וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי עבר ניסיון שוד, אתלטיקו תחמוק מתשלום על גריזמן?

אוהדים גנבו טלפון ושעון מרכבו של חלוץ ברצלונה, אך נתפסו על ידי המשטרה. הקולצ'ונרוס ינצלו את סעיף מיוחד ויימנעו מחובת הרכישה בסך 40 מיליון יורו?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אתלטיקו מדריד 1:0/ספורט1

רגע לפני שחלון ההעברות של קיץ 2021 נסגר, אתלטיקו מדריד השלימה בדקות האחרונות את הקאמבק של אנטואן גריזמן ששב מתקופה מאכזבת בברצלונה. אלוף העולם הצרפתי שנרכש תמורת למעלה ל-100 מיליון יורו על ידי הבלאוגרנה חזר לקולצ'נרוס בהשאלה לשנתיים, שבסיומן ישנה חובת רכישה לפי תנאים מסוימים בסך 40 מיליון יורו.

לצערה של אתלטיקו, גם במדיה גריזמן לא הצליח לשחזר את היכולת מהקדנציה הקודמת ושקע בבינוניות אלה נקלעה הקבוצה אשתקד. חוסר שביעות הרצון הוביל לכך שהמדרידאים הביעו עניין בפרידה מגריזמן כבר הקיץ, בעיקר כדי להיפטר מחוזהו הכבד, אך הדבר לא יצא לפועל בינתיים.

על פי הסעיפים בהסכם בין ברצלונה לאתלטיקו, חובת הרכישה בסך 40 מיליון יורו תופעל רק אם על פני שתי העונות גריזמן ישחק 45 דקות לפחות ב-50% מהמשחקים בהם הוא כשיר. אשתקד הצרפתי שיחק 45 דקות ומעלה ב-33 מתוך 40 משחקים (לא כולל אלה מהם הוא נעדר בשל הרחקה או פציעה), לא פחות מ-82.5%.

אנטואן גריזמן, שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. THOMAS COEX/AFP, GettyImages
את העונה החדשה הוא דווקא התחיל נהדר. גריזמן חוגג/GettyImages, THOMAS COEX/AFP

את העונה הנוכחית פתח גריזמן בצורה נהדרת, עם שער ב-0:3 של אתלטיקו על חטאפה, אך באותו משחק הוא נכנס כמחליף רק בדקה ה-62 כך שההתמודדות במזחור הפתיחה לא נלקחת בחשבון בספירה.

הקולצ'ונרוס אינם מעוניינים לשלם לברצלונה את הסכום הנקוב, אך בספרד מעריכים כי הם ייאלצו לעשות זאת אם גריזמן ישחק את הזמן הדרוש במעלה בכ-30% מהמשחקים בהם יעמוד לרשותו של דייגו סימאונה. אם הוא בכל זאת ימשיך העונה במדריד, לא מן הנמנע שהוא יהפוך באופן קבוע לג'וקר של סימאונה מהספסל כדי לחמוק מהתשלום ולהיפרד מהשחקן בסיום ההשאלה.

אופציה נוספת, כך טוענים בספרד, היא ששני המועדונים יגיעו לפשרה ויסכימו על דמי העברה נמוכים יותר. כעת צריך להמתין ולראות האם ברצלונה, שמנסה באופן שיטתי לקצץ עלויות כדי להתחזק בשוק ההעברות, תהיה מוכנה לוותר על סכום שכזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רוברט לבנדובסקי, ברצלונה. PAU BARRENA/AFP, GettyImages
חוויה לא נעימה. לבנדובסקי/GettyImages, PAU BARRENA/AFP

בינתיים, שחקנה של ברצלונה בהווה, רוברט לבנדובסקי, עבר חוויה לא נעימה בכלל בסמוך למתחם האימונים של הקבוצה. החלוץ החדש עצר עם רכבו כדי להצטלם עם מספר אוהדים שהמתינו במקום, שניים מהם ניצלו את עצירת רכבו בכדי לפתוח את אחת מדלתות המכונית ולקחת את השעון והטלפון. לבנדובסקי נסע וניסה לרדוף אחרי הגנבים, אך בסופו של דבר המשטרה עצרה את שני השודדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully