הפועל ירושלים עשתה את זה לאחרונה 20 שנה לפני כן, כשהמגן עמר סלמן קבע 1:2 ביתי על הפועל פתח תקוה באוגוסט 1998.

* הפועל חדרה היא היחידה שסיימה את שלב הבתים של גביע הטוטו עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות.

משחקי המחזור הראשון:

שבת, 18:00: הפועל חיפה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:00: הפועל ירושלים - הפועל חדרה
שבת, 20:15: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים (ספורט3)

ראשון, 20:15: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה

שני, 19:00: סקציה נס ציונה - עירוני קרית שמונה

נדחו:

בני סכנין - מכבי חיפה
הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully